Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regel 101: aldri spill på arsenal på hjemmebane mot slutten av sesongen

Hele poenget med bongen er jo at den skal være vinn-vinn. Enten avgir Arsenal og/eller City poeng, ellers vinner jeg penger. Er selvsagt avhengig av at Bayern vinner mot M'Gladbach. Bayern har selvfølgelig stilt med reservelag, just my luck!

Lenke til kommentar

Bestemte meg på å prøve noe jeg har sett andre prøve, legge inn et lavt beløp å prøve å bygge seg opp å vinne typ 2000 kroner eller et bevist antall kr. 

Hadde typ 83 kroner på kontoen på Betsson til overs etter å ha vunnet det NFL bettet så tenkte å prøve å bygge opp penger. Skal prøve å vinne så mye som mulig før jeg tar ut pengene, men tenkte at minimum's kravet skal være 3000 kroner før jeg eventuelt tar ut (mye penger for en fattig student).

"Glemte" (var for sen) til å spille på over 3.5 mål mellom Odd og Stabæk, så jeg så igjennom live bets om det var noe som fristet, Villerreal ledet allerede 1-0 borte mot Valencia og hadde typ 2 i odds så kjørte all inn. :p Valencia suger og suger ekstra når de taper så følte meg sikker på at jeg skulle vinne det.

Nå er ikke dette bettet 100 % sikkert på at går igjennom(Villerreal leder 2-0 med ~25 min igjen av kampen), men ønsker gjerne tips til hva jeg skal bruke de eventuelt 170.03 kronene på i neste bettet. 

65ebe658448b7fb3b5ae17959bf2e142.png

Skal prøve å bygge opp en så høy stake som mulig, og spille minst ÉN gang hver dag for å se hvor mye jeg potentsielt klarer å lykkes... :p Er mer et eksperiment og en morsom ting enn å vinne penger, i alle fall innledningsvis.

Så smarte mennesker på diskusjon.no, hva skal jeg spille på imorgen? Prøv å overbevis meg :) Skal ta en titt på et par forskjellige spill selv å prøve og finne noe jeg føler kan gå inn. Er om å gjøre det så safe som mulig, så trenger ikke syyyyyyyyyyke valuebets som er rundt 50/50 går inn. Bruker betsson, så må være et spill de har på betsson. 

Håper dette er noe som kan være morsomt... :) Om ikke så si ifra så skal jeg holde dette for meg selv! 

Lenke til kommentar

1.84 for over 2.5 mål og 3 for over 3.5 mål. Tror heller jeg velger 2.5 mål enn 3.5 mål, men skal se nærmere på spillet i morgen når jeg gidder å gå litt nærmere på lagene... :) Takk for bra tips! 

Håper mange er interestert i å bidra/gi feedback fordi jeg suger til å tippe .Tror alltid jeg vet bedre enn jeg gjør og at alt jeg spiller på går stang ut. Dere som i motsetning til meg er gode og kan kritisere de eventuelle kampene jeg ser på som mulige spill er velkommene! 

Lenke til kommentar

Vurderer dette bettet for idag: Werder Bremen - Stuttgart: Werder Bremen seier @ 2.05 

Bunnoppgjør, Werder Bremen på 17. plass og Stuttgart på 15. plass.

Werder Bremen på siden 2. mars:

4-1 seier mot Leverkusen på bortebane

4-1 seier mot Hannover på hjemmebane

5-0 tap mot Bayern Munchen på bortebane

1-1 mot Mainz på hjemmebane

3-2 tap mot Dortmund på bortebane

2-1 tap mot Augsburg på hjemmebane

3-2 seier mot Wolsburg på hjemmebane

2-1 tap mot Hannover på bortebane 

Siden 21. februar har Stuttgart spilt følgende på bortebane:

1-1 mot Schalke 

4-0 tap mot Mönchengladbach

3-3 mot Ingolstadt 

2-2 mot Darmstadt

1-0 tap Augsburg

På hjemmebane:

2-1 tap mot Hannover

5-1 seier over Hoffenheim

2-0 tap mot Leverkusen

3-1 tap mot Bayern Munchen

3-0 tap mot Dortmund

Det jeg umidelbart tenker når jeg ser disse lagene tenker jeg fy faen her er det my dårlig bakover. Det gjør at handicap spill, antall mål og hjemmeseier + antall mål spill som frister. Tanker?

Det som frister ekstra mye på å spille på Werder Bremen er dette: http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/bundesliga-fans-set-protest-werder-7878019

As the Bundesliga gears up for its first Monday night match in 16 years, fans are preparing to protest.

Werder Bremen host Stuttgart tonight in a hugely important fixture at the bottom of the table.

Just two points separate second bottom Werder from fourth bottom Stuttgart, but the decision to host the match on a Monday evening has led to uproar among both sets of supporters. 

While Stuttgart have been allocated 4,000 tickets for the relegation clash, fewer than 800 are expected to make the 785-mile round trip.

Some Werder Bremen fans will also boycott the game, but the hosts are still expected to fill the home section of their 35,000-seater stadium.

Stuttgart sporting director Robin Dutt said: "As bitter as it is to us that a lot of fans are not going, we have to understand their decision.

"It's great that they want to come on Sunday before leaving. It's a great gesture and a good sign."

In an effort to increase broadcasting revenues, at least five Monday night Bundesliga matches night next seasons, and there have been protests about the proposals in all 18 stadiums this season.

Aktuelle spill:

Werder Bremen - Stuttgart: 2.05 

Handicap: 0-1: 3.70

Handicap: 1-0: 1.31

Werder Bremen seier og over 1.5 mål: 2.50

Werder Bremen seier og over 2.5 mål: 3.00

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Kjørte selv 0-1 handicap i bremen kampen og uavgjort Chelsea - Tottenham. Ser bra ut så langt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...