Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis hensikten skal være å forsøke gå med overskudd i lengden på odds spill, vil jeg tro at å bare basere seg på kamper med odds over 3, er å tro på julenissen. :hmm:

Hva oddsen ligger på er jo ikke relevant, du tok eksempelet mitt over med forventet langsiktig verdi?

Lenke til kommentar

Tenker jeg skulle ta en pause, men morgensdagens tre CL-kamper ser litt vel forlokkend ut.

Steua Bucuresti - Basel : B -2.50

Schalke 04 - Chelsea : B 2.24

Marseille - Napoli : B 2.33

Samlet odds 13.05

Hva tror dere om dette? Napoli og Basel er vel mer usikre, men jeg ser det som sannsynlig at de kan ta det. Et systemspill hadde vært aktuelt.

Blir ekstremt overraska om den går inn

Lenke til kommentar

Trippel i morgen.

Anderlecht - PSG (1-0) B

Galatasaray - Köbenhavn H

Bayern - Pilzen (0-1) H

Odds 3.62

Kommer ikke over at Basel tabber seg ut nesten på overtid... 3500 i gevinst som forsvant der. Nå gir jeg snart opp, absolutt alt jeg setter på tapes på overtid.

PS: Hvordan reagerer dere når dere taper helt på tampen av kamper, type +88.min? Har selv et problem med at jeg reagerer med sinne, så det har vært noen ganger i de siste 3 ukene at ting har vært nær ved å fyke i andre ting :p

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Trippel i morgen.

Anderlecht - PSG (1-0) B

Galatasaray - Köbenhavn H

Bayern - Pilzen (0-1) A

Odds 3.62

Hva vil "A" si i den siste kampen der? :p

PS: Hvordan reagerer dere når dere taper helt på tampen av kamper, type +88.min? Har selv et problem med at jeg reagerer med sinne, så det har vært noen ganger i de siste 3 ukene at ting har vært nær ved å fyke i andre ting :p

Reagerer som regel med sinne jeg også. Blir noen knyttnever i bordet når slikt skjer! Ekstra kjedelig når det skjer så mye som det har gjort med deg i det siste såklart :sick:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...