naldy Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 (endret) Erfarte det samme hos Unibet. Måtte skanne kopi av ID før første uttak ble godkjent. Har inntrykk av at det er mange som krever kopi av ID. Dette er ikke mer enn noen måneder siden. Det var derimot ikke slett så omfattende som hos Betsson (ref. tidligere post), en kopi av førerkort og en regning jeg hadde fra DHL som ikke var mer enn 6 mnd gammel. Endret 29. april 2017 av ronorio Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Men er det sikkert du får det ut likevel da, nå er det jo kommet et vedtak som stanser utbetalinger til Norske banker http://www.vg.no/nyheter/innenriks/pengespill/bankene-stopper-overfoeringer-fra-utenlandske-spillselskaper/a/23980021/ Uansett laster jeg ikke opp ID dokumenter til noe sånt. Stoler rett og slett ikke på dem. I verste fall kan det bli misbrukt til ID tyveri.Disse selskapene er jo noe lumsk mafiadritt. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Setter pris på om noen som har klart evt feilet å ta ut penger fra betsson eller andre selskap kan fortelle hvordan det gikk. Det er grusomt å måtte bet'e på norsk tipping! Utvalget er så ufattelig ræva. Har ikke ord.... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Jeg tok ut penger fra Unibet sist søndag. Helt uproblematisk og med få tastetrykk. Det tok tre dager før de var på konto. Dette var riktig nok dagen før vedtaket var på plass. (Som var grunnen til at jeg tok ut pengene) Jeg lurer på hvordan selskapene svarer på dette. Norsk Tipping sitt tilbud er svært begrenset med dårlige odds i tillegg. Dette betyr jo i grunnen slutten på utenlandske spillselskap for norske brukere. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Delvis: Helt vanlig å måtte bekrefte ens identitet på den måten. Har gjort det flere ganger, og da som regel i forbindelse med opprettelse av brukerkonto. Bookiene er lovpålagt å spørre etter de dokumentene du nevner! Endret 30. april 2017 av Sidious Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Delvis: Helt vanlig å måtte bekrefte ens identitet på den måten. Har gjort det flere ganger, og da som regel i forbindelse med opprettelse av brukerkonto. Bookiene er lovpålagt å spørre etter de dokumentene du nevner! Jo jo kunne kanskje vurdert det om det er bare det, men nå har vi jo altså det nye vedtaket som stanser utbetalinger fra utenlandske selskaper. Så da hjelper det vel lite.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Usikker på hvordan det blir. Unibet påsto iallfall på Twitter at de allerede hadde løsninger på plass. Problemet ble også diskutert på Oddsen.nu, men for øyeblikket er sida nede pga. vedlikehold. Fant dog en artikkel hvor dette diskuteres nærmere: http://www.aftenposten.no/100Sport/idrettspolitikk/Spillselskaper-fnyser-av-Lotteritilsynet--Norske-kunder-far-pengene-sine-som-normalt-234483b.html Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 (endret) Et standard klipp og lim-svar altså, som typisk ikke svarer på det jeg spurte om i det hele tatt. ccccccccc "Trygge hos oss" ja, men det var ikke det jeg spurte om. ja ja, får bare ta en pause og vente og se. Endret 23. mars 2018 av Delvis Lenke til kommentar
Espen Rosland Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Bruker selv unibet, dem tar bare 20 pr utakk. Noe som vil lønne seg om man er flink til å sette sine grenser å ta ut penger når man har jobbet opp en slant Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Er litt sen, men siste er ikke startet enda. Noen andre som tipper på cs matcher? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Lille - Nantes H scorer minst to mål Bodø/Glimt - Arendal (0-2) H Florø - Kongsvinger H scorer minst to mål Brøndby - FC København (0-1) B Odds: 12,98 Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Lille - Nantes H scorer minst to mål Bodø/Glimt - Arendal (0-2) H Florø - Kongsvinger H scorer minst to mål Brøndby - FC København (0-1) B Odds: 12,98 Nice! Hvor bet'er du om jeg får lov å spørre? Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Er uttak fra sider som betsson, nordicbet osv knirkefrie? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 PAF (www.paf.com) er min favoritt, men de tillater dessverre ikke VISA-innskudd for norske kunder. Man må bruke andre innskudsmetoder som Skrill o.l. Bortsett fra det er de et ypperlig valg. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hmm, har mista alle penga fra Unibetkontoen min. Sist jeg spilte hadde jeg 1174 i juni... Hva er detta for noe? Mener jeg satt inn 100 og fikk x2 bonus Beskrivelse Beløp (kr) Total saldo (kr) Bonus - Bonuspengene er tapt som følge av kansellert eller utdatert bonus 16.06.2017 15:50:01 - 1 174,75 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Tolker det dithen at du ikke klarte å omsette bonusbeløpet før tidsfristen gikk ut. 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 (endret) Er nok som Sidious sier, du skulle ha omsatt x antall ganger før en viss dato Endret 4. september 2017 av Lyspaere Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Hei, noen som har tatt noe uttak fra Unibet i det siste? Tok uttak for en uke siden, forrige fredag. Men har enda kkke fått noe. De pleide å ta 1-3 dager før iallefall.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Har ikke myndighetene sperret for uttak fra slike selskaper da? Ny lov som kom.Trakk meg ut av alt etter det. Betsson svarte ikke på spørsmålet mitt, så jag bare gjorde kort prosess. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Noen må jo holde liv i denne tråden... Prøver en særs frekk kupong i dag, noe som betyr lav innsats. La Coruna - Getafe Minst to mål Huddersfield - Spurs B Stabæk - Vålerenga Minst to mål Stoke - Soton Minst to mål Chelsea - Man City Minst tre mål West Ham - Swansea Minst to mål Amiens - Lille B scorer Yeovil - Colchester Minst to mål Leganes - Atletico Madrid Minst to mål Akropolis - Carlstad Minst fire mål West Brom - Watford Minst to mål Odds: 54,44 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå