Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble en fin kveld til slutt...

 

 

Hehe, ja - hadde gitt opp da jeg var sikker på at jeg var overbevist om det minst må ha gått 5-6min på overtid.

 

Vurderer en Bulls med -12,5 i natt til 1.91.

 

Kveldens NBA tips:

 

Spurs - Warriors. H -5,5

Bobcats - Knicks. B -2.5

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

9.nov 15:30

Germany Bundesliga

Schalke - Werder Bremen +0.5 => 2.46 (pinnaclesports.com)

 

Werder Bremen i siste runde endelig brøt en serie med spill uten seier hjemme slo Hannover. Schalke i siste runde greide å slå Hertha på hennes eget felt. I ligatabellen stilling lag som Schalke rangert sjette, og dette er den siste plassen som gir rett til å spille i europeisk konkurranse. Werder Bremen har to poeng mindre, og vinne denne kampen har alle sjanser til å inngå denne ettertraktede europeiske klubb-sonen. incentiv av gjestene vil være viktig å gjøre vårt ytterste. Jeg tror Werder Bremen kreftene i hvert fall ikke å tape.

 

Alternativ: Both team to score - ja

Lenke til kommentar

9.nov 15:30

Germany Bundesliga

Schalke - Werder Bremen +0.5 => 2.46 (pinnaclesports.com)

 

Werder Bremen i siste runde endelig brøt en serie med spill uten seier hjemme slo Hannover. Schalke i siste runde greide å slå Hertha på hennes eget felt. I ligatabellen stilling lag som Schalke rangert sjette, og dette er den siste plassen som gir rett til å spille i europeisk konkurranse. Werder Bremen har to poeng mindre, og vinne denne kampen har alle sjanser til å inngå denne ettertraktede europeiske klubb-sonen. Så incentiv av gjestene vil være viktig å gjøre vårt ytterste. Jeg tror Werder Bremen på kreftene i hvert fall ikke å tape.

 

Alternativ: Both team to score - ja

Broken norwegian?

Lenke til kommentar
Bahia - Atletico-MG Under 2.5 til 1.70 @ Marathon


09 Nov 2013, 22:30


Soccer » Brazil » Série A


Synes denne ser ut til å bli ganske så målfattig og oddsen virker sprek. Simulatoren min gir 85% for under 2.5 med 1.17 som verdi odds. Selvsagt ikke helt reelt, men liker godt underen her.


› Trends favouring homewin (Bahia) (Trends: 5 Stars: 7)

› Trends favouring awaywin (Atletico Mineiro) (Trends: 1 Stars: 1)

› Trends favouring draw (Trends: 19 Stars: 37)

› Trends favouring over (Trends: 2 Stars: 2)

› Trends favouring under (Trends: 23 Stars: 49)


› Bahia home: 6-6-4 18-15

› Bahia form: 1-2-3 5-7

› Home form: 2-3-1 6-3


› Atletico Mineiro away: 2-5-9 6-19

› Atletico Mineiro form: 3-0-3 7-4

› Away form: 1-1-4 2-6


Bahia er 10-6 under hjemme, scorer 1.12 mål, slipper inn 0.94 mål. 8 av de 10 siste hjemme har endt under, med snitt på 1.90 mål. Bahia er 25-8 mot defensivt gode lag som Atletico-MG siste 3 år. Atletico Mineiro er 13-3 under borte, scorer 0.38 mål, slipper inn 1.19 mål. 10 av de 10 siste borte har endt under med snitt på 1.00 mål. De er 6-0 under mot offensivt dårlige hjemmelag som Bahia.


Lagene har møtt hverandre 5 ganger siste 3 år og alle har endt under 2.5, med snitt på 1.60 mål. Tilsvarende møte i september i fjor endte 0.0.


Alternative spill:


Uavgjort til 3.30 @ Marathon

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Del potro - Federer

Over 2,5 sett

2.3 @ tipico

 

Siste 6 kampene mellom disse to har endt med 3 sett hvis det var BO3, eller 5 hvis det var BO5. Før dette hadde Federer en periode hvor han dominerte over DP med 2-0 og 3-0, men Federer er ikke like stabil eller god nå som han var da, og DP har kommet seg etter mye skadeproblemer!

 

 

 

Har du noen tanker om denne Kjensen?

Endret av justinvernon
Lenke til kommentar

Del potro - Federer

Over 2,5 sett

2.3 @ tipico

 

Siste 6 kampene mellom disse to har endt med 3 sett hvis det var BO3, eller 5 hvis det var BO5. Før dette hadde Federer en periode hvor han dominerte over DP med 2-0 og 3-0, men Federer er ikke like stabil eller god nå som han var da, og DP har kommet seg etter mye skadeproblemer!

 

 

 

Har du noen tanker om denne Kjensen?

Fornuftig tenkt spør du meg...

Lenke til kommentar

Dritlørdag i dag. Men fikk en liten opptur med tipset til Justinvernon, og takker for den :)

 

Edit: Der snudde BMG 0 -1 til 2 -1. Fortsatt håp

 

Update: Vitesse også i havn.

 

Nå er det bare Inter det står på. Skulle ikke forundre meg om de roter det til.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

 

Bahia - Atletico-MG Under 2.5 til 1.70 @ Marathon
09 Nov 2013, 22:30
Soccer » Brazil » Série A
Synes denne ser ut til å bli ganske så målfattig og oddsen virker sprek. Simulatoren min gir 85% for under 2.5 med 1.17 som verdi odds. Selvsagt ikke helt reelt, men liker godt underen her.
› Trends favouring homewin (Bahia) (Trends: 5 Stars: 7)
› Trends favouring awaywin (Atletico Mineiro) (Trends: 1 Stars: 1)
› Trends favouring draw (Trends: 19 Stars: 37)
› Trends favouring over (Trends: 2 Stars: 2)
› Trends favouring under (Trends: 23 Stars: 49)
› Bahia home: 6-6-4 18-15
› Bahia form: 1-2-3 5-7
› Home form: 2-3-1 6-3
› Atletico Mineiro away: 2-5-9 6-19
› Atletico Mineiro form: 3-0-3 7-4
› Away form: 1-1-4 2-6
Bahia er 10-6 under hjemme, scorer 1.12 mål, slipper inn 0.94 mål. 8 av de 10 siste hjemme har endt under, med snitt på 1.90 mål. Bahia er 25-8 mot defensivt gode lag som Atletico-MG siste 3 år. Atletico Mineiro er 13-3 under borte, scorer 0.38 mål, slipper inn 1.19 mål. 10 av de 10 siste borte har endt under med snitt på 1.00 mål. De er 6-0 under mot offensivt dårlige hjemmelag som Bahia.
Lagene har møtt hverandre 5 ganger siste 3 år og alle har endt under 2.5, med snitt på 1.60 mål. Tilsvarende møte i september i fjor endte 0.0.
Alternative spill:
Uavgjort til 3.30 @ Marathon

 

 

Takker! Jeg spilte forøvrig bare uavgjort, men alltid gøy å få inn spill med _litt_ høyere odds også!

 

og btw; sjekk ut slutten på denne kampen... http://www.nba.com/games/20131109/BOSMIA/gameinfo.html?ls=slt

Endret av justinvernon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...