Latias Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Laveste BTTS jeg har sett på en veldig god stund. Har de ikke hørt om clean sheets i Adeccoen? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Laveste BTTS jeg har sett på en veldig god stund. Har de ikke hørt om clean sheets i Adeccoen? Lite med det vil jeg tro. Amatørfotball på høytplan, tror Bryne har holdt nullen 2-3 ganger hele sesongen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Bryne gikk inn i går, god kamp! Setter noen kroner på denne i dag i håp om flaksen har endret seg: Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Ikke vært borti dette før, satte tilfeldigvis 100 kr på første mål på en Vietnam Vinh Long greie nå nettopp, plutselig stod det 1-2, så ble pengene utbetalt. Men så står det 0-2 på kampen igjen? Hadde fortsatt pengene å bare betalte de ut fort som fy EDIT: Nå gikk den som tapt men allikevel en gevinst på 480,-. Håper bare jeg ikke går i minus ved neste innskudd. Endret 7. oktober 2014 av Dolph Lundgren Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Var borti noe lignende i fjorårets CL, Juve - Galatasaray, så scorte Galatasaray et mål i slutten av kampen så det ble 2-2, da var pengene allerede overført. Litt dumt om det skjer andre vei. Hadde du tippet første mål til det andre laget, da hadde du nok mistet de pengene. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Spesielt på livespill så går det av og til litt fort og noen spill blir satt som vunnet selv om de egentlig gikk inn. Selv om du har fått utbetalingen så har bookien mulighet til å trekke tilbake gitt gevinst da spillet blir rettet. Som regel blir bookien obs på feil resultat da en av de som "tapte" klager på resultatet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Bryne gikk inn i går, god kamp! Setter noen kroner på denne i dag i håp om flaksen har endret seg: Uten navn.jpg Følgte tre av dem, minus kamp 3 og 4. Så de gikk inn de hvertfall. Synd med Milton da. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Bryne gikk inn i går, god kamp! Setter noen kroner på denne i dag i håp om flaksen har endret seg: Uten navn.jpg Følgte tre av dem, minus kamp 3 og 4. Så de gikk inn de hvertfall. Synd med Milton da. Veldig synd med MK Dons i går. Heldigvis fikk jeg inn noen av de andre bongene. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Prøver meg på en frekk kupong i kveld i og med at Betsson tilbyr et risikofritt spill i anledning EM-kvalifiseringene. England møter San Marino, som ikke akkurat er et veldig fryktet lag. De fire kampene mellom disse to nasjonene har alle endt med seier til England, og da med flere mål. Synes oddsen på vanlig 1X2-spill er elendig, så styrer unna det. I stedet setter jeg min lit til at Rooney er i form i kveld, og prøver meg derfor på Rooney-hattrick til 5.15 i odds. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Setter inn denne i dag: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Spilte på Malta i dag. Har en følelse Norge går på ræva igjen Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Mifsud med 2 mål gir jo god odds. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Noen som har prøvd seg på "The over 0,5 goals challenge"? Altså sette av 100 kr eller noe annet, som man bruker på at det blir minst et mål i kampene. Man har gjerne et mål som feks 100 kamper eller noe. Blir jo som regel mål i kamper, men sjansen for at du treffer på et 0-0 resultat etterhvert er nok stor. Ganske moro da, selv om jeg er redd jeg alledere ryker i kamp nummer 2. Inter - Napoli, uavgjort ved pause. #RafaOut Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) #RafaIn! Phew. Endret 19. oktober 2014 av Aleks Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Noen som har prøvd seg på "The over 0,5 goals challenge"? Altså sette av 100 kr eller noe annet, som man bruker på at det blir minst et mål i kampene. Man har gjerne et mål som feks 100 kamper eller noe. Blir jo som regel mål i kamper, men sjansen for at du treffer på et 0-0 resultat etterhvert er nok stor. Ganske moro da, selv om jeg er redd jeg alledere ryker i kamp nummer 2. Inter - Napoli, uavgjort ved pause. #RafaOut Setter du gevinsten fra kamp 1 på kamp 2? Hadde vært moro å prøvd! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Ja må jo det. Er da man virkelig kan få gevinst om man holder lenge. Kommer garantert til å feige ut før kamp nummer hundre da men. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Det der skal jeg jammen meg prøve! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Ja det er ganske moro. Hadde vært gøy om enda flere slang seg på og så kan vi se hvem som kommer lengst. Skal se om jeg får noen gode tips i fra denne siden: http://www.windrawwin.com/statistics/best-attacking-teams/ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Er det noen som vet om noen gode sider der man kan vedde på over 0.5 før kampen starter? Er bare mulig live på betsafe, noe som er litt stress. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Unibet har over 0,5 mål pre-match som oftest - rundt 1,04-1,07. En annen type "system" jeg har prøvd tidligere (for en et par år siden), var å prøve seg på over 1,5 mål. Poenget var å vente så lenge man kunne, helst til pause/60 minutter før man plassert bettet. Om et lag da scorer vil oddsen på o1,5 synke så drastisk at man skal kunne cashe inn et overskudd. Fungerte fint, men avhenger av aktivitet live og kan bli tidkrevende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå