Aleks Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Hmm.. Får rundt 1.1 i odds hos betsafe, så da fortsetter jeg der for nå. De har kanskje bedre utvalg på unibet da. Endret 20. oktober 2014 av Aleks Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Spørs jo veldig hva slags kamper det er spilles på. Real Madrid får du ikke rare greiene på, mens brasiliansk serie A har mye bedre odds. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Skal se hva jeg får på WBA - United nå. Med United sitt ustabile forsvar og Di Maria fremover burde det bli mål en eller annen vei. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Har gått for over 2.5 mål i kveld og United seier Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Prøver meg på Di Maria-mål til ~3.2 i odds. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Spørs jo veldig hva slags kamper det er spilles på. Real Madrid får du ikke rare greiene på, mens brasiliansk serie A har mye bedre odds.Var faktisk samme odds på Unibet som på Betsafe sin livebet. Så går nok over dit. Ventet til den spratt opp til 0,5 før jeg gikk for den siden det luktet mål lang vei. Et minutt senere ble det mål til WBA. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Spilte hos Betfair da jeg holdt på med over 0.5. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Spilte hos Betfair da jeg holdt på med over 0.5.Prøvde å registrere meg der her om dagen, men de sa de ikke godtok visa i fra Norge. Fikk du det til med norsk visa? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Spilte hos Betfair da jeg holdt på med over 0.5.Prøvde å registrere meg der her om dagen, men de sa de ikke godtok visa i fra Norge. Fikk du det til med norsk visa? Nei, det går nok ikke. Brukte Skrill. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Prøver meg på en kupong i kveld. Ikke følg rådene mine hvis du vil vinne. Galatasaray - Dortmund HU Atletico Madrid - Malmö (0-1) H Liverpool - Real Madrid B Odds: 5.8 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Prøver disse i kveld: Liverpool - Real Madrid B Olympiacos - Juventus B Monaco - Benfica H Anderlecht - Arsenal B Odds 14.80 Bayer Leverkusen - Zenit Begge Lagene Scorer - Ja Anderlecht - Arsenal B Galatasaray - Borussia B Liverpool - Real Madrid B Atletico Madrid - Malmö H Odds 10.64 Hadde jo vært typisk at Real eller Arsenal gikk på en smell i kveld. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Bale og Ramos er ikke med ikveld, men Real bør fortsatt vinne relativt problemfritt. Går for Real og Juventus dobbel idag, høy innsats. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Med tanke på hvordan Liverpool har spilt i det siste, blir jeg overrasket om de klarer å slå RM. Hva angår Dortmund, så har de gjort det svakt i Bundesliga i år. De befinner seg faktisk på fjortendeplass for øyeblikket. Tror de kommer til å få det tøft mot Galatasaray i kveld, og synes derfor det er god verdi på HU (rundt 2 i odds sist jeg sjekka). Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Går for Arsenal HT/FT til 2.75 @ Unibet Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Tenkte på HU Galatasaray selv. Er hvertfall god odds, og forstår igrunn ikke hvorfor Dortmund er såå klare favoritter. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Dortmund storspiller selvsagt i kveld. Jeg gir opp. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Juventus skuffa. Redd meg inn med Real -1 @ 3.10 heldigvis Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Etter knusing av Dynamo Kyiv i Europa ligaen tror jeg AaB kan fortsette trenden. FC Nordsjaelland vs AaB B - Odds: 3.25 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Etter knusing av Dynamo Kyiv i Europa ligaen tror jeg AaB kan fortsette trenden. FC Nordsjaelland vs AaB B - Odds: 3.25 Gikk inn på overtid denne 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå