Delvis Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ah..der scorer Malaga på overtid. Kanskje det går da likevel, hadde de og IFK som vel også vant 2 - 6 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Woohoo! Enda et spill i boks. Er nå oppe i 425.08 kroner! Plannen var å bette hver dag, så da må man vel bare kjøre på i morgen også. Skal sjekke mer grundig i morgen om noe som frister, men så dårlig ut med fotball bets. Føler meg ikke komfortabel med CL kampene, så da blir det eventuelt annet fotball jeg har mindre peiling på. Går vel noe MLS-kamper antar jeg f.eks. Om noen har forslag til spill i morgen for 425.08 kroner så fyr løs. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Real går videre er vel innafor? Onsdagskamp det. Nvm. Endret 2. mai 2016 av Knewt Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 For risikabelt, uansett en vanesak å ikke spille på Real. Må føle meg sikker før jeg spiller, og det gjør jeg ikke før onsdagens match. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 I morgen er det vel Bayern - AM. Normalt ville jeg hatt klokketro på Bayern, men de er vel litt småsurrete for tiden? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Begynner 08.00 imårra tidlig, men Kyoto Sanga - Shimizu S Pulse. B 2.05 @Betsafe. Endret 2. mai 2016 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Fikk plutselig lyst til å spille på BTTS mellom Atletico og Bayern, men sa at jeg skulle stå over CL kampene så da gjør jeg det... Glemte helt å si fra her, men spilte 125 kroner på Guangzhou til å slå Sydney FC i Asia CL. 1.85 i odds. Ellers så skal hovedbettet mitt for i dag være senere idag, der Atletico Nacional møter Hurcan i Copa Libertadores. I Copa Libertadores er det gruppespill og der møtte begge lagene hverandre i samme gruppe. Nacional hadde 5 seiere og ett uavgjort, scoret 12 og slapp in 0. Huracan var det dårligste laget til å kvalifisere seg videre så de møtte da det beste laget som ble Atletico Nacional. Usikker om jeg kjører et plain bet eller om jeg blander in under 2.5 mål og under 0.5 mål av motstander. EDIT: Kampen er allerede i gang, så da må det livebettes om noen vil slenge seg på. EDIT2: Med en gang jeg skrev dette gollet Guangzhou så nå er oddsen nede i 1.35... Endret 3. mai 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Japanske kamper går alltid på trynet. Da har eg kanskje lært til en annen gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) 5 i odds på Villareal mot Liverpool på torsdag. Den syntes jeg er rimelig heftig. Real vinner iløpet av 90min : 1,52 Bayern går videre : 2,20 Villareal slår Liverpool : 5,15 17 i odds kombinert. Endret 3. mai 2016 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Bayern går videre : 2,20 Ja den tror jeg og på. Måtte ha en til for å levere, så tok med Ålesund. Liker ikke Ålesund, men d emå vel klare Brattvåg vel? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Vant det bettet tidligere idag! Kjører safe i kveld. Forhåpentligvis går den inn. Vurderte BTTS i CL-kampen, og eventuelt Atletico til å gå videre, men CL vet man aldri hva som skjer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Esj. Fuck you Ålesund Riise effekten Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 BTTS gikk inn ja, faen den vanlige meg ville ha gamblet på det, men har prøvd å endre bettevanene mine så det er vel for det beste... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Spiller sjelden på den norske cupen, men mulig at jeg spiller på Bærum mot Stabæk i morgen. Stabæk har vært elendige i hele sesongen, spilt tre solide hjemmekamper(Molde, Strømsgodset og Odd) men ellers vært grusomme. Med 6.50 i odds for Bærum er dette verdt sjansen uansett. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Atletico Nacional-spillet gikk inn og jeg er nå oppe i 700~ Prøver meg på 2 spill + et langskudd! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Det er Betsson dette, ikke sant? Like farger, men lurte litt siden det står på engelsk. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Det er Betsson ja Vet ikke hvorfor det står på engelsk men... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Ble bare tap på onsdag, men fulgte opp med å tippe på Sarpsborg på torsdag som gikk inn. Prøver en trippel idag som jeg føler meg ganske sikker på. Lykke til om noen følger! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå