Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Dere syke unger går hele tiden i pluss, mens jeg skjemmes for å poste resultatene mine. Post i litt god tid, fra og med til helga alt dere tipper, så skal jeg tippe akkurat det samme (riktignok ikke med samme syke innsats). Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Dere syke unger går hele tiden i pluss, mens jeg skjemmes for å poste resultatene mine. Post i litt god tid, fra og med til helga alt dere tipper, så skal jeg tippe akkurat det samme (riktignok ikke med samme syke innsats). Er lurt å vente til kampene nærmer seg før du better på dem, med tanke på skadesituasjoner osv. Men kommende helg har jeg en dobbel på Real Madrid og Tottenham, med 200 i innsats. Spurs har småpene 3.00 i odds, borte mot et Everton lag som egnetlig ikke har så enormt mye å spille for i PL. De har nok også begynt å tenke på FA Cup finalen mot Chelsea, om 20 dager. Spurs derimot MÅ vinne for å ta Europaplass, så 3.00 i odds på de var meget spillbart. Real Madrid møter Valencia borte, og 2.62 er en pen odds for et RM lag som garantert vil "hevne" stortapet mot Barcelona. Valencia tapte også 3-0 mot Numancia og er ikke akkurat i toppform ser vi. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Er spillestopp på meg hvis ikke Winys bet går inn idag. Da har jeg kasta bort utrolige 2000kr på 4 dager. Ja, jeg går i emo stadie nå. EDIT: Tottenham så litt pen ut, vurderes. Endret 6. mai 2009 av *@lex* Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er spillestopp på meg hvis ikke Winys bet går inn idag. Da har jeg kasta bort utrolige 2000kr på 4 dager. Ja, jeg går i emo stadie nå. EDIT: Tottenham så litt pen ut, vurderes. Haha, fantastisk innlegg "Spillestopp"....."hmm, vurderes" Ja, pengene forsvinner FORT vist du ikke vinner en innimellom. Har hatt noen enorme downperiode av og til, men har kjempet meg opp igjen. Ligger nok litt i pluss overall betting jeg har drevet med. Sliter med at jeg gambler vekk det meste på BlackJack når jeg er i god +. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, pengene forsvinner FORT vist du ikke vinner en innimellom. Har hatt noen enorme downperiode av og til, men har kjempet meg opp igjen. Ligger nok litt i pluss overall betting jeg har drevet med. Sliter med at jeg gambler vekk det meste på BlackJack når jeg er i god +. haha. kjenner til den Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, pengene forsvinner FORT vist du ikke vinner en innimellom. Har hatt noen enorme downperiode av og til, men har kjempet meg opp igjen. Ligger nok litt i pluss overall betting jeg har drevet med. Sliter med at jeg gambler vekk det meste på BlackJack når jeg er i god +. haha. kjenner til den heahe, blackjack er så sinnsykt skummelt. Det værste er jo at jeg alltid havner ettpar tusen i pluss, før det bare går rett ned, og jeg får klikkebyer der jeg satser 3-4 ganger den normale summen. Hadde en kompiss som startet med 200 kr, spilte seg opp til 12000 i pluss, spilte vekk alt, før han satt inn 200, og 200 og 200 og prøvde og komme opp igjen. Han endte opp med ettpar tusen i tap tilslutt. Litt bittert at han ikke klarte å gi seg med 12000 i pluss. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Akkurat sånn med meg og. Men ikke i nærheten av tilfelle til kompisen din da. Den er syk Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Akkurat sånn med meg og. Men ikke i nærheten av tilfelle til kompisen din da. Den er syk Ja, han ringte meg da han var på topp.. Skrøt seg selv opp i skyene, var typ 02.00 på en skolekveld. Neste dag krever jeg at han skal vise meg denne enorme gevinsten. Sinnsyk ydmyk gutt som viser frem "transferhistory" på expekt.com. Var liksom 23.40: -200 03.42: -200 (...) 06.33: -200 Helt utrolig tragisk fikk se ettpar screenshots fra kontobalansen da han var på topp. Han satt jo og gamblet med €30 på hver hand, og spilte 5 hender om gangen. Helt sykt. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Blackjack er det bare tull og satse på med mindre du VIL tape penger i lengden Fulgte bongen din idag jeg også winy Endret 6. mai 2009 av Looke Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fulgte bongen din idag jeg også winy Fuuuck. Press Vi får bare håpe på det beste nå! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) START 2-0!! Molde - Vålerenga 0-1 ;/ Vi får satse på at Molde snur dette. Endret 6. mai 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Looke Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 vilt når random luck kupongen er den som er nærmest ved å gå inn er det noe galt Start -2 Sandefjord Rbk -2 nesten Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Imorra slår jeg på stortromma. 1000kr bet på en singelkamp med over 1.80 i odds. Kommer tilbake med kampen senere. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Prøver meg på og tippe det motsatte jeg da Lenke til kommentar
tobn Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hadde 500 på Drogba scoring i kveld. Har spilt bort pene 2000 kr siden jeg vant 4400 sist Onsdag. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Haha. Jeg er i sjokk. SÅNN GÅR DET NÅR FOLK KOPIERER BETSA MINE ;p Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Åssen tror det Gøteborg gjør det idag? EDIT: satte 1350kr på Gøteborg, kan gå 700 i plus. Endret 7. mai 2009 av *@lex* Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Virker sikker den. Jeg tror jeg venter til helgen, for å se hvordan RM + Spurs bongen min går. Ryker den skal jeg revurdere bettingen min en god del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå