IcedInsanity Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Om den går så skal eg slenge over en hundrings til korporalen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Om dette ikke skjer blir jeg jo sett på som en jævla klovn. Draften begynner for øvrig klokken 02:00 i natt, og Chargers (som velger) sitt valg er offentliggjort seneste 02:30. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Regner med alle skjønner at ingenting er noensinne 100% sikkert i oddsspill, så en har lov å tenke selv og følger en spill og taper så er det ikke tipseren sin feil. Ingen som tvinger noen til å følge eller spille. Så du er fritatt for det meste Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Det er forsåvidt sant, men læll... Er jo aldri en godfølelse når man foreslår et spill andre setter penger på og det ikke går inn. Synd det er så få spill å spille på... Mulig jeg skal legge inn noen spill her senere i kveld som jeg føler meg sikker på, får se om jeg klarer å finne noen valuespill. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Satte litt cash på det selv. Alt for mye jinx kraft til at det kommer til å gå inn nå Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 La oss sende så mye positiv energi som vi kan. Kom igjen..så synger vi koombaya sammen! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Okei. Sykeste. #1 Oten ble nettopp hacket og publisert bilde av han på twitter der ham røyker hasj! Gode nyheter for oss! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Gratulerer alle som fulgte bettet, vi vant! 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 (endret) Takk for den! Bra med research du gjorde i forkant Ble 1800kr på 3.00 i odds. Hadde sunket litt da jeg satte på hele 600kr, men følte meg ganske sikker etter å ha lest posten din. Endret 29. april 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 (endret) Det er ren flaks at vi vant. Kan utdype imorgen. Rareste utviklingen i en draft jeg noensinne har sjett. Laget jeg sa som skulle ta Stanley tok han faen ikke engang. Takk til han jævelen som ødela fremtiden til Tunsil. Jævla bisart. Endret 29. april 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Takker for tipset. Tror eg elsker deg. Våknet nå og måtte logge innpå Betsafe..litt stas å se balansen på 5.700 kr Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Dayuuum. Hvor mye spilte du for? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Tusen takk for tipset, Jenkinson. Satt ikke mer enn en hundrelapp, men ble jo litt penger av det også. Trodde vi tapte siden Chargers ikke valgte han, men hovedsaken var kanskje at han var den første OT-en som ble plukket? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Heldigvis var det ikke en mulighet å tippe Stanley til San Diego på noen av de norske sidene, så da måtte han da bli første OT drafted i stedet. Da har det ikke noe å si om han blir velgt #3, #6 eller #10, så lenge han velges før enn annen OT. Jeg trodde også at bettet var over når San Diego velgte en annen spiller (som gir lite mening for meg personlig), men mest sannsynlig har vi vært veldig heldig med hva som skjedde med han andre som "skulle" gå først, som endte med å gå som #13 til slutt, 7 picks etter Stanley. Les denne her for å se hvor en manns ulykke ble vår gullgruve: http://www.cbssports.com/nfl/eye-on-football/25570742/a-hacked-draft-turns-into-a-real-time-nightmare-for-laremy-tunsil-and-nfl Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Faen, jeg som hadde gledet meg til riot.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Dayuuum. Hvor mye spilte du for? 1500... gikk hardt inn Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Haha jeg hadde plotta inn en tusenlapp sjæl men snudde i det jeg skulle trykke plasser spill.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Haha, just your luck ? Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Ble revet med selv. Takker og bukker for tipset korporal! Satt 800 og vant 2400 med 3 i odds! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå