Schneiderlin Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Har ikke så veldig tro på at København klarer noe særlig den kampen heller, i verste fall uavgjort. Endret 5. november 2013 av Dolph Lundgren Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Noen gode tips til i dag? Chelsea, Napoli, PSG pluss et par andre burde vel fiske det greit. Noen av de lagene er vel kanskje i morgen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Patrick123, den 05 Nov 2013 - 10:06, sa: Noen gode tips til i dag? Chelsea, Napoli, PSG pluss et par andre burde vel fiske det greit. Noen av de lagene er vel kanskje i morgen. Var rimelig sikker på Galatasaray i dag men det var tydeligvis ikke Solbakken hehe. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 København har jo gjort det ganske bra hittil og er ikke til å spøke med. Juventus er et lite sjansespill, jeg syns kanskje oddsen på Madrid burde vært hakket lavere. Juve vinner kamper i Serie A, men det er til tider med liten margin. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Warriors -6.5 @ 1.90 Minnesota T-wolves ML @ 2.05 Grizzlies vs Celtics under 185 @ 1.90 2/3 inn. Minnesota taper med 1 poeng... : ) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hva tycks om disse tre kampene (Norsk Tippings odds): 1. League 1 Carlisle - Wolverhampton B@ 1.55 2. Champions League Sociedad - Man Utd B@ 2.20 3. Champions League Shaktar - Leverkusen H@ 2.00 Ellers er PSG og City med handicap fristende selv om PSG er uten flere av de beste samtidig som City møter russere. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Tror kanskje Olymiakos slår Benfica i dag. Ellers regner jeg bare Man C og PSG som "trygge". Er nesten nødt ta handicap på PSG for å få noe odds i det hele tatt. København kampen kan alt skje tror jeg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Føler meg langt mer usikker i dag enn forrige uke. Kanskje det passer seg med noen halvgarderinger. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Vant litt i natt, så prøver en frekk kupong til. Ikke store innsatsen, dog. Real Sociedad (1-0) - Man U UJuventus - Real M BPSG - Anderlecht (0-2) H Odds: 18,06 Endret 5. november 2013 av Sidious Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Worth a shot... Endret 5. november 2013 av Camorra Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Føler meg langt mer usikker i dag enn forrige uke. Kanskje det passer seg med noen halvgarderinger. Hvorfor ikke vente til det kommer bedre kamper ? Må ikke tippe på hver CL kamp.. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Camorra, den 05 Nov 2013 - 14:09, sa: Worth a shot... Hadde en av de gått inn, smertefullt for bookien Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) hehe, ja uten tvil... spesielt den siste på 18 mill. Var bare noe jeg la på for "spenningens og mulighetens" skyld i tillegg til min Heinz-kupong og threefold for kevlden. Første kupongen er faktisk hvordan jeg tror de kampene ender. Den siste er bare random. Endret 5. november 2013 av Camorra Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Vet jo aldri, plutselig smeller en inn. Hos Unibet var det bare latterlig Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hadde en av de gått inn, smertefullt for bookien Men kan du ha en med både seier og en med uavgjort på samme kamp? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hvorfor ikke vente til det kommer bedre kamper ? Må ikke tippe på hver CL kamp.. Alt er relativt, jeg var veldig sikker foran den forrige runden, da. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Delvis, den 05 Nov 2013 - 15:18, sa: Men kan du ha en med både seier og en med uavgjort på samme kamp? Tenker du på Camorra sin bong? står sikkert bare uavgjort men det er en annen kamp. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Vet jo aldri, plutselig smeller en inn. Hos Unibet var det bare latterlig Prøvde denne, men fikk beskjed at utbetalingen var for høy. Max 1 mill utbetaling hos betsson. Edit: ja det står der jo der også. Endret 5. november 2013 av Delvis Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ser at alle tar PSG i dag, men har spilt Anderlecht +3 selv. Cavani & Ongenda ute og mest sannsynlig også Zlatan. Hvem skal da golle for PSG? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 kjensen, den 05 Nov 2013 - 15:35, sa:Ser at alle tar PSG i dag, men har spilt Anderlecht +3 selv. Cavani & Ongenda ute og mest sannsynlig også Zlatan. Hvem skal da golle for PSG? Lavezzi, scorer hat trick i dag han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå