Sjohej Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Får bare satse på at det går bedre til helgen Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Prøver meg på følgende dobbel i kveld: Luton - York H Bristol - Port Vale H Odds: 3,12 Luton innehar fjerdeplass i league two mens York befinner seg på tjuetredjeplass. Her burde det være klasseforskjell, og gitt hjemmefordelen må Luton få tilliten. Bristol er på sin side øverst i league one, og klarer forhåpentligvis å bevise at de fortjener å være der ved å slå et Port Vale som er i dårlig form og følgelig på fjortendeplass. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Helgemoro: Borussia Mönchengladbach - FC Köln H Bayer Leverkusen - Wolfsburg UB Fortuna Düsseldorf - Erzgebirge Aue H Eintracht Frankfurt - Schalke (0-2) B Blackpool - Nottingham Forest Over 1.5 mål Norwich - Wolves (0-2) B Odds: 9.5 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hva tenker folket om dagens utvalg? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hva tenker folket om dagens utvalg? Kja. Vurderer å prøve en dbl med Bayern M og Blackburn. Bayern blir for sterke for SD og kan Josua King og Blackburn slå til igjen? Ser ut til å være i bra form. Men kjenner meg langt fra sikker på dette. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Chelsea Cardiff Derby Bayern Ca 15 i odds. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Noen som skal tippe på CL-kampene ikveld? Vurderer å satse U på begge kampene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Idag har jeg satt H/U i Man. City - Barcelona. Også har jeg satt på Juventus. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Vanskelige kamper. Hadde ikke turd se bort fra Barcelonaseier hvertfall. Endret 24. februar 2015 av Delvis Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Idag har jeg satt H/U i Man. City - Barcelona. Også har jeg satt på Juventus. Leste at Toure er suspendert. City uten Toure Er Barca i dårlig form for tiden? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Usjda, City uten Yaya er ikke noe å satse på nei. Barcelona tapte mot Malaga på hjemmebane på lørdag, også har City visst stigende form igjen. Så den høye oddsen ble for fristende, men Yaya skaden var en strek i regninga :/ Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Mange kamper ikveld!! Hva tenker dere? Norsk tipping: Zenit -PSV H. D.Moskva - Anderlecht H Fiorentina - Spurs H Besiktas - Pool B Kiev - Guingamp H BMG- Sevilla B Odds: 57,83 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Så mange kamper går aldri. Syns ikke noen av dem virker særlig sikre heller. Forslag fra Betsson: Inter - Celtic : H - 1.52 .Tror nok det blir vanskelig for Celtic her, men er ikke sikker. Har ikke bestemt om jeg tar den Everton - Young Boys : H - 1.67. Her sier magefølelsen at det blir hjemmeseier. Napoli - Trabzonspor : H - 1.37. Her også. Men litt for dårlig odds Red Bull Salzburg - Villarreal : H - 2.60. RBS kan være en interessant outsider her. Sterkt lag på hjemmebane. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Så mange kamper går aldri. Syns ikke noen av dem virker særlig sikre heller. Forslag fra Betsson: Inter - Celtic : H - 1.52 .Tror nok det blir vanskelig for Celtic her, men er ikke sikker. Har ikke bestemt om jeg tar den Everton - Young Boys : H - 1.67. Her sier magefølelsen at det blir hjemmeseier. Napoli - Trabzonspor : H - 1.37. Her også. Men litt for dårlig odds Red Bull Salzburg - Villarreal : H - 2.60. RBS kan være en interessant outsider her. Sterkt lag på hjemmebane. Everton leder allerede 4-1 tipper de hviler en del spillere, siden de møter Arsenal på søndag..Vet ingenting om Young Boyz bortsett fra at de slo Basel 4-2 på hjemmebane. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Noen få kroner på denne i dag... Port Vale - Crawley Town Over 2.5 mål Northampton - Carlisle H Blackpool - Charlton B Huddersfield - Norwich B Odds: 10.53 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Litt sjansespill for i aften. Ajax - Dnjepropetrowsk : H 1.91 Dynamo Kiev - Everton : B 3.70 Besiktas - Club Brügge : H 1.86 Total odds: 13.14 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Frister å prøve denne, men tror ikke jeg tør. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Kampen på Anfield feller deg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Kampen på Anfield feller deg Ser ut for du får rett i det ja. Bra jeg ikke sendte den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå