Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke vært borti dette før, satte tilfeldigvis 100 kr på første mål på en Vietnam Vinh Long greie nå nettopp, plutselig stod det 1-2, så ble pengene utbetalt. Men så står det 0-2 på kampen igjen? Hadde fortsatt pengene å bare betalte de ut fort som fy :p

EDIT:

Nå gikk den som tapt men allikevel en gevinst på 480,-.

post-143223-0-99317000-1412676679_thumb.png

Håper bare jeg ikke går i minus ved neste innskudd.

Endret av Dolph Lundgren
Lenke til kommentar

Var borti noe lignende i fjorårets CL, Juve - Galatasaray, så scorte Galatasaray et mål i slutten av kampen så det ble 2-2, da var pengene allerede overført.

Litt dumt om det skjer andre vei. Hadde du tippet første mål til det andre laget, da hadde du nok mistet de pengene.

Lenke til kommentar

Prøver meg på en frekk kupong i kveld i og med at Betsson tilbyr et risikofritt spill i anledning EM-kvalifiseringene.

England møter San Marino, som ikke akkurat er et veldig fryktet lag. De fire kampene mellom disse to nasjonene har alle endt med seier til England, og da med flere mål. Synes oddsen på vanlig 1X2-spill er elendig, så styrer unna det. I stedet setter jeg min lit til at Rooney er i form i kveld, og prøver meg derfor på Rooney-hattrick til 5.15 i odds.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har prøvd seg på "The over 0,5 goals challenge"? Altså sette av 100 kr eller noe annet, som man bruker på at det blir minst et mål i kampene. Man har gjerne et mål som feks 100 kamper eller noe. Blir jo som regel mål i kamper, men sjansen for at du treffer på et 0-0 resultat etterhvert er nok stor. Ganske moro da, selv om jeg er redd jeg alledere ryker i kamp nummer 2. Inter - Napoli, uavgjort ved pause. #RafaOut

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd seg på "The over 0,5 goals challenge"? Altså sette av 100 kr eller noe annet, som man bruker på at det blir minst et mål i kampene. Man har gjerne et mål som feks 100 kamper eller noe. Blir jo som regel mål i kamper, men sjansen for at du treffer på et 0-0 resultat etterhvert er nok stor. Ganske moro da, selv om jeg er redd jeg alledere ryker i kamp nummer 2. Inter - Napoli, uavgjort ved pause. #RafaOut

Setter du gevinsten fra kamp 1 på kamp 2? Hadde vært moro å prøvd!

Lenke til kommentar

Unibet har over 0,5 mål pre-match som oftest - rundt 1,04-1,07.

En annen type "system" jeg har prøvd tidligere (for en et par år siden), var å prøve seg på over 1,5 mål. Poenget var å vente så lenge man kunne, helst til pause/60 minutter før man plassert bettet. Om et lag da scorer vil oddsen på o1,5 synke så drastisk at man skal kunne cashe inn et overskudd. Fungerte fint, men avhenger av aktivitet live og kan bli tidkrevende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...