Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

I NFL har jeg gått for:

 

Cardinals - Packers

Panthers - Seahawks

Patriots - Chiefs

 

Odds 11.22

 

Super risky igjen, men satser på rutine og lag form framfor overall performance gjennom sesong.

Kjører selv:

 

Packers @ Cardinals

Seahawks @ Panthers

Chiefs @ Patriots

Steelers @ Broncos

 

Odds: 34,72!

Hakket mer risky enn deg, men har stor trua på passrushet til Chiefs.

 

Edit: så får jeg opp feilmelding på betsson så rekker ikke spille på Chiefs-Pats... Lei betsson nå, får opp feilmelding ofte når jeg skal legge inn penger.-.- forslaf til bedre side anyone?

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er kunde på Betsson, men har ikke brukt det på et år etter at jeg gikk tom. Men nå fikk jeg en 50 lapp gratis og gikk inn og spilte på den. Og må si de nye sidene nå der ganske horrible ut. Vil gjerne skifte jeg også.

Men til hva, Unibet? Bet365, Betsafe?  :shrug: Spiller helst bare fotball og oddsen ialelfall.(burde ha vett nok til å ikke starte på'n igjen)

Men nå vant jeg riktignok på den 50-lappen (sevilla og PSG i går) og får prøve igjen en gang til der.

Lenke til kommentar

Tja, si det. Aldri vært fan bare, ingen spesiell grunn. Muligens det var alt spammet de hadde for 5-6 år siden som gjorde det slikt :p

 

Får prrøve å tjene litt penger etter to dårlige dager med velkomsbonuser etc., blir litt safere betting da.  

 

Roma - Verona: 1,30 H. Spalletti utnevnt som ny Roma manager for et par dager siden + at Luca Toni mangler for Hellas Verona. Hjelper jo at Hellas Verona ikke har vunnet én kamp denne sesongen! 

 

Liverpool - Manchester United: Begge lagene til å score. 1,80. Forventer en knallhard match, nå har Man Utd også begynt å spille mer offensiv fotball så har stor tro på denne. Frister å legge inn en uavgjort dobbel med denne kampen og Stoke - Arsenal.

Lenke til kommentar

Dæven..gratulerer. Ble det noen hundrelapper da? En øl må smake ekstra godt nå. Flaks Vardy bomma på slutten!

Så ikke svaret før nå, men ja ble noen hundrelapper. Har siden også vunnet på første mål til Rooney (Liverpool - Manchester United), men tapt på mange i NFL.. Må slutte med live betting...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...