Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Har spilt nesten utelukkende singler og en og annen dobbel. Har tipset om enkelte tripler eller større, men de har jeg forsvinnende lite innsats på.

Angående bonusen; dersom jeg setter inn 2000 og får bonusen som dobler summen til 4000, må jeg da omsette for mellom 6000-12 000 før jeg kan cashe ut?

Det varierer fra selskap til selskap. Hos Unibet må bonusbeløpet omsettes ti ganger, hos Bet365 må innskudd + bonus omsettes tre ganger. Betsson vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte en trixie i dag (vet du ikke hva det er, bruk google).

Følgende tre kamper ender uavgjort:

Norge - Island

Latvia - Slovakia

Bulgaria - Tjekkia

Spiller du en 50-enhets trixie (koster altså 200 enheter), så får du tilbake 4075 enheter om alle går inn. Selv om en av kampene ikke går inn vil resultatet fortsatt bli rundt 600 enheter tilbake. Kun to nødvendig for å få i pluss på denne.

Lenke til kommentar

Par til for dagen, i tillegg til min trixie lengre oppe:

Tripler: I alle tre kampene kommer begge lag til å sore:

Tyrkia - Nederland

Sverige - Tyskland

Uruguay - Argentina

Odds: 4,38

Heinz (vet du ikke hva det er, bruk google)

Tyrkia - Nederland --> B

Sveits - Slovenia --> H

Israel - Nord-Irland --> H

Bulgaria - Tjekkia --> H

Sverige - Tyskland --> H

Peru - Bolivia --> H

Ved en innsats på 6 (altså totalt 6*57=342) gies utbetaling på 9733,43 hvis alle tre går inn. Men i dette tilfellet vil det nok gå i null ca med 4, og litt mindre profitt med 5 som går inn. Du finner en glimrende Heinz-kalkulator her: http://www.aceodds.com/bet-calculator/heinz.html :) Den tillater deg å regne ut hva du får ganske lett, og sjekke forskjellige scenarioer.

Også en dobbel:

Romania - Estland --> Over 2.5 mål

Danmark - Malta --> Over 2.5 mål

Odds: 1.8

Lenke til kommentar

Norge - Island

Latvia - Slovakia

Bulgaria - Tjekkia

Spiller du en 50-enhets trixie (koster altså 200 enheter), så får du tilbake 4075 enheter om alle går inn. Selv om en av kampene ikke går inn vil resultatet fortsatt bli rundt 600 enheter tilbake. Kun to nødvendig for å få i pluss på denne.

Prøvde å søke hva det er, men fant ikke helt ut. Men det er alså ikke samme som trippel system?

Hvis jeg legger inn et sånt system hos Betsson vil det se sånn ut:

post-12139-0-76874800-1381848865_thumb.jpg

Men det blir vel noe litt annet går jeg ut fra.

Lenke til kommentar

Du prøvde å finne ut selv, så deg skal jeg med største glede. Det er enkelt og greit 3 doubles og 1 tripple. Har du tippet på resultat A, B og C blir kupingene A&B, B&C, C&A og A&B&C.

(Edit: Ser nå på bildet ditt at du nesten forstod det. Stryk de single betsa, så har du det.)

Endret av Camorra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Norge - Island

Latvia - Slovakia

Bulgaria - Tjekkia

Var ekstremt nære at denne gikk hele veien. Men fikk tilbake dagens innsats. Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar

Norge - Island

Latvia - Slovakia

Bulgaria - Tjekkia

Var som søren da at Tsjekkia scoret på 2. omgang og vant 0-1...

Uansett så returnerer den 612 enheter, men jaggu ikke langt unna 4075! :(

Var ekstremt nære at denne gikk hele veien. Men fikk tilbake dagens innsats. Takk for tipset! :)

___

I tillegg så ryker jo Sverige som det griner. Hadde et lite håp der, men den ødelegger heinz-kupongen og... *BLÆH*

Tja, tre ganger innsatsen er vel ikke noe man klager på - men utrolig nært ja! Endret av Camorra
Lenke til kommentar

Og der gikk den niende(!!!!!!!!!!!!!!!!!) av 11 bonger ut pga. en hendelse i det 84. minutt eller senere og kontoen er atter en gang tom.

Noen bedre? Rekorden er utligning i det 98. minutt.

Make that ten... hadde seier til Slovakia, men Latvia utligner i det 92. minutt... Jeg er nærmest på gråten nå av frustrasjon, dette føles så urettferdig at det er ikke sant.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som vet når kampen Gospot - Sutton skal spilles? Ville vunnet en del på borteseier der, men den er visst blitt utsatt.

Eller blir spillet anullert i sånne tilfeller?

Event
Odds
Dato
1. Gosport Borough - Sutton United
1.70
16.10.2013 20:45
Fotball - England - Conference South
Kamp Vinner , Du spilte på:2
2. Trafford - AFC Fylde
3.75
utbetalt
Fotball - England - Northern League Premier
Kamp Vinner , Du spilte på:1
Lenke til kommentar

Noen som vet når kampen Gospot - Sutton skal spilles? Ville vunnet en del på borteseier der, men den er visst blitt utsatt.

Eller blir spillet anullert i sånne tilfeller?

Event
Odds
Dato
1. Gosport Borough - Sutton United
1.70
16.10.2013 20:45
Fotball - England - Conference South
Kamp Vinner , Du spilte på:2
2. Trafford - AFC Fylde
3.75
utbetalt
Fotball - England - Northern League Premier
Kamp Vinner , Du spilte på:1

Var visst for mye vann der i går. Du får ta en titt på reglene til bookmakeren du brukte, men det normale er at den må spilles innen 24-48 timer, ellers settes oddsen til 1.00 og du får utbetalt "dobbelen" din med gevinsten på Trafford

Lenke til kommentar

Elleve... hvorfor skjer dette med meg?!

Ikke bare deg, fikk også en ny sånn nettopp. Macclesfield - Southport ble 2 - 2 på overtid. Det skjer ofte.

Fikk heldigvis inn en annen tidligere i dag med Brazil, Uruguay og Tjekkia i U17/19 og utbetalt den utsatte fra i går.

Lenke til kommentar

Litt tennis i dag, driver å tester litt tall der, så en liten dobbel:

Golubev A. - Kukushkin M.

18 Oct 2013, 12:30

Tennis » Russia » ATP Moscow

2 ganske jevne spillere rankingmessig med Kukushkin som nummer 102 og Golubev som 131. Begge er i storform med 8 og 9 seire siste 10 matcher, men Kukushkin er den klart beste spilleren på I Hard underlag. Han har også vunnet alle 4 tidligere oppgjør mot Golubev, senest i challengeroppgjøret i Astana (2-1). Tror Kukushkin vinner i dag også.

...

Pavlyuchenkova A. - Hantuchova D.

18 Oct 2013, 16:30

Tennis » Russia » WTA Moscow

Også her ganske jevnt rankingmessig med nummer 30 mot 33. Hantuchova slet fælt mot Dolonc som jeg hadde handicappet i går, men stakk tilslutt av med seieren. Pavlyuchenkova har møtt mye sterkere motstand i Kirilenko og Garcia og har feid dem av banen. Hun leder også 5-1 i tidligere oppgjør, senest 2-0 i US Open i fjor. Tror Pavlyuchenkova vinner mer enn greit i dag.

Betaler 2.00 eller rundt der hos alle...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...