Sleggefett Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Molde - Vålerenga B Har den selv, men det er vel mer hjerte enn hjerne som satte den bongen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Min bong for ikveld Molde - Vif H 1,50 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Da var det helg igjen, så prøver nok en bong. Manchester United - Aston Villa H Arsenal - Manchester City B Derby - Charlton H QPR - Blackpool H Bayer Leverkusen - Eintracht Frankfurt H Odds: 9.58 Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) 16:00 Brighton - Middlesbrough U2.5 (0-2)18:00 Bologna - Atalanta U2.5 (0-2)18:00 Cordoba - Murcia U2.5 (1-1)4.36 @ Interwetten Endret 29. mars 2014 av kjensen 2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Crystal Palace - Chelsea B Arsenal - Man. City (1-0) B Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Tips til mandagen: Livorno -Inter - B @ 1.92 Inter ligger på 5. plass og snuser på Europa-plass, mens Livorno ligger på 18. og må holde hodet over vannet for å unngå nedrykk. Inters form: WWDDWLD Livornos form: WLDLWLL Jeg kan ikke helt se hvorfor du får Inter til nesten 2, det aller meste tilsier borteseier. Inter er det 6. beste bortelaget, mens Livorno er det 18. beste hjemmelaget. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Tips til mandagen: Livorno -Inter - B @ 1.92 Inter ligger på 5. plass og snuser på Europa-plass, mens Livorno ligger på 18. og må holde hodet over vannet for å unngå nedrykk. Inters form: WWDDWLD Livornos form: WLDLWLL Jeg kan ikke helt se hvorfor du får Inter til nesten 2, det aller meste tilsier borteseier. Inter er det 6. beste bortelaget, mens Livorno er det 18. beste hjemmelaget. Inter har vunnet 5 av 14 bortekamper og Livorno har tapt 7 av 15 hjemmekamper, hva er det som tilsier borteseier i stor grad egentlig, bortsett fra navnet? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Inter har 5-5-4 borte og Livorno har 4-4-7 hjemme. Formmessig er Inter i en bedre flyt enn hjemmelaget, og har på sine tre siste bortekamper tatt 7 poeng mot lag som Fiorentina og Roma. Innbyrdes oppgjør er også i Inter favør med 12-2-0 og 26-4 i målforskjell. Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Noen som har tips til gode sider som kommer med odds-analyser? Bruker selv dagbladets, TV2s, Soccervista, Betrush, betexpert, oddsen.nu og oddsomatic. Tar gjerne i mot gode twitterbrukere å følge. Må ikke nødvendigvis konsentrere seg om fotball, er åpen for alt. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Inter har 5-5-4 borte og Livorno har 4-4-7 hjemme. Formmessig er Inter i en bedre flyt enn hjemmelaget, og har på sine tre siste bortekamper tatt 7 poeng mot lag som Fiorentina og Roma. Innbyrdes oppgjør er også i Inter favør med 12-2-0 og 26-4 i målforskjell. 2-1-4 borte for Inter siden desember og lagene har vel møttes 1 gang siden 2010, så tja tja. Livorno har også møtt sterkere motstand i det siste, så formmessig er de ganske like også. Men lykke til med spillet. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Noen som har tips til gode sider som kommer med odds-analyser? Bruker selv dagbladets, TV2s, Soccervista, Betrush, betexpert, oddsen.nu og oddsomatic. Tar gjerne i mot gode twitterbrukere å følge. Må ikke nødvendigvis konsentrere seg om fotball, er åpen for alt. Finner endel bra på sbrforum.com, blant annet NHL. I motsetning til andre sider så klarer de å fokusere på verdibetting. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 @BloggOdds Er suveren på tysk og svensk lav divisjon Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Inter har 5-5-4 borte og Livorno har 4-4-7 hjemme. Formmessig er Inter i en bedre flyt enn hjemmelaget, og har på sine tre siste bortekamper tatt 7 poeng mot lag som Fiorentina og Roma. Innbyrdes oppgjør er også i Inter favør med 12-2-0 og 26-4 i målforskjell. 2-1-4 borte for Inter siden desember og lagene har vel møttes 1 gang siden 2010, så tja tja. Livorno har også møtt sterkere motstand i det siste, så formmessig er de ganske like også. Men lykke til med spillet. Sier selvfølgelig ikke at det bare er å sette hus, bil og kone på spillet, men jeg føler likevel at til den oddsen bør Inter være et godt alternativ. Ser nå at oddsen er kuttet til 1.85 så jeg setter er lite spill på den. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 @BloggOdds Er suveren på tysk og svensk lav divisjon Men noen burde jo kanskje beskytte han fra seg selv? Inter har 5-5-4 borte og Livorno har 4-4-7 hjemme. Formmessig er Inter i en bedre flyt enn hjemmelaget, og har på sine tre siste bortekamper tatt 7 poeng mot lag som Fiorentina og Roma. Innbyrdes oppgjør er også i Inter favør med 12-2-0 og 26-4 i målforskjell. 2-1-4 borte for Inter siden desember og lagene har vel møttes 1 gang siden 2010, så tja tja. Livorno har også møtt sterkere motstand i det siste, så formmessig er de ganske like også. Men lykke til med spillet. Sier selvfølgelig ikke at det bare er å sette hus, bil og kone på spillet, men jeg føler likevel at til den oddsen bør Inter være et godt alternativ. Ser nå at oddsen er kuttet til 1.85 så jeg setter er lite spill på den. Heilt ok Skal holde med Inter for deg i kveld jeg Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 @BloggOdds Er suveren på tysk og svensk lav divisjon Men noen burde jo kanskje beskytte han fra seg selv? Haha, ja. Han er ikke helt "stabil" men kunnskapen hans er second to none.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Bah, Livorno utligner med 5 minutter igjen etter å ha hatt 28% ballbesittelse Ran på høylys dag, men men Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 4.36 @ Interwetten Hei! Er Interwetten grei for oss nordmenn å bruke? Bruker du Neteller og NOK? Har vurdert den, da de ofte har gode odds og spill på visse idretter. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Dagens kupong: PSG - Chelsea B Real Madrid - Borussia Dortmund (0-1) H Odds: 6.36 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 PSG - Chelsea B Virkelig? Kan jeg nesten ikke tenke meg Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 PSG - Chelsea B Virkelig? Kan jeg nesten ikke tenke meg Joda, vi kontrer dem i senk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå