Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle prøve meg i dag for første gang på lenge.

City (B)

Chelsea (H)

Athletic B (H)

Har denne potensiale?

Litt usikker på Athletic. Shaktar har vært sykt gode i ligaen med 6 av 6 vunnet, med 1 mål sluppet inn, 15 mål scoret. Igjen, er Athletic på hjemmebane og har vel gjennomsnitt på 2-3 mål hver kamp.

I fjor spilte Shaktar første kamp mot Real Sociedad, vant 4-0 hjemme og 0-2 borte. 4.40 er oddsen på de hos Unibet.

Prøver bla. denne:

16bgexd.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg spiller system nå og da. Har prøvd meg på en trixie til i morgen, faktisk. Det kjekke er jo at det holder med to av tre rette.

Her er min:

Nottingham Forest - Brighton H

Man Utd - West Ham (0-1) H

Crystal Palace - Leicester U

Odds: 13,44

Hvorfor disse kampene? Kort fortalt: Nottingham gjør det meget bra i The Championship, og jeg tror at de blir for sterke for Brighton som spiller borte og ikke gjør det altfor bra i ligaen. Man Utd har på sin side ikke vært i særlig god form, men jeg tror de er særdeles revansjesugne etter tapet for Leicester sist helg. En Tror på overlegen Utd-seier, men innrømmer at dette er et smårisikabelt spill. Crystal og Leicester gjør det relativt bra begge to, men borte tror jeg ikke Leicester klarer å vinne. Uavgjort burde dog være mulig, spesielt etter at de slo selveste Man Utd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...