Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er i flyten nå Mr.P legg ut dine tips imorra, så skal jeg tippe det samme, med min flaks så blir det garantert tap :p

Det vil jeg fraråde på det sterkeste :p

Spiller aldri på safe bet, men kanskje jeg gjør det i dag.

 

Endte opp med at Betsson annullerte det første spillet slik at jeg sto igjen med -3272,-. Da hadde de pengene allerede blitt sendt gjennom, men det hadde ikke den siste gevinsten på 4390 så det uttaket ble kansellert :(

Men så hadde jeg ikke vunnet nok uten den første feilen de gjorde fordi jeg ikke hadde mer penger på spillkontoen :)

Nå har jeg ca. 1000 igjen på konto. Tenker å bruke ihvertfall noe av de ikveld og ta ut resten :)

 

Noe som plager meg er at jeg lurer på hva som hadde skjedd om jeg ikke hadde spilt det siste spillet, men bare tatt ut alt. Da hadde de jo ikke fått tilbake pengene sine med mindre jeg hadde satt de inn fra bankkontoen. Hadde jeg fått faktura i posten? :hmm:

 

Et lite tips er å sjekke ut Dave Ellis Tipster på Facebook. Han driver å spiller på relative safe bets hvor han starter med £25 og prøver å komme seg til £250.

Han har en fint løp gående nå, men ikke stol blindt på ham. Den første og eneste gangen jeg fulgte tipset hans så gikk det til helvete. Da hadde han akkurat startet på nytt.

Lenke til kommentar

post-214590-0-20661800-1445955715_thumb.png

9.10 i odds med 1018 i innsats. Høy innsats, men mtp på situasjonen fra tidligere så er det litt vinn-vinn selv med tap. Potensielt gevinst: 9263,8

 

Har egentlig ikke noen veldig god følelse. Er redd for at Wolfsburg kan overraske i den tyske cupen, og Everton som har vært veldig ujevne går på en smell mot Norwich. Leicester spiller borte mot et Championship-lag, men Hull gjør det veldig godt der nede så de kan fort overraske.

Men jeg blir overrasket hvis Arsenal ikke vinner mot Sheffield Wed. selv med svekket tropp.

Lenke til kommentar

Tips og tips. Tror ikke noen hadde satt penger på United og Stoke fordi jeg gjorde det. Det er ganske åpenbare oppgjør å tippe på. Ordentlig tips er når man finner mindre kjente oppgjør med veldig god odds og tipser om dem.

 

Jeg hadde faktisk tenkt å legge ut dette tidligere, men jeg var litt opptatt med andre ting og stresset med å tippe på dette. Sto faktisk ikke opp før klokka halv to i dag. 

Lenke til kommentar

 

United vant, Stoke vant og mangler bare noen kamper imorgen hvor favorittene forhåpentligvis gjør jobben sin (tar dog et City-tap med åpne armer).

attachicon.gifSkjermbilde 2015-11-07 kl. 20.24.48.png

 

Trodde jeg tok med Bayern også, men jeg må ha glemt de. Ikke at gevinsten ville ha blitt mye større..

 

Litt sein med dette "tipset" da.

 

Gjør det noe da? Interessant å se andre sine bonger. Tippet selv på Stoke og tre andre kamper, røk dessverre med united (tippet 1-0 til united). Småkjip måte å miste 7k gevinsten på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi kan åpne en eget tråd for live-odds hvis dere vil?

 

Jeg bruker begge deler så.. Fordelen er å kunne korrigerer bom på faste odds og man kan spille live som kombinasjoner. Fra minutt til minutt.

Bak-delen er at man må sitte stand by hele tiden. Noen perioder da. Mye møkk inn i mellom så man mister ikke så mye..

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...