Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Hadde en ekstermt sur opplevelse i dag, Skulle egentlig spille 1000kr på Rafael Nadal - Roger Federer(tennis) 2 med 3,45 i odds. valgte ut kampen og skulle til og spille, men tenkte jeg skulle se etter hvordan det var på bet365 hvis den ene trakk seg i kampen, om det ble vinner da, eller kanselert bet. og etter jeg letet en stund uten og finne det, bestemte jeg meg bare for og spille på det. Jeg trykker spill, og da kommer det opp at oddsen er endret til 3,25 Så jeg sitter og tenker noen sek på om jeg skal tippe et annet sted da eller drite i det og bare spille der, da ringer døra på nede og jeg går ned og åpner. Jeg glemmer helt av betten og blir med ut. Når jeg kommer inn nå ser jeg at jeg hadde vunnet hvis jeg hadde spilt. 2450kr rett i dass der :hrm:

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når man tar en trippel. Si du har 3 kamper med 2 i odds hver.

Du satser 150kr, altså 50x3.

Treffer du på alle får du 1200kr

Men du kan bomme på 1, og da får du 150* 4 som blir 600?

Er det riktig?

Altså, better du "Dobler" som jeg gjer, der jeg kan bomme på en, så better du egentig 3 bonger:

Kamp 1 x Kamp 2 x innsats = ..

Kamp 2 x Kamp 3 x innsats = ..

Kamp 2 x Kamp 3 x innsats = ..

Går alle inn får du alle gevinsten osv. :)

Lenke til kommentar
Ok, da skjønte jeg det. Får prøve meg på en dobbel imorgen.

Forresten, tipper du etter guts og tabeller. Eller leser du dagbladet/oddsen.nu?

Jeg tipper på "tidligere erfaringer", og statistikk og tabeller.. Er av og til innom oddsen.nu og ser hva de tenker, men tipper for det meste på form osv.

F.eks Strasbourg MÅ vinne for å sikre seg opprykk.

Atvidabergs er pga form.

AIK er og form.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...