Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greece - Slovakia 11 Oct 2013, 20:45

Soccer » World » World Cup 2014

Hellas er likt på poeng med Bosnia i toppen av gruppe G. Bosnia møter Liechtenstein hjemme og da må Hellas ta denne for å ha noe sjanse til å vinne gruppen. Vil derfor tro de er forsiktige for å ikke trå feil og satse på at målet kommet etterhvert. Svært forsiktige lag som møtes og de har ett snitt på 1.63 og 2.00 i kampene sine så langt. Hellas har bare gått over i en kamp så langt, tapet borte for Bosnia i Mars. Litt mer mål i Slovakia sine kamper, men dem selv er ikke akkurat målfarlige. De klarer stort sett bare ett, selv mot Liechtenstein. Har ikke noe særlig tro på at de scorer i denne kampen. De har heller ingenting å spille for her.

Velger derfor under 2.5 må til 1.70 @ Tempobet. Tipper 1-0 her?

Takket være Kjensen så ble kvelden reddet!

Lenke til kommentar

Jeg føler virkelig ikke for å tippe mer. Alt jeg gjør blir feil, absolutt alt. Har gått fra 3200 på kontoen til 41 på en måned. Det verste er at jeg ikke har satset på idiotbonger til 40 i odds, men heller tippet på lag som United, City, Barca, Real, Bayern og Dortmund. Absolutt alt går galt.

Alle ganger hvor jeg står mellom å tippe på enten kamp A eller B, så velger jeg feil 10 av 10 ganger. Har en bong inne på 100kr. på Fredrikstad med seier over Bryne, men jeg bryr meg virkelig ikke.

Planen nå er å sette sammen en bong til minst 30 i odds og sette de 40 kronene på den. Jeg forstår virkelig ikke hvor jeg gjør feil.

Lenke til kommentar

Hadde jeg satt penger på enorme kombispill eller høyoddsere hadde det vært greit at jeg tapte, men når det skjer på en sånn måte gang på gang, da river det i (penge-)pungen.

Men men. Har til sammen satt inn 2200 i hele min ettårige tippekarriere så det er jo ikke sååå farlig :)

Lenke til kommentar

Jeg benyttet meg ikke av bonusen hos Betsson fordi jeg har inntrykk av at det er et fjell av klausuler og diverse som du må oppfylle for å kunne bruke de pengene.

Og litt fordi jeg ikke visste om det...

Ja, på Unibet er det vertfall slik at du må dobble beløpet så mange ganger for å betale ut pengene. Bonuser på slike sider er bare lureri.

Lenke til kommentar

Du må typisk omsette bonusen 3-6 ganger. Hvis du ikke klarer det uten å gå tom er det ikke bonusreglene du bør bekymre deg for.

@Patrick: Ikke at jeg har analysert spillmønsteret ditt, men du spiller hovedsakelig doble, tripler, firlinger etc.? Mitt tips er singler. Alltid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt nesten utelukkende singler og en og annen dobbel. Har tipset om enkelte tripler eller større, men de har jeg forsvinnende lite innsats på.

Angående bonusen; dersom jeg setter inn 2000 og får bonusen som dobler summen til 4000, må jeg da omsette for mellom 6000-12 000 før jeg kan cashe ut?

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Norge - Island i dag? Borteseier eller uavgjort? Eller skal man gå for antall mål?

Tror det blir en spennende kamp, men tviler på at Norge vinner.

Mange som holder på Island i dag. Jeg har spilt en singel på Island, men satset ikke mye.

Ellersen vanskeligere kamper i dagens kvalik enn på fredag. Har spilt en trippel med noen klare hjemmefavoritter sålangt bare.

1. Italia - Armenia

2. Romania - Estland

3. Frankrike - Finland

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...