Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
I den første kampen din er det gitt et forsprang på 4 mål, det skjønner jeg. Men i den andre kampen står det over 2,5 mål. Hva vil det si egentlig?

 

Satte forresten feige 100 kr. på Man U i dag.

At det totalt blir skoret 3 mål eller mer i kampen. F.eks 3-0, 2-2 eller 5-0. Blir det 1-1 så taper han. Etter 90min vel og merke.

Lenke til kommentar
I den første kampen din er det gitt et forsprang på 4 mål, det skjønner jeg. Men i den andre kampen står det over 2,5 mål. Hva vil det si egentlig?

 

Satte forresten feige 100 kr. på Man U i dag.

At det totalt blir skoret 3 mål eller mer i kampen. F.eks 3-0, 2-2 eller 5-0. Blir det 1-1 så taper han. Etter 90min vel og merke.

 

TomHel forklarer det fint her. Kampen måtte fått 3 mål eller mer, men den gang ei.

 

Trodde også at Stabæk skulle spille cup i dag, men den kampen var ikke før i morgen. Den har uansett nå ingen betydning. :(

Lenke til kommentar

Ble win på Brannmål betten, og jeg fikk inn 370, som går ut igjen på 3 bonger imorgen og lørdag:

 

Dijon - Lens - B

Metz - Guingamp - H

Montpellier - Strasbourg - U

Innsats 70 kr

Mulig win 756 kr

 

 

Caen - Bordeaux - B

Nantes - Auxerre - B

Innsats 100 kr

Mulig win 424 kr

 

 

Mallorca - Villarreal - B

Numancia - Sevilla - B

Malmö FF - GAIS - H

Innsats 200 kr

Mulig win 1326 kr

Lenke til kommentar

Lønn på konto, så tenkte jeg skulle sløse vekk noen hundrelapper :E

 

Bong 1:

Kasakhstan v England (2-0) B

Makedonia v Norge - B

 

innsats 200, mulig win 820 kr

 

Bong 2:

John Carew - to score anytime

Zlatan Ibrahimovic - to score anytime

Steven Gerrard - to score anytime

 

Innsats 100, mulig win 1500 kr

 

 

Den første tror jeg skal gå greit inn.. Toppet England som ønsker 3 poeng, og et toppet Norge som MÅ ha 3 poeng. Håper på klassisk Drillo fotball og 0-1 seier!

 

 

Den andre ser jeg på som ok-2k sikker. Carew er et eneste stort målfarlig vesen, og har vist i PL at han duger mot de beste. Farlig på både hode og til beins. Muligens straffetaker også? Dunno.

 

Zlatan er muligens skadet (?), men blir isåfall bare strøket fra spillet. Ser på han som en bortimot "sikker" målscorer.

 

Og Gerrard spiller i sin Liverpool-posisjon mot et vaklende Kasakhstan. Ser for meg at han scorer minst 1.

Lenke til kommentar

Enig der. Hva spiller du på? Siste ukene har jeg slitt så sinnsykt med å vinne, selv på "helt sikre kamper".

 

Har prestert to ganger å tippe på det ENESTE laget på hele kuppongen som har blitt 0-0. Satt mine 200 siste kroner på Vasalund - Sirius og Løv-Ham - Mjøndalen idag.

Endret av el_salvad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...