Rocky1 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Sykt kjedelig og tape så mye penger da... Men såklart, mye morsommere å vinne... Ja, men du kan jo spille 5 sånne, og bare 1 trenger å gå inn. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Noen med noen tips for helgen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Lørdag: Fulham - Bolton H Aston Villa - Tottenham B Søndag: Everton - Liverpool B Arsenal - Chelsea H Har ikke sjekket noe odds, men tror det kan bli bra. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Arsenal Chelsea synes jeg er helt åpen og ser faktisk på Chelesa som størst favoritt, Arsenal har ikke tapt hjemme siden faktisk United og Chelessa besøkte dem i mars april engang Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det er en vanskelig kamp å tippe på, men jeg ville satt penger på Arsenal. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fulham - Bolton B Odds: 1.90 Sporting de Gijón - Villarreal (1-0) B Odds: 5 Hjemmesterke Fulham slår svake Bolton. Villareal har funnet formen og har scoret en god del i de siste kampene. Gijon åpnet sterkt, men Villareal er et bedre lag. Prøver meg med handicap. Litt risky! Total odds: 9.50 Dette er en utrolig bra odds! Lenke til kommentar
Looke Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ser ut som at LFC er på vinnersporet igjen. Satte 1000 kr på Chelsea idag og det gikk jo sykt bra . Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Glad jeg ikke satset mer enn ti kroner på Liverpool, Arsenal og Real Madrid Lenke til kommentar
Looke Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 hehehehe . Noen ganger har man bare den feelingen at man må sette penger og kjenner det på seg at man vinner, men såklart er det jo ikke bankers Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg satte en hundrings på Liverpool, Chelski og Barca, det gikk jo bra. Men når er det man kan begynne å tippe på seriemester 2010? Hva tror dere jeg får i odds på RBK hvis jeg tipper med en gang? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) 2.5 på unibet for tiden. Noe som minner meg på at jeg skulle tippet på Årets Bil 2010. Hadde en god tro på VW Polo, men glemte å tippe Det er 500 i odds på at Kongsvinger vinner neste TL Endret 1. desember 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 TO KOMMA 5 ???? tør ikke gjette på hva den blir på Norsk-Tipping. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Man. U., Aston Villa og Leeds gjorde meg 771 kr. rikere i dag Tottenham har gjort det brukbart i PL, men klarer seg sjelden bra mot storlagene. Aston Villa kunne ikke annet enn å vinne mot laget som er helt nederst i PL. Og Leeds er i bra form om dagen. Skulle vel kanskje postet disse tipsene før kampene, men dere får se på det som tips til senere bruk Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kjørte samme trippelen, dog med mer innsats. En fin og etterlengtet kveld Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Som alltid når kamper går inn angrer jeg på for lav innsats. Men på den andre siden angrer jeg mer når de ikke går inn og jeg har for høy innsats. Er noen spillbare kamper i morgen og. Kommer tilbake med tips før fristen en gang. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Millwall - Milton Keynes Dons H Res: 3-2 Manchester United - Tottenham H Res: 2-0 Total odds: 4.50 Beløp: 818.40 NOK Gevinst: 3,682.80 NOK Grunnen til det rare beløpet var at det var restene etter en premie jeg tok ut fra Villa - Spurs (U) og Barca - Real (H). Hva tror folket om dagens to store kamper? Man City - Arsenal Blackburn - Chelsea Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Laget denne i dag: Xerez - Barcelona 1-0 B FC Timisoara - Ajax B Valencia - Lille H Manchester City - Arsenal B Blackburn - Chelsea 1-0 B Total odds: 47,7. Innsats: 100 kr. Barcelona, Spanias (Europas?) beste lag, vinner lett borte mot La Ligas absolutte bunnlag. Romanias beste eller Nederlands beste? Det må bli Ajax det. Valencia ligger som nr. 4 i Spania kun 5 poeng bak Barcelona. Lille er nr. 16 i Frankrike. Arsenal har en del skader og er ute av form, men City har slitt og jeg har aldri trua på dem. Chelsea har det meste under kontroll og scorer vannvittig mye mål om dagen samtidig som de holder buret rent. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 City topper sitt lag, Arsenal stiller med tilnærmet junior lag. En klar H Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå har jo Arsenal ei bra samling unge spillere da. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tydligvis ikke bra nok, faen irriterer meg at jeg ikke satsa stort på denne kampen, var jo så sikker. Men det var jeg jo og på at Spurs skulle slå ut Utd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå