c7Nn Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hehe jammen meg godt jeg sovna på sofaen her da, for jeg hadde tenkt til å sette 2 units på Viking God følelse det Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Ja var også på nippet ta Viking. Men det gikk jo ikke bedre med Greuther Fürth så det hjalp jo lite. Dårlige oddstips på Dagbladet. Skal slutte se på de. Endret 25. oktober 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Lars Dybwad var meget treffsikker i mesteparten av 2012, men omkring 1. januar så gikk det rett ned. I fjor åpnet han hvert oddsprogram med å si hvor mange tusen prosent du hadde fått igjen dersom du hadde fulgt hans tips, men det har han ikke gjort en eneste gang i år. Tro hvorfor... Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Er veldig spent på helgens kamper (PL og La Liga stort sett) etter å ha truffet mye hittil i uka på europe league, champions league og tippeligaen. Har faktisk gått i + Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Lars Dybwad var meget treffsikker i mesteparten av 2012, men omkring 1. januar så gikk det rett ned. I fjor åpnet han hvert oddsprogram med å si hvor mange tusen prosent du hadde fått igjen dersom du hadde fulgt hans tips, men det har han ikke gjort en eneste gang i år. Tro hvorfor... Er det noe tips der lengre da? Nå er det jo bare tekst rundt endel av dagens kamper, aka dagens utvalgte. Jeg tolker ikke det som noe anbefalte spill? Før var det merket de som gikk som tips. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 "Dagens utvalgte" er det som er dagens tips. Han har også "Dagens høyoddser" noen ganger. De andre kampene som ikke er markert med noe spesielt er vel mer generelle anbefalinger. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 "Dagens utvalgte" er det som er dagens tips. Han har også "Dagens høyoddser" noen ganger. De andre kampene som ikke er markert med noe spesielt er vel mer generelle anbefalinger. Jeg oppfatter ikke det som tips, men betraktninger rundt større kamper som folk vil lese om. Hvis du leser teksten så er det jo ingenting der som tilsier at han mener det er noe verdi i objektene og dermed tips som i gamle dager? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jeg er ikke helt enig. Som oftest syns jeg betraktningene hans rundt kampene rettferdiggjør tipsene. Han var bedre før, det skal jeg være enig i, han har tapt seg. Han har også fått en forkjærlighet for uavgjort kun fordi det er dårlig odds på favoritten, syns jeg. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jeg er ikke helt enig. Som oftest syns jeg betraktningene hans rundt kampene rettferdiggjør tipsene. Han var bedre før, det skal jeg være enig i, han har tapt seg. Han har også fått en forkjærlighet for uavgjort kun fordi det er dårlig odds på favoritten, syns jeg. Vi får være enig i å være uenig :-) går jo an å fade også Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Kveldens tips: Arsenal de Sarandi - Gimnasia La Plata H - 2.00 i odds. Unibet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Kveldens tips: Arsenal de Sarandi - Gimnasia La Plata H - 2.00 i odds. Unibet Den gikk ikke gitt. Hadde spilt den selv lenge før det tipset her var skrevet altså. Spilte en dobbel med den og Boca juniors(som vant). Endret 26. oktober 2013 av Delvis Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Nei, kjipt med et 1-1 resutat der. Satser på en bedre dag i dag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Satser på to dobler i dag; Leicester vs. Bournemouth - H @ 1.58 Yeovil vs. Nottingham Forest - B @ 1.85 Samlet odds: 2.92 Bayer Leverkusen vs. Augsburg - H @ 1.54 Yeovil vs. Nottingham Forest - B @ 1.85 Samlet odds: 2.85 Det er en sjanse med Forest på to bonger, men Yeovil har ikke vunnet på 11 kamper i ligaen, mens Forest er ubeseiret i de siste 7. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Har kjørt en trippel med Bayer L, Zenit og Ajax. (Odds 2.31) Og en crazy kupong jeg ikke tør poste. Men har bl.a Vålerenga. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Yeovil Town - Nottingham Forest B Bayer Leverkusen - Augsburg (0-1) H Barcelona - Real Madrid B Southampton - Fulham H Er også klokkeklar på at Leicester vinner hjemme, samt Norwich vinner Endret 26. oktober 2013 av KarmaZ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Reading - Millwall H @ 1.60Schalke - Dortmund B @ 1.80Odds: 2.88Molde - Rosenborg H @ 2.15Barcelona - Real Madrid B @ 4.80 Leverkusen - Ausberg (0-1) H @ 2.67Odds: 27.55 Longshot den siste der, men lov å drømme. Ellers er jeg bombesikker på rødt kort i clasicoen, men altfor lav verdi i det spillet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Har tippet på Arsenal, Liverpool og Reading i dag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Har lagt inn en for morgendagen med seier til Newcastle og Roma. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Satser på to dobler i dag; Leicester vs. Bournemouth - H @ 1.58 Yeovil vs. Nottingham Forest - B @ 1.85 Samlet odds: 2.92 Bayer Leverkusen vs. Augsburg - H @ 1.54 Yeovil vs. Nottingham Forest - B @ 1.85 Samlet odds: 2.85 Det er en sjanse med Forest på to bonger, men Yeovil har ikke vunnet på 11 kamper i ligaen, mens Forest er ubeseiret i de siste 7. Yeovil i ledelsen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Yeovil i ledelsen. Takk, jeg er fullstendig klar over det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå