AnewZ Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Helvettes jævla Swansea. Faen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Bordeaux fiksa Biffen! Blei en ørliten pluss da Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Sene scoringer av Bordeaux og Kuban gjør at jeg gikk ca i null i dag... Setter noen kroner på Philadelphia Flyers i natt. Hey takk for tipset Vant på den og La Kings fin gevinst i natt Endret 25. oktober 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Er bare å håpe at Aalesund vinner i dag, 4.75 på AAFK. De er tydeligvis meget tvilsomme at Viking går på en smell hjemme i dag, personlig hater jeg å tippe på norsk fotball. Endret 25. oktober 2013 av Dolph Lundgren Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hvis man først skal sette penger på norsk fotball, så må man gå for de med litt høyere odds Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hva tror dere om El Classico til helgen?1.80 - 3.95 - 4.05 hos Betsson om jeg husker rett. 1.99 på UB. Barca er vel kanskje favoritter, mens syns 4.05 på Madrid er latterlig høyt. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Det er helt vanvittig høyt faktisk. Real Madrid har en tendens til å spille bra mot Barca selvom de spiller litt tvilsomt ellers. Nå skal det sies at det er mye forandringer i laget denne sesongen, så er nok redd Barca vil ta denne på hjemmebane. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hvorvidt Messi spiller vil jo ha mye å si også. Jeg er usikker på hvordan formen hans er nå for tiden, men Barca uten han er mye mer tannløse og nølende. Messi både tar og skaper rom, mens uten han står de mer og venter på at motstanderen skal lage rommene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Han spiller garantert. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Der slår eliteserien til igjen, takk Aalesund! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Der slår eliteserien til igjen, takk Aalesund! Vant Aalesund? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Noen som har noen innvendinger om morgendagens program? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Vant Aalesund? Jupp. Hørte ikke statistikken til Viking før etter kampen da, var ikke klar over at Viking ikke hadde tapt en eneste hjemmekamp i år. Hadde jeg visst det så hadde jeg ikke spilt på den Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Noen som har noen innvendinger om morgendagens program? Har ikke sett så mye på den enda, men det jeg har lagt merke til: Southampton-Fulham - B 6,20 Lurer også på om jeg skal legge inn en kupong med uavgjort i United kampen.. Også fristet til en med at begge lag scorer i barca-real til 1,48. Hos Unibet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Har et tips til søndag som man kanskje bør hive seg over før oddsen synker. Udinese vs. Roma - B @ 2.22 Udinese ligger på 11. plass med 3-1-0 hjemme og lunke 7-2 i målforskjell. Alle poengene er tatt hjemme. Udinese har også møtt en god del lettere motstand enn det Roma har. De som følger Serie A har fått med seg Romas vanvittig dominans. Står med 8-0-0 totalt og 22-1 i målforskjell. Det ene målet mot kom i bortekampen mot Parma. Totti og Gervinho er ute med skade, men Roma burde være solid nok. Slike seiersrekker må alltid stoppe en gang og det er en viss sjanse for at det skjer mot hjemmesterke Udinese, men jeg tror Roma skal klare å ta dette i land. 1 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Har et tips til søndag som man kanskje bør hive seg over før oddsen synker. Udinese vs. Roma - B @ 2.22 Udinese ligger på 11. plass med 3-1-0 hjemme og lunke 7-2 i målforskjell. Alle poengene er tatt hjemme. Udinese har også møtt en god del lettere motstand enn det Roma har. De som følger Serie A har fått med seg Romas vanvittig dominans. Står med 8-0-0 totalt og 22-1 i målforskjell. Det ene målet mot kom i bortekampen mot Parma. Totti og Gervinho er ute med skade, men Roma burde være solid nok. Slike seiersrekker må alltid stoppe en gang og det er en viss sjanse for at det skjer mot hjemmesterke Udinese, men jeg tror Roma skal klare å ta dette i land. Takk, slo til på denne med 2.27 hos Unibet La også inn en med HC(1-0) til 4.30. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Forresten, hva tenker dere om Sunderland-Newcastle? 2.70 - 3.30 - 2.60 hos Betsson. Derbyer er jo noe helt spesielt hvor alt kan skje, men Sunderland er jo så inn i hamperæva dårlige. Newcastle burde vel også få med seg god motivasjon etter 2-2 mot Liverpool? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Bundersliga lørdag kl. 15.30: Schalke 04 - Borussia Dortmund 4.05 - 3.75 - 1.81 Ikke så aller verst odds på Dortmund, selv om jeg skulle likt å sett at den var hakket høyere. Likefullt tror jeg det er en kamp de "burde" ta, men ingenting er sikkert. Kunne blitt en fin kombo med den, Roma og Newcastle. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jupp. Hørte ikke statistikken til Viking før etter kampen da, var ikke klar over at Viking ikke hadde tapt en eneste hjemmekamp i år. Hadde jeg visst det så hadde jeg ikke spilt på den Hehe jammen meg godt jeg sovna på sofaen her da, for jeg hadde tenkt til å sette 2 units på Viking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå