Patrick123 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg tok ikke sjansen på Parma - Juve. Juventus har humpet seg avgårde i tredjegir mer eller mindre sesongen selv om de har gjort det bra, mens Parma har en egen evne til å spille uavgjort mot store lag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Damage control, "all in" på Napoli vs. Catania (0-1) H @ 1.62 Napoli er så latterlig tafatte foran mål når de ikke MÅ score. Hver gang, og dette gjentar seg kamp etter kamp, når de kommer innenfor 30 meter av motstanderen sitt mål får samtlige spillere kollektivt hjerneslag. De går seg fast, bommer på ballen, sentrer til alle unntatt medspillere og ser ut som om de ikke vet hvor de er. Hadde kun 12 kroner igjen så de gikk på en dobbel i morgen på seier til Roma og over 1.5 mål i Everton - Spurs. Med de 2000,- jeg vant halverte jeg i hvertfall mitt samlede tap Men nå må jeg mest sannsynlig sette inn noen grunker igjen... Ser ut til at min 15 kampers tapsrekke som ble avløst av 2 bonger som gikk inn er i gang på nytt... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Pokkern. Skal slutte med handicap. Det er noe dritt. Nå kan bare Sporting L redde aftenen. 2 - 2 der nå. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 For en dårlig dag... Dobbel med Real Madrid og Napoli (til pause), samt trippel med Fiorentina, Juventus og Napoli redda meg litt. Hvis Sevilla vinner, så går det enda litt bedre. Hadde bare Liverpool klart å putte, så hadde dagen vært ok! Tror dere Roma fortsetter å dominere? 1.95 på dem i morgen ser jeg (unibet). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Fotballen er helt håpløs. Det eneste jeg har vunnet på siden sommeren er å tippe på o/4.5 i NHL. Tror jeg holder meg til det fra nå av. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Roma, spilte ikke de for et par dager siden? Om det er å regne som et minus i såfall overlater jeg til de skriftlærde å bedømme Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Roma, spilte ikke de for et par dager siden? Om det er å regne som et minus i såfall overlater jeg til de skriftlærde å bedømme Jupp, Roma spilte på vel på torsdag.. Så ikke så mye av kampen, men det jeg så var ikke spesielt imponerende fra Roma sin side. Men de vant kampen da.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Roma er et stort sjansespill. Torino er et av de lagene som spesialiserer seg på å holde storlag til 0-0, spesielt hjemme. Lange seiersrekker har den egenskapen at de starter med 5-0 før de ender opp med 1-0 på straffe i det 93. minutt og Romas to siste kamper har vært mot, på papiret, overkommelig motstand, men det har blitt med relativt sene 1-0 seire. Jeg ser for meg to scenarioer; 1) Roma vinner 1-0 ved "maskinfotball" eller 2) Torino murer igjen og kampen ender 0-0 eller 1-1. 1 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Tror du har ganske rett der Patrick123 Gikk gjennom dagens kuponger, hvis Suárez hadde putta mål for Liverpool så hadde 3 doble gått inn. En med Suárez scoring, en med begge lag scorer og en med over 2.5 mål. I så fall ville jeg doblet dagens innsats. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hva tror du om Ferrer +5 i dag Kjensen? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hva tror du om Ferrer +5 i dag Kjensen? Synes vel egentlig det er fair satt. Djoko tar det jo normalt med rundt den spreaden. Men ser at Ferrer vant eneste møtet på i-hard dog. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Noen som kan være ok i dag: 13:00 Alania - Spartak Nalchik over 2.5 til 2.25 @ Marathon16:00 Santa Clara - Penafiel under 2.5 til 1.52 @ Marathon16:00 Chaves - SC Farense under 2.5 til 1.53 @ Marathon20:00 Vitoria - Corinthians under 2.5 til 1.66 @ Marathon Har også Orenburg - T. Moscow under og Yenisey - M. Saransk over, men de har allerede startet...morgenfriske disse russerne... Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Du har ikke blitt limitert enda hos Marathon ? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Den store dagen for uavgjort........ Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Warriors -6.5 @ 1.90 Minnesota T-wolves ML @ 2.05 Grizzlies vs Celtics under 185 @ 1.90 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) *woops, feil tråd'* Endret 4. november 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Veldig høy odds på Madrid i dag borte mot Juve. 2.80 Madrid og 2.45 på Juventus hos Unibet. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Oddsen er vel akkurat det den skal være. Mer åpen kamp skal man lete lenge etter.. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Satser på 1-2 til Madrid. EDIT: Tøff bortebane for Leverkusen men tror de kan dra det i land. Endret 5. november 2013 av Dolph Lundgren Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Solbakken er så sikker på poeng for København at han har veddet på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå