IcedInsanity Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Sikkert ikke dum den der. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Ja vet ikke..Hadde egentlig lært å "aldri spille på seier mot et lag som ligger i bunn og kjemper for å overleve". Duisburg leder ved pause Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Sånne ting som gjør at en vil ta frem hagla.... Statistikk er tydeligvis ikke alt... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Kjører en single idag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Enkelte ganger får jeg en klar intuisjon om hvordan det går, og da går det alltid sånn. Nå fikk jeg det om at Man C vinner over PSG som så sikkert, at jeg helst ville ta en handycap. Men fant ingen andre så jeg tar en vanlig singel. Fin ODDs uansette. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Kjører en single idag. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Prøver en liten med Aålborg og Benfica - Bayern München U. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Spiller på West Ham tar seiern og Bayern. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Ser LITT mørkt ut det her... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Glemte denne, like før United-kampen i går. Var ute og stresset da jeg plasserte den. Sorry for at jeg ikke delte mine fantastiske tippeskills med dere Dog ser ut til å bare vinne på de jeg IKKE legger ut her Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 (endret) Uhørt mye stang ut for tiden, så blir en siste før det blir spillestopp, med mindre denne går inn såklart... Endret 14. april 2016 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Alltid den siste Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Prøver en trippel i dag medStrømsgodset - Sogndal.-tror godset ikke har fått ut potensialet enda og kanskje slår til mer i denne kampen, selv om sogndal har startet ganske bra.Sheff W - Ipswich. -Et Sheffil i sterk framgang øyner mulig opprykk igjen til PL. Må vise at forrige tap var et arbeidsuhell? mot et Ipswich som sliter veldig. Rosenborg - Brann: Begge lag scorer - RBK scal klare å score og kanskje vinne dette, men de har svakheter i bakre ledd, og en Braaten i stadig bedre form og brann viser brukbare tendenser offensivt, ligger det bra an til mål begge veier Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Utd scorer i begge omgangene spilles til 1.93 i odds. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Prøver en med Start og Lillestrøm i dag. Har brukbar tru på H i begge, bra Odds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå