Sidious Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 I anledning Champions League, er det vel på tide å tape litt penger igjen. Tottenham - Monaco Bortelaget scorer Club Brugge - Leicester Bortelaget scorer Real Madrid - Sporting (0-1) H Juventus - Sevilla H Odds: 5,09 Prøver også et frekt langskudd med Vardy x2 @ 14 i odds. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Følger med taps rekka.Kjører dette. Scorer minst 2 mål: - Aubameyang = Ja - Ronaldo = Ja- Agüero = Ja System bett. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Tromsø - Rosenborg B Northampton - Man Utd Bortelaget scorer minst fire mål QPR - Sunderland Minst tre mål totalt West Ham - Accrington Stanley Hjemmelaget scorer minst tre mål Odds: 21,42 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Ser for meg U mellom Tromsø - RBk etter ord. tid. Valgte begge lag scorer i stedet med litt høyere odds også. Tok også ett mål mindre på Man U, resten følger jeg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Tja, vanskelig å si. Rosenborg har allerede vunnet tippeligaen, så på den fronten kan de i grunn slappe av. Tenker som så at det å vinne cupen blir en fin fjær i hatten. Når det er sagt er vel Tromsø på trygg grunn i ligaen, hvilket igjen kan medføre at de satser hardere på cupen enn de ville gjort om så ikke var tilfelle. Er jo ofte U i cup-kamper, men selv har jeg en følelse av at RBK tar dette. Får håpe en av oss vinner, om ikke annet. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Oi.Det er jo Tv kamp faktisk det. Må dra å hente et par øll. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Da er det på tide å prøve et lite langskudd igjen: Lillestrøm - Sogndal H Utrecht - Sparta Rotterdam B scorer West Ham - Southampton H scorer Anderlecht - Westerlo To mål i første omgang Start - Haugesund B Villareal - Osasuna H scorer minst to mål Odds: 20,21 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Håper det var noen i Norge som tippet Start-seier i dag Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 500 kr Risikofritt spill på Braekhus kampen. Satser på knock out experten treffer. 4.85 i ODDS. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) Prøver med denne i dag Pokkern også altså sheffield w..Har denne også da, går inn hvis Basel vinner. Da går den inn iallefall så. Hvis de vinner, det spørs jo. Endret 1. oktober 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 "Basel 1 - 1 Thun.".. akkurat som noe holder deg for narr altså, det er så .. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Fredag, og på tide å prøve seg igjen... Belgia - Bosnia Over 2,5 mål IF Malmö Redhawks - Örebro HK H Jong FC Twente - Jong AZ Alkmaar Over 2,5 mål Odds: 4,19 Ser for øvrig ut som om at du har like mye uflaks som meg, Delvis. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Nye elleve rette på midtuke-kupongen, men atter en gang er det null gevinst... Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Bong of the day. Endret 8. oktober 2016 av ApeInSpace Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Tør ikke spille Norge. Ryker fort på en ny smell i kveld. Lykke til! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) De tilbyr riskofritt spill- kr 100 på VM kampene på Betsson nå. Er også usikker på Norge kampen. Ser mest for meg en uavgjort. ............. Prøver en liten dbl med Asasbj - Norge U .Odds 3.15 Polen - Danmark B Odds 3.45 - samlet 11.21 Odds. Endret 8. oktober 2016 av Delvis Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Siste gang jeg satser penger på NORGE, pfff..!Hvorfor lærer jeg aldri!!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå