Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jammen hvorfor hoen fortsetter du å komme med det etterpå??. Hvis du ikke gidder legge ut tipset på forhånd så hold kj..

Sorry. Ble bare litt irritert nå :ph34r:

--------------------------

EDIT: Bare så det ikke misforstås; man venter jo selvfølgelig ikke at noen skal legge ut tips uten at man har lyst.

Poenget var bare at man bør la være å legge ut slike vinnerbonger etterpå. Det blir jo bare å terge andre, hvorfor skal man det?

Endret av Delvis
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Legger inn bla. denne til helgen:

post-143223-0-96690300-1385726900_thumb.png

Agüero mål tror jeg har slått inn 5 av 5 ganger. Kjør på for de som ønsker :)

Er ikke noe sted man kan se totalen av hvor mye man har tatt i innskudd, hvor mye man har vunnet osv? Regner ikke med det for betting selskapene ikke vil vel ikke folk skal vite hvor mye de spiller for.

Endret av Dolph Lundgren
Lenke til kommentar

Haha, førte over de pengene jeg vant i går og hadde 38 kr igjen på konto, tenkte setter disse på et eller annet før jeg legger meg.
En stund siden jeg har hatt så mye flaks som jeg har hatt i det siste, men det tar som regel bråstopp også.

Hva med i det minste tipse om en bong på forhånd? :ermm:

Edit: ser du har lagt ut en nå.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Nei de sender heller gamle PL kamper i reprise. Er vel ikke noe som er mer tafatt enn å se på en kamp som ikke går live, syntes nå jeg iallefall. Siden det går Engelske kamper, og spesielt på en Fredag med eneste kampen er det litt råttent å ikke sende den.

Endret av KarmaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...