Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser du har begynt med litt "safere" bets nå Winy. Kan nok være lurt.

Satte forresten nettopp 1500kr på at Leeds tar seg videre på torsdag. Blir viktig å få inn den nå, ettersom jeg ligger akkurat i 0 siden nyttår nå

Yes, tenkte det kunne være smart å vertfall ha 1 "sikker" bong der jeg satser overskuddet ;)

Får jeg bygd opp et grunnlag nå skal jeg gå over til 1 sikker kamp med relativt høy innsats. Satser på at vertfall Barca og Man Utd kupongen går inn!

Prøver meg på en 1000 oddser :!:

Mallorca - Barcelona 1-2

West Bromwich - Liverpool 0-3

Wigan Athletic - Manchester United 1-3

bet 50kr mulig gevinst 50,000kr :dribble:

Resultatbetting er genialt, men sinnsykt vanskelig å vinne på. Morro å prøve vertfall ;)

Lenke til kommentar
Satte 3 bonger for morradagen, med gevinsten jeg fikk idag:

Bong 1;

Wigan v Man Utd - B

Barcelona v Atl. Bilbao - H

Innsats 300, mulig win 585

Auda! Er ikke siste kampen; Atl. Bilbao vs. Barcelona? Dvs. Barca borte..

Lenke til kommentar
Satte 3 bonger for morradagen, med gevinsten jeg fikk idag:

Bong 1;

Wigan v Man Utd - B

Barcelona v Atl. Bilbao - H

Innsats 300, mulig win 585

Auda! Er ikke siste kampen; Atl. Bilbao vs. Barcelona? Dvs. Barca borte..

Cupfinale, nøytral bane.

På bet365.com er Barca hjemmelag :)

Lenke til kommentar

Ofte litt for skikkelige :ermm: Skulle egentlig ikke spille mer på en stund nå, men har aldri helt greid og holde det, Skal alltid vinne tilbake tapet, noe som har gjort at jeg har havnet i et solid minus nå, Og greier ikke la være og spille! What to do? :ermm:

:EDIT:

Nice Winy.

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar
Ofte litt for skikkelige :ermm: Skulle egentlig ikke spille mer på en stund nå, men har aldri helt greid og holde det, Skal alltid vinne tilbake tapet, noe som har gjort at jeg har havnet i et solid minus nå, Og greier ikke la være og spille! What to do? :ermm:

:EDIT:

Nice Winy.

Du har noen valg; Spill store summer på mer sikre kamper. Kamper du VET gir eg gevinst. 2000 kr på 5 kamper med 1,5 i seier gir deg vertfalll +, enda det ikke er like spennende som kamper til 3 i odds!

Du kan jo også søke hjelp, vist du ser på deg selv som spilleavhengig :p

EDIT; 3-0 til HSV. Nice.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Du kan jo også søke hjelp, vist du ser på deg selv som spilleavhengig :p

Hadde sikkert vært det smarteste og gjøre, men sikkert å det minst sannsynlige :!: vant foresten akkurat tilbake 1200kr på poker, det hjalp i allefall litt ;)

:EDIT: manU ligger under! :wow:

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar

Akkurat nå den siste måneden har det gått ganske stort i minus, cirka 10,000. Son siste året har jeg vel gått i underskudd på oddsen(takket være denne mnd) Men med live poker og alt sont, har jeg nok havnet cirka der jeg startet. Med deg? :)

Lenke til kommentar
Akkurat nå den siste måneden har det gått ganske stort i minus, cirka 10,000. Son siste året har jeg vel gått i underskudd på oddsen(takket være denne mnd) Men med live poker og alt sont, har jeg nok havnet cirka der jeg startet. Med deg? :)

Kjipt det der.

Jeg ligger nok ca 0 totalt.. Hadde en periode jeg tente mye på odds, men tapt stoore mengder på BJ og odds i de siste måndene.. Vil tippe jeg ligger 500 i + eller - :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...