Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble noen kroner i kassen idag.. Sitter og ser på at Spania har 2.25 i odds på vinnere av Prøve VM.. Frister..

100 kr på Brasil -1 og Start imorgen :p Kan vinne 430 kr.. Huhuh

Kjenner jeg savner å bette.. Kriiibler i fingrene nå ;p

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Brasil vant, omsider, men hva hjelper det når jeg spilte med handikapspill? Kjenner en irritasjon nå som dere ikke kan forestille dere. Jeg trodde jo at Brasil - Egypt skulle være grei skuring, men den ene gangen jeg satser mye på dem så vinner de såvidt.

Lenke til kommentar
Brasil vant, omsider, men hva hjelper det når jeg spilte med handikapspill? Kjenner en irritasjon nå som dere ikke kan forestille dere. Jeg trodde jo at Brasil - Egypt skulle være grei skuring, men den ene gangen jeg satser mye på dem så vinner de såvidt.

Sitter med samme følelsen.

Jeg hadde heldigvis bare en hundrings i omløp, men herregud så talentløst å gi fra seg 3-1 til pause. Når jeg sjekket resultatet i pausen var jeg bombesikker på at de kom til å kjøre ut kampen og vinne med 4-5 mål.

Lenke til kommentar

Det ser jo veldig bra ut for deg el_salvad.

Har litt lyst til å satse på at USA slår Brasil faktisk. 7.85 i odds. :hmm: Grunn: USA spilte meget bra mot Italia i går til tross for resultatet. Brasil så ikke enormt sterke ut mot et godt Egypt, og fristende odds da.

Lenke til kommentar

Godt gjort, Kennet_H :)

Min gikk akkurat ikke inn i går da AaFK presterte å score selvmål.

Prøver igjen i dag.

Bong 1. @ Betsson

USA - Brasil B

Egypt - Italia B

400 x 2,3

Bong 2. @ Betsson

Ersboda SK - Umedalens IF H

Nässjö FF - Norrby IF B

500 x 2,32

Så skal jeg bruke litt penger på en bong eller to fra Norsk Tipping. Må finne noen kamper, skal poste hva jeg spiller på senere.

Lenke til kommentar

Får håpe det går i dag da el_salvad :)

Jeg vuderer og spille 1 mål seier til italia.

Har spilt 3000 på Under 40,5 bookingpoeng mellom Tyskland U-21 - Finland U-21. Jeg fikk den til 1,95 i odds i går, nå er den nede i 1,65 ;)

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...