Sidious Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Har følgende dobbel denne helga: Slovenia - San Marino (0-3) H Kroatia - Norge Begge lag scorer Odds: 3.92 Har trua på denne da San Marino er kjent for å bli overkjørt av de fleste. Tidligere kamper mellom disse landene har endt med 3-0 og 5-0 til Slovenia. Hva angår den andre kampen, tør jeg ikke tippe på norsk seier, men jeg tror det er gode muligheter for at Norge iallfall scorer. Det har de også gjort i de tre tidligere kampene mot Kroatia. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Kroatia - Norge Begge lag scorer Ikke dumt det. Vi bør vel klare score tror jeg. Edit: La hvertfall inn denne for i morgen. Endret 27. mars 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Hei igjen På Betsson kom det nettopp et tilbud om riskofritt spill på EM kvalik i morgen for kr 100.Men kun på mobil. Hva kan være årsaken /pointet med at det kun kan spilles på mobil? Hvorfor har det noe å si? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 De har vel bare et ønske om at flere skal ta i bruk mobilversjonen/appen. Øker tilgjengeligheten på den måten. 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Kan nok stemme det, Latias. Benyttet meg så klart av det tilbudet. Endret 27. mars 2015 av Sidious Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Aha. Stemmer nok sikkert. Huff vet ikke om jeg gidder begynne plyndre med mobilen, bruker den bare som tlf. Men akk ja, det må vel til en gang Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Norsk Tipping har 2.60 i odds for hjemmeseier til Coventry City mot Leyton Orient. Verdt å satse på siden hjemmelaget både viser bedre form og ligger noen få plasser over. 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Prøver meg på følgende bong, så får vi se om lykken står meg bi. Samtlige kamper går av stabelen på lørdag. Cordoba - Atletico Madrid B Wolfsburg - Stuttgart H Man Utd - Aston Villa Hjemmelaget vinner første omgang Odds: 3.25 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Viser ikke formkurvene på Betsson hos andre heller?I det siste er det bare en rett strek alle steder. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 God flyt i det siste, så da må man nesten teste om ordtaket "alle gode ting er tre" stemmer. Burnley - Tottenham B Wolves - Leeds H Bournemouth - Birmingham H Odds: 5.51 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Pene 3.00 i odds for uavgjort i Marseille. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Noen synspunkter på dagens tippeligakamper, noen åpenbare seierskandidater? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Prøver noen kroner på denne i dag: Napoli - Lazio Begge lag scorer Blackburn - Liverpool Begge lag scorer Bielefeld - Mönchengladbach Over 0.5 mål i første omgang Odds: 4.31 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Da har jeg to kuponger som skal sørge for litt spenning denne helga. Skal erkjenne at kupongene er en smule vågale da antallet kamper er litt høyt, men det er jo lov å håpe. Kupong 1 Nottingham - Huddersfield H Southampton - Hull H Millwall - Watford UB Bodø/Glimt - Molde Over 1.5 mål Ipswich - Blackpool H Strømsgodset - Mjøndalen H Odds: 7.98 Kupong 2 West Ham - Stoke H West Brom - Leicester H Real Sociedad - Deportivo La Coruna H Torino - Roma B AC Milan - Sampdoria H Odds: 42.39 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Prøver meg på Mjøndalen @ 7.3 mot Godset. Ikke fordi jeg tror de kommer til å vinne, men rett og slett fordi det slett ikke er umulig og det er en veldig god odds. Mjøndalen kommer til å gi alt i det oppgjøret, da Drammen er nabobyen/rivalen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Spilte live på Strømsgodset til 2.70 nå. Og satte en single på Sevilla mot Barca til 5.90. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Finfin bong igår Ny en idag: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 2000kr opp på to dager, deilig Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Har satset på borteseier i begge CL kamper i dag. 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Har én kupong til i kveld. FC Porto - Bayern M Mer enn 0.5 mål i første omgang Genoa - Parma H Lyon - Bastia H Kärpät - Tappara (finsk hockey) Mer enn 0.5 mål i første periode Burton - Carlisle H Odds: 6.17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå