Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Elfsborg v IFK Goteborg - B

Helsingborg v Malmö FF - B

Djurgården v GAIS - H

Satset med Dobler system, der jeg kan tape 1.. 300 kr i innsats, og kan vinne 1691.

OG

Bari v Empoli - H

Sparta Praha v Banik Ostrava (0-1) - H

Sedan v Lens - B

Innsats 90, mulig win: 1028,44

+ en "frekkis" på AV kampen idag:

Carew scorer først og resultatet blir 2-2, satset 12 kr, kan vinne 782 ;p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kunne tenke seg og fortelle meg hvor jeg søker på kamper på bet365? laget akkurat konto der, men finner ikke ut hvordan jeg søker :blush:

"Søker" vet jeg ikke helt, men går du på "Fotball" i menyen til venstre kan du velge deg innpå forskjellige ligaer, eller så kan du velge "Europeisk Toppliste", noe som gir deg kampene fra de største turneringene og ligaen :)

Lenke til kommentar

Det har jeg funnet :) Men det er rart hvis det ikke skal være noen måte og få søkt på forskjellige kamper der. Prøvde meg foresten på 2 mål seier til bari over empoli i serie B. kampen begynte nå for et kvarter siden. fikk 4,33 i odds(mener jeg å huske)

Lenke til kommentar
Det har jeg funnet :) Men det er rart hvis det ikke skal være noen måte og få søkt på forskjellige kamper der. Prøvde meg foresten på 2 mål seier til bari over empoli i serie B. kampen begynte nå for et kvarter siden. fikk 4,33 i odds(mener jeg å huske)

Da kan jeg nok ikke hjelpe deg !

+ en "frekkis" på AV kampen idag:

Carew scorer først og resultatet blir 2-2, satset 12 kr, kan vinne 782 ;p

Da scoret carew. Lykke til

Lettlett :D

Lenke til kommentar
Satt en hundre lapp på geovanni rett før pause. Så ble han faen meg tatt av i pausen. Noobish

Haha, den er litt bitter ja..!

Vant 508 på Svenskebongen min idag, pga jeg spilte den med Dobler system. Så jeg smekket inn denne firlingen på norske kamper:

Molde v Vålerenga - H

Fredrikstad v Tromsø - B

IK Start v Lillestrøm - H

Lyn Oslo v Rosenborg - B

Risky bong. Satt og vurderte å bette med system, så jeg kunne bomme på en, men fikk en godfeeling og satt 300 kr på god gammlemåten. Mulig gevinst; 7030,80 kr.

Da er det bare og vente til Onsdag.. Hihi..

Har forøvrig også en på Shaktar og Barcelona i midtuken. Kan vinne 550 kr på den.

Lenke til kommentar

Hønefoss og U på Cl idag. gir småpene 2400kr i fortjeneste med innsats på 400kr.

Gjør vondt å bette "imot" Manutd, men noen ganger må man tenke med hodet! :)

EDIT: Mente Hønefoss selvfølgelig, lover bra. 0-1 til pause

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Ble vel 3800kr forrige uke, er 1600 i minus siden lørdag t

Tror jeg er spilleavhengig.

Haha, ja. Tror jeg smaker på spilleavhengigheten jeg også.

Vist du "MÅ" ha en bet hver dag, enda det ikke går interessane kamper, da tror jeg du er litt avhengig :p

Lenke til kommentar
Ble vel 3800kr forrige uke, er 1600 i minus siden lørdag t

Tror jeg er spilleavhengig.

Haha, ja. Tror jeg smaker på spilleavhengigheten jeg også.

Vist du "MÅ" ha en bet hver dag, enda det ikke går interessane kamper, da tror jeg du er litt avhengig :p

Der har du meg, får inn et bet hver dag. Men trenger virkelig penger hvis jeg skal ha bilen jeg har så lyst på. Haha.

Skal prøve å ikke putte et bet i dag, men blir så og si umulig når det er CL kveld.

Faen ta bet24. Må jo sende bilde av pass + bankkort for å ta ut penger. Skjønner ikke hvorfor dette er nødvendig, er jo bare stress.

Lenke til kommentar
Molde v Vålerenga - H

Fredrikstad v Tromsø - B

IK Start v Lillestrøm - H

Lyn Oslo v Rosenborg - B

Sitter med en sykt god feeling på firlingen min idag. Ser ikke hvordan jeg skal ryke, enda Tippeligaen er like stabilt som prestasjonene til Lucas Leiva.

Molde mot Vålerenga skal jo være safe x 1000 ifølge tidligere resultater iår.

Fredrikstad mot Tromsø er vell den som faktisk er "usikker", men ser på Tromsø som et SYKT mye bedre lag enn Fredrikstad.

Start er jo 100% safe, mot Lillestrøm.

Rosenborg bør mose kjedelige Lyn ganske greit.

Så lenge Tromsø innfrir, så er jeg 7k rikere :D

Lenke til kommentar
Du hjelper ikke på spilleavhengigheten min Winy.

Satte nettopp 300 på lappen din. Denne bør gå inn!

Hhehae, faen da. Vi har litt dårlige resultater da vi tipper på det samme! ;)

Satser på at de beste lagene gjør jobben og vi blir rikere ikveld.

Lenke til kommentar

Molde v Vålerenga - U

Fredrikstad v Tromsø - U

IK Start v Lillestrøm - U

Lyn Oslo v Rosenborg - B

Jeg satt min sånn. Vanskelige kamper alle sammen synes jeg. Satt den med trippel system, men spørs vel allikevel.

Når det gjelder CL i kveld, så klarte jeg ikke finne ut hva jeg skulle tippe. Utrolig vanskelig kamp. Gjelder å ikke bli lurt av Barca seieren over Madrid i helga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...