Winydancer Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Blæ. Satser på at Inter tar de igjen Tror jeg dropper cupen skummelt.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Almeria - Sporting de Gijón 1 2.0 Halmstads BK (0) - Örgryte (1) 1 2.15 Kan vinne 1500kr. Last try Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Tror jeg har noe ugjort med han oppe, Almeria ligger under.. Kan jeg ha mer uflaks? EDIT: 1-1 og 1-0 til Halmstad. Skal ikke klage mer Endret 10. mai 2009 av *@lex* Lenke til kommentar
Looke Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 skulle bare satsa på united denne helga @lex, alle vet jo det Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 skulle bare satsa på united denne helga @lex, alle vet jo det Ja, jeg satt og vurderte det... Skulle ta manutd vinner med 2 eller fler mål. Angrer ganske mye kan du si. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Faen asså.. Alt går imot meg idag føler jeg.. Sitter og tenker på å sette 2000 på AC Milan.. Men typisk min flaks at de taper da. Okei, nettbanken funket ikke, så blir siste 200 kr jeg har på konto. (( gief milan Endret 10. mai 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Føler med deg. Ser du på Milan som så stor favoritt? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg så vertfall på Milan som stor favoritt.. :/ Toppet lag og formsterkt mot et vaklende og skadet Juventus.. Huff.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Jada.. Atletico scorer på overtid. Hadde Atletico U og Porto med 1 mål. 100 lapp, kunne vunnet 1200kr EDIT: Bra nettbanken din ikke funka Winy. Og btw, får ikke spilt mer denne uka ser det ut som.Får ikke brukt visa kortet mitt, sperra eller no for innskudd. Endret 10. mai 2009 av *@lex* Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Fikk inn to kupponger i går på 5,10 og 5,23 i odds. Begge 500 innsats så ble fin søndag 55. Tornado Måløy FK - Molde (3-0) B 58. Odda - Viking (4-0) B 61. Nordstrand - Fredrikstad (3-0) B 63. Sander - Stabæk (3-0) B 7. Koblenz - Freiburg B 27. Recreativo Huelva - Deportivo La Coruna B Bruker kun norsk tipping, ettersom at online betting funker dårlig for min del. Der blir jeg bare frista til å spille på alt fra dansk 4 div til japansk liga, noe som blir bare helt bingo. Tragisk NT kommer jeg i pluss Endret 11. mai 2009 av el_salvad Lenke til kommentar
storkers Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 nt har jo drit odds da,men kloke ord...japansk liga=lol Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 NT kommer jeg i pluss Nå har jeg tapt alt for mye de siste dagene til NT. Irriterende! Når man jobber på en tippekiosk er det lett å begynne å kaste bort pengene på oddsen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Når man jobber på en tippekiosk er det lett å begynne å kaste bort pengene på oddsen. Sykt glad jeg ikke har havnet i den fella enda. Brukt opp lønnen kjappere enn den kommer inn Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hehe, før jeg begynte å jobbe der spilte jeg over hodet ingenting. Må vinne tilbake litt i morgen, eller vent, det var jo det jeg tenkte i går og. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hehe, ja det er fella man kan gå i :/ jeg gjør det som en regel kun å gå èn gang per dag I går hadde jeg Helsinki Borte, Sporting Braga Borte og Lens hjemme. Seff måtte helsinki tape mot et elendig MYPA. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ok2k, kribler i fingrene etter å ha penger i spill idag, og jeg gir etter. SISTE forsøk før neste PL sesong på å få et grunnlag å spille for; Reading v Burnley - H Wolfsburg v Borussia Dortmund - H Aberdeen v Hearts - H Innsats 100, mulig win 884. Bayern München v Bayer Leverkusen - H Cologne v Hertha Berlin - B Innsats 200, mulig win 466. La gud være med meg. :E:E Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Da har vertfall 1 av bongene gått inn, sitter og venter på Reading og Aberdeen scoring. .. og der scorte Burnley mot Reading, så jeg ser på den bongen som tapt. Endret 12. mai 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Satte 3 bonger for morradagen, med gevinsten jeg fikk idag: Bong 1; Wigan v Man Utd - B Barcelona v Atl. Bilbao - H Innsats 300, mulig win 585 1,95 i odds på de 2 gigantfavorittene. Man Utd "sikrer" nesten gullet med seier imorgen, og Wigan har ganske så nedovergående formkurve. Ser på den som sikker (og vist United mister poeng bryr jeg meg lite om resultatet, siden jeg er Liverpool supporter ) Barcelona v Atl. Bilbao er Cupfinalen, en kamp Barcelona garantert vil dra i land. Forventer en sikker Barcelonakamp. Bong 2; Hamburg v Bochum - H Auxerre v Grenoble - H Le Mans v PSG - B Valenciennes v Bordeaux - B Innsats 100, mulig win 1015 4 kamper der jeg har satset på favoritten. Så lett er det. Bong 3; OB v FC København - Resultat 0-0 Nice v Marseille - Resultat 1-2 Wigan v Man Utd - Resultat 0-1 Innsats 66 (3x22=66), mulig win 4500 For fun, for det meste. Men spiller litt på magefølelse/resultat. OB kampen har endt 0-0 siste 3 ganger, Marseille har til vane og vinne 1-2 borte. United kampen er på feeling, tror ikke United hiver igang de største stjernene imorgen, og de har til vane og dra igjennom 1-0 seiere når det trengst. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hehe, vi får se. Ikke dum den første bongen din. Skal sette noe penger på PSG jeg også hvis jeg finner noen andre spennende kamper å ta med. Tenkte jeg skulle ta en råkjangs på denne kampen: 76. IBV Vestmannaeyjar - Breidablik Breidablikk har begynt serien med seier, og IBV som akkurat rykte opp tapte. Blir ren bingo, men må leve litt Må finne noen flere også. Nå får det være kveld. Ang united kampen tror jeg denne blir over ettmåls seier i fordel united dog men alt kan skje! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ser du har begynt med litt "safere" bets nå Winy. Kan nok være lurt. Satte forresten nettopp 1500kr på at Leeds tar seg videre på torsdag. Blir viktig å få inn den nå, ettersom jeg ligger akkurat i 0 siden nyttår nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå