AnewZ Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Gikk ikke inn :/ Nei, faen meg tap på begge to. Heldigvis gikk Miami Heat inn så det utliknet det ganske greit. Men uavgjortbonanza i NHL ble det hvertfall. 3/5 av ble U gitt, og de to siste endte 2-1 og 3-2. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 To intercon. VM playoff i dag: Jordan - Uruguay og Mexico - New Zealand. Bør vel kunne gå for opptil 2 mål handycap på de? Jordan vet jeg egentlig ingenting om, men både de og NZ blir vel normalt enkel slakt i disse oppgjørene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Vurderer en dobbel med seier til Uruguay og Mexico, begge med 0-1 i handicap. Uruguay har jo en viss reisevei og Jordan er gode hjemme, men her skal det vel være klasseforskjell. Hva Mexico angår har de tydeligvis store problemer i den forstand at de er på sin fjerde trener bare i år, New Zealand er heller ikke å kimse med. Får likevel en dobbel 2.54, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ja leste tipsene på Dagbla nå. Det er visst ikke så enkelt nei, undervurderte nok NZ og overvurderte Mexico jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Mexico har vel bare vunnet 7 av totalt 25 kamper i år, pluss at Chicharito er suspendert i første kamp. NZ dro hjem fra forrige VM som eneste land uten tap, så de er ikke så fryktelig dårlige. Handikap i den kampen frister ikke. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Tror jeg går for denne:Jordan vs. Uruguay (1-0) - B @ 1.65 Jordan er gode hjemme med 4-0-0 på de siste kampene, men seirene kom mot Palestina (4-1), Libya (2-1), Nigeria (1-0) og Zambia (1-0). Ikke fryktinngytende motstand, altså. Uruguay står med 2-0-1 mot Spania (1-3), Frankrike (1-0) og Japan (4-2). En tanke mer kvalitet der, altså. Som sagt tidligere, lange reiseavstander kan spille en rolle, men de så ut til å takle Japan-kampen og det bær være klasseforskjell her. PS: Som en ekstra bonus, dagens dommer er ingen ringere enn Svein Oddvar Moen! Endret 13. november 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Kampen overføres forresten på Eurosport . ----------------- Ja, der gikk både Nederland (over 2,5) og Østerike U19 inn på min trippel. Da er det bare Uruguay det står på. Ren seier uten handycap holder på den. Edit. Obs, Østerike ikke ferdig enda nei, men leder 5 -0 så det går nok. Endret 13. november 2013 av Delvis Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Los Angeles Clippers - Oklahoma City Thunder Over 208,5 - 1.97 @ Marathon Innsats: 1 unit Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Mexico har vel bare vunnet 7 av totalt 25 kamper i år, pluss at Chicharito er suspendert i første kamp. NZ dro hjem fra forrige VM som eneste land uten tap, så de er ikke så fryktelig dårlige. Handikap i den kampen frister ikke. Ser diverse sider anbefaler B, så lenge New Zealand starter med 2 mål. Synes den er grei til 2.40 i odds, med tanke på at de har et solid og ultra defensivt forsvar, og skal spille mot et vaklende Mexico. Jeg tror det blir en gjevn kamp med få mål. Muligens uavgjort, kanskje 1-0 til mexico. Men med 0-2 i handicap blir det borteseier. For de som tør, kan det jo prøves draw no bet, og seier til NZ, til rundt 12 i odds Endret 13. november 2013 av krizkriz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Kveldens dobbel (følges på eget ansvar): Orlando Magic -6.5 1,87Boston Celtics -5 1.83 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Håpar at det blir beidre enn i går, frykteleg mange underdogs som slo til.. Wild- Leafs 1 1.65 (2U) inkludert OT/straffer. Dei har og vunne 7 av dei 9 siste kampane, og står med 7-1-2 på heimebane i år. Leafs har 5-4-0 på bortebane, og på dei to siste bortekampane står dei med 1 mål og 7 baklengs. Leafs har hatt god kontroll på Wild i dei siste møta mellom laga, men Wild ser veldig sterke ut for øyeblikket. Har og ein outsider med Flyers seier til 3.1(1U) Endret 13. november 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Wups har sett feil på wild, Harding var visst ikkje i mål, men Bäckström står. Men trur forsatt på Wilds seier Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Har prøvd meg på et par Brasser i aften, Goias og Vasco i en trippel med Uruguay. Var Dagbla som hintet om mulig Vasco seier (odds 4,75) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Betsson hadde ikke nok med sin Superodds, nå har de slått til med... *trommevirvel* Ninja Superodds! Enkelt forklart for de som ikke vet hva det er, det står for eksempel "Tre lag vinner sine kamper" uten at du får vite hvilke kamper eller hvilken liga det er i. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Hehe lurer på kor mange som sett pengane på det, trur ikkje det blir særlig populært. Endret 13. november 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Men får du vite hvilke kamper det er før kampene er spilt eller etter? Det er en vesentlig forskjell... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Los Angeles Clippers - Oklahoma City Thunder Over 208,5 - 1.97 @ Marathon Innsats: 1 unit Godt jeg følgte den, for min ble ingen suksess. 1 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Få spennende kamper i dag, men prøver denne; Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Vålerenga - Frisk/Asker (0-1) H @ 1.55 Lørenskog - Lillehammer H @ 1.50 Odds: 2.33 Begge hjemmelagene er suverene på egen is, så denne føler jeg meg ganske sikker på. Tom Nordlie har i tillegg blitt sjef i Lørenskog, da må det jo gå veien! Har også lagt inn en annen: Tønsberg - Storhamar (2-0) B @ 1.75 Rosenborg - Stjernen H @ 1.70 Belgia - Colombia H @ 2.00 Odds: 5.95 Endret 14. november 2013 av Latias Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Men får du vite hvilke kamper det er før kampene er spilt eller etter? Det er en vesentlig forskjell... Har ikke prøvd det, men tror kanskje ikke du får vite det i det hele tatt. Du må bare følge med om pengene kommer inn på kontoen kanskje I forskningens øyemed skal jeg prøve neste gang de har en sånn greie. Anyhoo; vurderer et systemspill i Get-Ligaen med Rosenborg, Vålerenga og Lørenskog. Er det noen ishockey-eksperter som har noen innvendinger? Edit: Vel, det gikk til faen samtidig som Belgia får en fotballleksjon av Colombia Endret 14. november 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå