Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Hva vil "A" si i den siste kampen der? :p

Reagerer som regel med sinne jeg også. Blir noen knyttnever i bordet når slikt skjer! Ekstra kjedelig når det skjer så mye som det har gjort med deg i det siste såklart :sick:

Ops, skulle være H :p

Jeg er så sint og så frustrert nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Tror jeg trenger en sånn "stress ball"... alltid med mindre enn 5 minutter igjen...

System kunne vært en ide, men jeg vet at jeg kommer til å tape på akkurat nok kamper til at jeg likevel går i minus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trippel i morgen.

Anderlecht - PSG (1-0) B

Galatasaray - Köbenhavn H

Bayern - Pilzen (0-1) H

Odds 3.62

Kommer ikke over at Basel tabber seg ut nesten på overtid... 3500 i gevinst som forsvant der. Nå gir jeg snart opp, absolutt alt jeg setter på tapes på overtid.

PS: Hvordan reagerer dere når dere taper helt på tampen av kamper, type +88.min? Har selv et problem med at jeg reagerer med sinne, så det har vært noen ganger i de siste 3 ukene at ting har vært nær ved å fyke i andre ting :p

Pleier å sitte 10 - 20 min å tenke på det som skjedde, legge inn 4-5 idiotiske bonger og så legge meg

Lenke til kommentar

Lå meget lenge på kun 2200 i innskudd på over ett år, men har på de siste 3 ukene gått opp til 3700. Hadde Basel gått inn ville det blitt gevinst på 3500 og jeg ville vært nesten tilbake til null.

Nå klarer jeg ikke å se at det er noe mulighet for meg til å gå i pluss så jeg ser ikke vitsen med å fortsette tippingen.

Lenke til kommentar

Lå meget lenge på kun 2200 i innskudd på over ett år, men har på de siste 3 ukene gått opp til 3700. Hadde Basel gått inn ville det blitt gevinst på 3500 og jeg ville vært nesten tilbake til null.

Nå klarer jeg ikke å se at det er noe mulighet for meg til å gå i pluss så jeg ser ikke vitsen med å fortsette tippingen.

Du må kutte håpet om å spille tilbake alt det tapte på neste bong. Da går det som regel alltid dritt.

Du kan jo prøve min metode nå for tiden. Dobbelt sjangse på stort sett alle kamper med mindre jeg er veldig sikker eller om det er mere verdi og gamble skikkelig.

F.Eks igår hadde jeg Chelsea, Barca, Napoli på samme bong, og dobbelt sjanse med uavgjort på alle. Blir lav odds men går i pluss stort sett hver dag :)

Lenke til kommentar

Du må kutte håpet om å spille tilbake alt det tapte på neste bong. Da går det som regel alltid dritt.

Du kan jo prøve min metode nå for tiden. Dobbelt sjangse på stort sett alle kamper med mindre jeg er veldig sikker eller om det er mere verdi og gamble skikkelig.

F.Eks igår hadde jeg Chelsea, Barca, Napoli på samme bong, og dobbelt sjanse med uavgjort på alle. Blir lav odds men går i pluss stort sett hver dag :)

Bør vel prøve noe sikkert i en periode, ja. Nei, å stjene alt inn igjen på en bong er ikke planen :p Det er heller det at når du har tapt på 15 på rad så ser du ikke for deg hvordan en eneste bong skal gå inn.

Lenke til kommentar

Et spørsmål: Hvorfor opererer de alltid med " over 2,5"? Altså over to og et halvt mål, det kan vel aldri bli et halvt mål?

Så hvorfor det halve der og ikke bare 2 eller tre, hva ligger i det der med det halve målet? :hmm:

Det er jo 2 og 3 også, fritt valg hos de fleste bookmakere, men 2.5 er jo standarden slik at man ikke får push. Det tjener jo ikke bookmakerne noe på.

Lenke til kommentar

Målet til Leverkusen kan vel kalles "et halvt mål"? :p

Har fått roet ned nervene etter gårkveldens... heftige avslutning, så prøver i dag igjen med halvgardering over nesten hele linja. Vil jo selvfølgelig dekke inn tapet, men må bare huske på at en krone her og en krone der... ja, det blir to kroner. Og da trenger jeg kun 3698 kroner til ;)

Lenke til kommentar

"Push"?. Jeg forstår ikke.. :blush:

Når du treffer akkurat på totalen eller spreaden kalles det push. La oss si at du har spilt 100kr på over 2 mål og jeg 100kr på under 2 mål. Det blir 1-1, da må bookmakeren betale oss begge tilbake og tjener 0kr. Da kalles det push.

La oss si at du har spilt 100kr på over 2.5 mål og jeg 100kr på under 2.5 mål. Begge fikk 1.91 i odds. Det blir 1-1, da må bookmakeren betale meg 191kr, og tjener 9kr. Derfor kan det være greit for bookmakere å kjøre halve tall.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Med angrepsspillerne til Leverkusen og Shaktar blir det nok over 2.5 mål i den kampen også. I kampen mot Real Sociedad hadde Shaktar 3.50 i odds, de vant og det ga meg en fin gevinst. Veldig usikker på om jeg skal gå for Shaktar i dag også.

Tydeligvis har Leverkusen vunnet (inkl kvallik) 7 av 8 hjemmekamper i CL.

Lenke til kommentar

Til de som spurte etter regnskap:

http://www.betdog.eu/

Meget bra!

Så bra ut, men må man være logget på for å bruke den? Du vet ikke om noe offline-greier? :p

Får se hvordan jeg setter sammen kampene i dag. Føler at United, Leverkusen og Benfica er temmelig åpne kamper. Tror jeg heller satser på noen forskjellige bonger med City, PSG og Bayern, de to sistnevnte med handicap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...