Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer en dobbel med seier til Uruguay og Mexico, begge med 0-1 i handicap.

Uruguay har jo en viss reisevei og Jordan er gode hjemme, men her skal det vel være klasseforskjell.

Hva Mexico angår har de tydeligvis store problemer i den forstand at de er på sin fjerde trener bare i år, New Zealand er heller ikke å kimse med.

Får likevel en dobbel 2.54, om jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Tror jeg går for denne:
Jordan vs. Uruguay (1-0) - B @ 1.65

Jordan er gode hjemme med 4-0-0 på de siste kampene, men seirene kom mot Palestina (4-1), Libya (2-1), Nigeria (1-0) og Zambia (1-0). Ikke fryktinngytende motstand, altså.

Uruguay står med 2-0-1 mot Spania (1-3), Frankrike (1-0) og Japan (4-2). En tanke mer kvalitet der, altså. Som sagt tidligere, lange reiseavstander kan spille en rolle, men de så ut til å takle Japan-kampen og det bær være klasseforskjell her.

PS: Som en ekstra bonus, dagens dommer er ingen ringere enn Svein Oddvar Moen!

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Kampen overføres forresten på Eurosport .

-----------------

Ja, der gikk både Nederland (over 2,5) og Østerike U19 inn på min trippel. Da er det bare Uruguay det står på.

Ren seier uten handycap holder på den.

Edit. Obs, Østerike ikke ferdig enda nei, men leder 5 -0 så det går nok.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Mexico har vel bare vunnet 7 av totalt 25 kamper i år, pluss at Chicharito er suspendert i første kamp. NZ dro hjem fra forrige VM som eneste land uten tap, så de er ikke så fryktelig dårlige. Handikap i den kampen frister ikke.

Ser diverse sider anbefaler B, så lenge New Zealand starter med 2 mål. Synes den er grei til 2.40 i odds, med tanke på at de har et solid og ultra defensivt forsvar, og skal spille mot et vaklende Mexico. Jeg tror det blir en gjevn kamp med få mål. Muligens uavgjort, kanskje 1-0 til mexico. Men med 0-2 i handicap blir det borteseier.

For de som tør, kan det jo prøves draw no bet, og seier til NZ, til rundt 12 i odds :p

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar

Håpar at det blir beidre enn i går, frykteleg mange underdogs som slo til..

Wild- Leafs 1 1.65 (2U) inkludert OT/straffer.

Dei har og vunne 7 av dei 9 siste kampane, og står med 7-1-2 på heimebane i år. Leafs har 5-4-0 på bortebane, og på dei to siste bortekampane står dei med 1 mål og 7 baklengs. Leafs har hatt god kontroll på Wild i dei siste møta mellom laga, men Wild ser veldig sterke ut for øyeblikket.

Har og ein outsider med Flyers seier til 3.1(1U)

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Vålerenga - Frisk/Asker (0-1) H @ 1.55

Lørenskog - Lillehammer H @ 1.50

Odds: 2.33

Begge hjemmelagene er suverene på egen is, så denne føler jeg meg ganske sikker på. Tom Nordlie har i tillegg blitt sjef i Lørenskog, da må det jo gå veien! Har også lagt inn en annen:

Tønsberg - Storhamar (2-0) B @ 1.75

Rosenborg - Stjernen H @ 1.70

Belgia - Colombia H @ 2.00

Odds: 5.95

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Men får du vite hvilke kamper det er før kampene er spilt eller etter? Det er en vesentlig forskjell... :)

Har ikke prøvd det, men tror kanskje ikke du får vite det i det hele tatt. Du må bare følge med om pengene kommer inn på kontoen kanskje :p

I forskningens øyemed skal jeg prøve neste gang de har en sånn greie.

Anyhoo; vurderer et systemspill i Get-Ligaen med Rosenborg, Vålerenga og Lørenskog. Er det noen ishockey-eksperter som har noen innvendinger?

Edit: Vel, det gikk til faen samtidig som Belgia får en fotballleksjon av Colombia :p

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...