Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Sier meg fornøyd med den der Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 2 i odds til Kroatia på denne kampen er ganske sjukt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Tenkte det samme, forventer ren overkjøring fra Kroatia. Det beste jeg kan se Norge få til er et uavgjort, typ 0-0, 1-1. Endret 6. september 2015 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg vil så gjerne sette penger på den kampen, men jeg bare vet at Norge slumper til og vinner. Jeg bare vet det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Jeg ser forresten at Tyrkia - Nederland er på 3.30 - 3.30 - 2.35 hos Betsson. Greit Nederland har ikke imponert på noen som helst måte, men det har vel ikke Tyrkia heller? En risky dobbel på Kroatia/Nederland hadde ikke vært for uefent, eller? Eventuelt stryk Tyrkia-Nederland, og sats på enten Wales-Israel (2.00 - 3.40 - 4.30), eller Armenia-Danmark (4.50 - 3.50 - 1.90). Endret 6. september 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg vil så gjerne sette penger på den kampen, men jeg bare vet at Norge slumper til og vinner. Jeg bare vet det. Du hadden rett! Imponerende prestasjon av Norge, herlig! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Spilte på Norge men tenkte det var best ikke si det. Bra valg Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Satt pengene mine på Norge og Bales så det blir noen magre dager framover nå Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 satsa 100 kr når det var " om norge skårer innen 60 min " så skorte de og 7 i odds. Skulle ha satsa mye mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Dagens kupong fra min side. Ser for meg et 0-0,1-1 resultat i Sverige kampen, og en målrik kamp i Slovakia. Endret 8. september 2015 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Pokkern også altså. Hadde PSG fått godkjent det 3 målet hadde jeg vært kr 500 rikere. Står til og med 3 -0 på skjermen en hel stund før de finner ut det var offside.Nei det skal bli slutt med tipping. Det er som man blir holdt for narr rett og slett. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Chelsea-seier og over 1.5 mål prøves til 3.1 i odds. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Var vel ingen som fulgte tipset, men jeg er glad for å vinne tross at Chelsea spilte skittent. Prøver meg på en frekk kupong i dag (søndag): Liverpool - Norwich H Southampton - Man Utd Over 0.5 mål i første omgang Carpi - Fiorentina Over 0.5 mål i første omgang FC Copenhagen - Hobro Under 3.5 mål totalt Mjøndalen - Vålerenga B Odds: 12.62 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Betsson kan dra til helvete og brenne så inn i margen! Her har jeg prøvd i ett kvarter å sette penger på Glimt, men bongen min blir ikke godtatt. Ingenting skjer, den bare laster, og laster, og laster... og så scorer Glimt etter 2 sekunder. Nå er det null poeng i å sette penger på den kampen. Dersom Glimt vinner, skal jeg finne John Arne Riise og dra til han. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Benyttet meg va Betsafe sin oddsboost, med en odds på 5.70 på United seier samt at begge lag scorer. Glad eg gjorde det siden bongen over her ble pissa på av Tottenham. Ouch, det er så forbanna kjipt. Hendt noen ganger hos Betsafe med meg også... Betsson kan dra til helvete og brenne så inn i margen! Her har jeg prøvd i ett kvarter å sette penger på Glimt, men bongen min blir ikke godtatt. Ingenting skjer, den bare laster, og laster, og laster... og så scorer Glimt etter 2 sekunder. Nå er det null poeng i å sette penger på den kampen. Dersom Glimt vinner, skal jeg finne John Arne Riise og dra til han. Endret 20. september 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg prøvde meg på Vålerenga-kampen også, men fikk bare en feilkode. Og gjett hvem som scorer etter 20 minutter! Fuck you, Tone Damli Åberge! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Sjeldent jeg setter penger på noe som helst, men i dag spilte jeg på de samme, men satte U på Pool - Norwich. Hadde CP tatt seieren så hadde jeg fått 6400kr ut av 150kr. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Forbanna Liverpool. Ergerlig å være et mål unna gevinst på den bongen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå