Delvis Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Har 437,- på betsson kontoen og tenker å gå all in på Hillary Clinton til 1.22. Noen som har tips og komme med, kanskje vente til florida er avgjort osv. Det kan jo være en lett 100,- profitt Håper du ikke satset alt Lot meg lure og satset en slump jeg også. Pokkern altså Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) ah kjipt!! Jeg ventet for lenge med å sette bettet, så plutselig var fristen godt ut (kl 23.00). Utrolig flaks egentlig! Har sett på Hellas - Hviterussland idag. Hellas har putta 2 eller mer i sine 5 siste matcher. Hviterussland slapp inn 4 mot Nederland og 3 mot Nord Irland, men pleier å være vanskelige å spille/score mot. Hva tror dere om over 1.5 til 1.53? All in? Endret 9. november 2016 av ApeInSpace Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) Lenge siden sist, så da prøver vi litt søndagsmoro... Jacksonville Jaguars - Houston Texans Bortelaget klarer å få mer enn 19,5 poeng IK Sävehof - Larvik (Håndball) B Odds: 2,39 Status: Gevinst Endret 19. november 2016 av Sidious 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) For å se om det går an å være heldig to dager på rad prøves over 1.5 mål i første omgang i FA Cup-kampen mellom Curzon og Westfields. Odds: 1,9 Status: Gevinst Endret 19. november 2016 av Sidious Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 (endret) Fru fortuna har smilt i det siste, så da prøver vi like godt en frekkere variant. Mainz - Freiburg H Scunthorpe - Oldham H Bolton - Milwall HU Deportiva La Coruna - Sevilla UB Sheffield Utd - Shrewsbury H scorer minst to mål Odds: 9,07 Status: Gevinst Endret 19. november 2016 av Sidious 2 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 (endret) Tre på rad. Brukbart. Håper noen fulgte! Endret 19. november 2016 av Sidious Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Nesten. Valgte Stoke istedenfor Bolton. (: Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) På den syvende dagen hvilte han, men på den syvende dagen skal vi friste skjebnen i stedet. Prøver med andre ord et langskudd. Zenit St Petersburg - Samara Minst to mål i første omgang Hoffenheim - Hamburger H Gijon - Real Sociedad Bortelaget scorer minst to mål Odds: 8,56 Status: Tapt Endret 20. november 2016 av Sidious Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Prøver en litt spenstig en i dag også. Cupfinalen må vi jo ha mad. Satser på at Kongsvinger kjemer seg til en uavgjort etter ord. tid. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Det var synd Hoffenheim ikke klarte å levere i går. Smått utrolig også, med tanke på hvor mange sjanser de hadde i andre omgang. Angrer på at jeg ikke spilte på mål i stedet, men det er alltid litt bingo det der. I dag prøver jeg meg på nok et langskudd, nærmere bestemt tar vi turen til Spania hvor Leganés møter Osasuna. Tror det kan bli en del mål her, og prøver følgende spill: Osasuna scorer minst to mål Odds: 3,95 Status: Tapt Endret 21. november 2016 av Sidious Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Kan noen fortelle meg hvorfor denne gikk inn? Norge ledet 1-0 til pause! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Bare gjør et uttak på de penga du! 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Hva skal folk tippe på Boxing Day? Lenke til kommentar
SokkerBlå Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) ... Endret 2. januar 2017 av SokkerBlå Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Real Madrid - Granada H vinner begge omgangeneHuddersfield - Port V H scorer minst to målNorwich - Soton H scorer minst ett målStoke - Wolves H scorer minst to målWest B - Derby H scorer minst to mål Odds: 10,39 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Vil følge.Fant ikke helt de samme valgene på betsson tror jeg? men skal hvertfall gå inn hvis din går inn. Kom bare opp i 8.31 Odds der, men greit nok. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Er det noe stress å sette inn penger på Betsson nå? Ikke spilt på 5+ år. Eneste jeg husker var at det var herk å få det ut igjen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Er det noe stress å sette inn penger på Betsson nå? Ikke spilt på 5+ år. Eneste jeg husker var at det var herk å få det ut igjen Ingen stress. Har gjort uttak der, og det blir en del i gebyr(noen og 30kr på en 1000 lapp tror jeg) og tar noen dager. Men hvis jeg forsto det rett, har det med Visa og ingenting med Betsson å gjøre. Hadde tenkt gå over til Bet365, fordi der er lotto. Men der kan du ikke sette inn fra Visa Norsk bank. Må bruke feks Netteller. Driver og vurderer det. Hadde vært veldig fint å kunne spilt Lotto andre steder enn hos Norsk tipping. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Prøven en litt vill i dag. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Risikofritt spill hos Nordicbet betyr at det igjen er lov å friste skjebnen... Newcastle - Aston Villa H Sutton - Arsenal (2-0) B Verona - Spal Begge lag scorer St. Louis Blues - Florida Panthers Over 3.5 mål Jong Sparta Rotterdam - Jong Vitesse Over 3.5 mål Odds: 11,76 Endret 20. februar 2017 av Sidious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå