IcedInsanity Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Sure money her... ----> Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Helt sure er det nok ikke. Charlton ligger nest sist i Championship med en elendig målforskjell. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) En smule ironisk der altså, noe oddsen også tilsier. Men den som intet våger... Endret 8. april 2016 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Lyon har fin odds i dag, men blir vel uavgjort....likevel satt de på en kupong. Oddsen ligger på 2-tallet. Ellers har jeg vanskelig for å forestille meg at Hannover klarer å hamle opp med Hertha Berlin. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Tok en liten dbl med de to jeg med. Lyon og Hertha. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Samma her, men tok O2.5 i Hertha kampen.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Over 2.5 i Hertha kampen gikk jo rimelig greit Flott med litt stang INN igjen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Orker ikke mer jeg nå. Det er 1 kamp som ikke går inn hver jævela kupong.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Orker ikke mer jeg nå. Det er 1 kamp som ikke går inn hver jævela kupong.. Ja det er akkurat som noen holder deg for narr. Rare greier, gir meg jeg også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Setter noen units på Miami Heat inatt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Hertha skuffet stort. Gjør et forsøk til. Går ikke denne inn tror jeg at det blir en liten pause... Stuttgart - Bayern München B Real Sociedad - Barcelona B Philadelphia 76ers - New York Knicks B Orlando Magic - Miami Heat B Odds: 7,14 PS. Er bare å tippe på motsatt utfall, så er dere garantert gevinst. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Orker ikke mer jeg nå. Det er 1 kamp som ikke går inn hver jævela kupong.. Spill singler eller dobler. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Endret 9. april 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Var for sein til å følge de engelske. Men fikk hvertfall inn en single på PSG. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Sitter på tlf så får ikke lagt inn bildet av spillene idag, får ta det på gamlemåten. Empoli - Fiorentina B Schalke - Dortmund Over 2.5 3.68 i odds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå