Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dere United vil satse noe særlig på ligacupen?

Ser det er 10 i odds på Norwich seier. Vet heller ikke om Norwich satser på den.

Definitivt ikke førsteprioritet, men det er flere spillere som skal få en sjelden muligheten til å vise seg frem. Tror Norwich skal få kjørt seg.

 

Er avhengig av to PSG-mål for at helgen skal reddes. Ser ikke særlig lovende ut.

Lenke til kommentar

Watford skulle hatt 0-2 (ballen var en halv meter over streken, men dommeren ga ikke mål). Like etter tar Brighton og utligner. Nå er det like før jeg legger tippekarrieren på hylla.

 

Satt på den og Getafe mot Bilbao. Bilbao går opp i ledelsen etter 8 minutter.

 

Fuck this shit.

 

Edit: Åh, kom igjen, da...

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Noen tanker om Atalanta - Inter i morgen?

 

3.80 - 3.35 - 2.03

 

Atalanta står med 3-0-1 hjemme og 1-0-4 borte. De hadde nettopp en seiersrekke på tre strake, men den ble stoppet av Sampdoria i det som kan kalles en spesiell 1-0 kamp. Inter har ikke slått Atalanta siden 2010 og i fjor tok sistnevnte alle 6 poengene. Inter mangler Campagnaro som er ute med skade, og antall innslupne mål viser det. 8 innslupne på 3 kamper er ikke bra, men de har scoret 7.

 

De tre siste kampene har endt 0-3 (Roma), 3-3 (Torino) og 4-2 (Verona).

 

Inter burde ta dette, men Atalanta er Italias svar på Stoke; ender alltid opp midt på tabellen, men plukker poeng jevnt og trutt mot de store lagene.

Lenke til kommentar

Noen tanker om Atalanta - Inter i morgen?

 

 

Kan jo være et alternativ med dobbelsjanse X2, men helst vil jeg holde meg unna den.

 

Dog var det ikke mange andre kandidater i dag, der er cup overalt ser det ut til. Barcelona er grei, men vet ikke om jeg vil ta Man U mot Norwich?

 

Så er der feks hjemmesterk Montrose mot bunnlaget Queen park scotsk 2 div som et mulig alternativ.

Lenke til kommentar

Ryktes at Chelsea stiller sterkt idag, mens Arsenal ikke stiller fulgt så sterkt. Chelsea oddsen er per nu 2.50 på Betsafe. Mulig lagoppstilling for Chelsea er denne; Schwarzer- Azpi, Cahill, Luiz, Cole- Mikel, Essien- Willian, Mata, Eto'o- Ba. Arsenal sin 11er som det ryktes om er; Fabianski- Jenkinson, Sagna, Vermaelen, Monreal- Hayden, Wilshere, Rosicky- Ryo, Bendtner, Gnabry.

 

Om dette stemmer så burde Chelsea ha en riktig god sjanse her. Dog, Mourinho har i utgangspunktet sagt at han kom til å sende ut en ren u21 tropp i protest mot det hektiske kampprogrammet, men det går rykter om at han har ombestemt seg.

 

Jeg velger å gå for Chelsea med ganske stor innsats, men man bør være forsiktig. Kan være verdt å vente på lagoppstillinger, men er jo alltid en mulighet for at oddsen kommer til å droppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...