Delvis Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Herre eller kvinner? Herre. Den går akkurat nå. Ser ikke ut som de har beste mannskapet med, så det går nok neppe. Spilte bare for en tier jeg da. Normalt er de jo en av favorittene. Endret 13. desember 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Herre. Den går akkurat nå. Stiller ganske reservepreget da, men så patriotisk som jeg er slang jeg inn en femtilapp på norsk seier. 15 i odds er mye. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Stiller ganske reservepreget da, men så patriotisk som jeg er slang jeg inn en femtilapp på norsk seier. 15 i odds er mye. Følelser og penger hører ikke i hop. Å satse en femtilapp er forgjeves dersom du ikke samtidig er villig til å ofre venner, familie og moderland for vinne. Mann mot mann, land mot land, en femtilapp i hver hand. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Prøver meg på følgende trixie denne helga. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Ah. Takker for oppklaring, det ga mening. Men nå er det ikke sånn at jeg tipper under på samtlige kamper eller noe. Velger kamper med omhu etter en kjapp research, og plukker gjerne ut de der det mangler en toppscorer eller point guard. Det har vel en viss innvirkning på prosenten? Det endrer forutsetningen helt, så lykke til og del gjerne matchinfo og tanker du måtte ha :-) Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Prøver meg på følgende trixie denne helga. bong.jpg Hvorfor spurs kampen? Ta heller seier til Everton mot Fulham... prøve seg på en liten frekkis: Endret 14. desember 2013 av Bosch Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Gerrard og Sturridge spiller ikke, og Liverpool er litt ustabile på bortebane. Håper derfor at Spurs vinner kampen. Likevel enig i at det er en tøff match, men må ta noen sjanser av og til. Lykke til med Everton. Har de på en annen kupong! Blir skuffet om de ikke klarer å slå Fulham. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Clippers -3,5 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hvorfor spurs kampen? Ta heller seier til Everton mot Fulham... prøve seg på en liten frekkis: frekkis.png Knall den må vi si! Hehe, bare måtte, sjelden man ser syvlinger der ingen går inn.. Bedre lykke neste gang Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Knall den må vi si! Hehe, bare måtte, sjelden man ser syvlinger der ingen går inn.. Bedre lykke neste gang hehe, ingen skade skjedd. satte bare en tier på den Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor er Milan favoritter mot Roma imorgen? Syntes oddsen på Roma ser merkverdig høy ut? 3.25 hos Unibet Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Milan har 3-2-2 hjemme, mens Roma har 5-2-0 borte. Utfra siste resultat på begge lag, skyter jeg inn en U på denne.. Ungarn - Spania B. Edit: Ser Milan har 7 mann på skadelisten, frister mer med en B da Endret 16. desember 2013 av KarmaZ Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Milan har 3-2-2 hjemme, mens Roma har 5-2-0 borte. Utfra siste resultat på begge lag, skyter jeg inn en U på denne.. Ungarn - Spania B. Edit: Ser Milan har 7 mann på skadelisten, frister mer med en B da Hvem er skadet? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det står listet opp en em masse UEFA cup kamper i dag kl 12. Men det kan vel ikke stemme? Står ingen andre steder. ?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det der er jo resultatet fra gårsdagens trekning. Sikkert bare en glipp. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Idag spilles det mye forskjellig, er meget viktig med City seier for kuppongene mine idag. Singler; City B/B, o3.5 mål i City kampen, Dzeko to score, Dzeko to score atleast 2 Dobbel: Coventry & Man City Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Fikk du noe odds på de single du la inn? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Fikk 2 på alle utenom Dzeko til å skåre to eller flere, den gav 6. Alt inn utenom Navas, har vært en riktig fin kveld! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Dobbelen var på rundt 2.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå