Delvis Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Spillet mitt gikk inn i går (fjernet av en eller annen grunn) så prøver et like dumt i dag også da.Celtic H Cardiff H Sheff. W B Lenke til kommentar
zxc777bnm Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 17,00 -> over 1,5 15,30 -> over 0,5 (and 2 half time) 15,00 -> over 1,5 15,00 -> over 0,5 (and 2 half time) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 I og med at det er Champions League-kveld, må man jo få lov til å prøve seg. Mitt valg falt på to kamper, som da prøves som en dobbel: Borussia Dortmund - Arsenal H Monaco - Bayer Leverkusen B Oddsen ligger på 4.29, noe jeg synes er helt greit. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Er ikke Monacco et veldig bra lag? Lurte på spille dem jeg, men. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Monaco ligger nest sist i Ligue 1 og har lånt bort Falcao. Kan fort bli en B i den kampen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Mhm. Ikke i særlig god form for tiden, og uten Falcao tror – og håper – jeg at det blir seier til Leverkusen. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Tenkte jeg skulle prøve meg i dag for første gang på lenge. City (B) Chelsea (H) Athletic B (H) Har denne potensiale? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Tenkte jeg skulle prøve meg i dag for første gang på lenge. City (B) Chelsea (H) Athletic B (H) Har denne potensiale? Litt usikker på Athletic. Shaktar har vært sykt gode i ligaen med 6 av 6 vunnet, med 1 mål sluppet inn, 15 mål scoret. Igjen, er Athletic på hjemmebane og har vel gjennomsnitt på 2-3 mål hver kamp. I fjor spilte Shaktar første kamp mot Real Sociedad, vant 4-0 hjemme og 0-2 borte. 4.40 er oddsen på de hos Unibet. Prøver bla. denne: 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 I går traff jeg blink med en firling på Eurokampene, men mange gikk inn der da. Kunne tatt flere.I dag tar jeg bare en liten dbl. Med Brann - Ulf Bordaux - E. TG Ser veldig greit ut, men når det er skrevet her ryker vel som vanlig noe. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Noen her som pleier å spille system? Eller er det som regel singler, dobler ol. som gjelder? Endret 19. september 2014 av Leaf Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg spiller system nå og da. Har prøvd meg på en trixie til i morgen, faktisk. Det kjekke er jo at det holder med to av tre rette. Her er min: Nottingham Forest - Brighton H Man Utd - West Ham (0-1) H Crystal Palace - Leicester U Odds: 13,44 Hvorfor disse kampene? Kort fortalt: Nottingham gjør det meget bra i The Championship, og jeg tror at de blir for sterke for Brighton som spiller borte og ikke gjør det altfor bra i ligaen. Man Utd har på sin side ikke vært i særlig god form, men jeg tror de er særdeles revansjesugne etter tapet for Leicester sist helg. En Tror på overlegen Utd-seier, men innrømmer at dette er et smårisikabelt spill. Crystal og Leicester gjør det relativt bra begge to, men borte tror jeg ikke Leicester klarer å vinne. Uavgjort burde dog være mulig, spesielt etter at de slo selveste Man Utd. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Tøft å spille på U, er nok så sikker Palace kampen er 0-0 til pause vertfall. Endret 27. september 2014 av Dolph Lundgren Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Prøvd meg på en trippel i dag. Liverpool - Everton Over 2,5 Hull - Man. City (1-0) B Chelsea - Aston Villa (0-1) H Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 En bong for de som vil tippe litt i dag: 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Søren. Noen minutter for sein. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Søren. Noen minutter for sein.Parma fikk en straffe rett før pause, 2-2 der, fortsatt 0-0 på Fredrikstad. Kan jo ta live bet om du tør satse på Udinese og Ranheim til slutt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå