Tunky Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Leicester - Everton i morgen. Ganske ok odds på Everton. Leicester har allerede vunnet og er vel bakfulle som fy? Jeg setter litt på Everton. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Tror heller de vil feire PL for hjemmefansen med et smell. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Er enig med deg, berZerk. Crystal Palace - Stoke UB Leicester - Everton H Sveits - Kasakhstan Dawes røsker til seg et poeng Odds: 6,04 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Hva tror dere om Norges sjanser mot Danmark i ishockey VM i dag? Lurte på å ta en dobbel med den og Brann. Er ganske sikker på Brann.Et annet alternativ jeg vurderer er Marseille mot Reims. Noen tanker? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Satte kjapt denne. Tilfeldig at alle er B Endret 7. mai 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Merkelig høy odds på Sevilla hjemme mot Granada. Noen spesiell årsak til det? Ville tro Sevilla er klar favoritt der. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Aner ikke, men tar sjansen likevel Living life on the edge Endret 8. mai 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Merkelig høy odds på Sevilla hjemme mot Granada. Noen spesiell årsak til det? Ville tro Sevilla er klar favoritt der. Om jeg skal gjette er det pga. tabellsituasjonen. Sevilla er "ferdige" for sesongen iom. at de ligger på 7.plass uten mulighet til å ta igjen 6. plass eller bli forbigått. Granada på sin side ligger på 16 plass, ett poeng over nedrykk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 7.25 er en bra ODDS for Norge mot Portugal. Tror vi har en brukbar sjanse og setter en liten slump. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Når det eneste man har på spillekontoen er penger fra 2 forskjellige bonuser som må omsettes, hvordan bestemmer de fra hvilken av bonusene pengene hentes hvis jeg legger inn et bet? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Setter 200 kr på Zlatan-scoring og Sverige i kveld, så blir det litt mer spenning i den kampen. Har også en bong inne med Spania-seier + Italia-seier med 1 mål. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 EM tippetråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1727302 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Røk med ett mål i siste kamp der... Har spilt seier til Wales og O 2.5 i Portugal kampen idag Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Får flytte innlegget når eg ikke er på mob Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Prøver en liten i dag. Har litt tro på Brann seier mot et Vif i oppløsning. Prøver en trippel. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Nogen tanker om RBK mot Norrkjøping i dag? Vet ikke så mye om dette svenske laget. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 CL aften igjen. Vanskelig å spå utfallet av returmøtet Norrk. - RBK. Tror RBk kan vinne igjen, men det kan bli hvasomhelst.En bra mulighet for scoring begge veier er der jo. Celtic har vel skjerpet seg og bør overkjøre gibraltarlaget hjemme?Prøver denne: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Noen som har tro på RBK mot Apol. Eventuelt andre CL kamper i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå