Delvis Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Satte denne i dag eneste: 1. FC Midtjylland - FC Vestsjælland 1.57 07.10.2013 19:00 Fotball - Danmark - Superliga Kamp Vinner , Du spilte på:1 2. Örebro SK - Landskrona BOIS 1.40 07.10.2013 19:00 Fotball - Sverige - Superettan Kamp Vinner , Du spilte på:1 Pokkern altså MJ leder 2 -0 til langt uti 2 omgang, og så får rødt kort og 2 - 2 på overtid. Fytta grisen så irriterende altså. Nå tar jeg hvertfall en pause med dette her. Beklager så mye til de som valgte å følge den. Endret 7. oktober 2013 av Delvis Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Var en ganske interresant sak om magefølelse på nrk/p1 her i uken. Hvordan magefølelse ble brukt blant annet i politiet. Erfaring og kunnskap gir magefølelse og det ble snakket endel om hvordan innsatsledere f.eks brukte dette til sin fordel. Har du link? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Pokkern altså MJ leder 2 -0 til langt uti 2 omgang, og så får rødt kort og 2 - 2 på overtid. Fytta grisen så irriterende altså. Nå tar jeg hvertfall en pause med dette her. Hvordan i HELVETE GÅR DET AN?! Det er nesten fristende å bare sette det som er igjen på kontoen på en eller annen idiotkamp. Enten vinner jeg stort eller så er jeg kvitt resten av pengene så jeg kan gjøre meg ferdig med dette tøvet. 4 bongen som ryker med under 5 minutter igjen på noen få dager. Endret 7. oktober 2013 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Har du link? http://radio.nrk.no/serie/norgesglasset/dmpa01019813/03-10-2013 1 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvordan i HELVETE GÅR DET AN?! Det er nesten fristende å bare sette det som er igjen på kontoen på en eller annen idiotkamp. Enten vinner jeg stort eller så er jeg kvitt resten av pengene så jeg kan gjøre meg ferdig med dette tøvet. 4 bongen som ryker med under 5 minutter igjen på noen få dager. Skjedd det samme med meg flere ganger, blitt forbanna og satt på alt mulig piss, endt opp med større tap. Når jeg vinner tilbake så tenker eg alltid på det eg pissa bort under "tilt". Når ting går imot, så er det lurt å ta et par dagers pause eller vente til du føler at du har kontroll igjen 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Vel, jeg trøster meg med at jeg kun har satt inn 2200 siden jeg begynte å tippe i oktober (oktober i fjor, altså ) så det er ikke så farlig. Har ennå ikke tatt ut noe ennå. Jeg fulgte Lars Dybwad i Dagbladet sine tips en stund, men han har totalt mistet grepet, virker det som. Han har også fått en forkjærlighet for å spille uavgjort kun fordi oddsen på det ene laget er lav. Jaja, der gikk den bongen til pokker og jeg tok ikke sjansen på å spille på Crotone... de leder 2-0. Tok heller ikke sjansen på Fredrikstad mot Bodø/Glimt og da ble det selvfølgelig 2-0 til Fredrikstad... føler jeg er i en periode hvor jeg ikke får noe til, alt jeg gjør blir feil... deprimerende siden jeg for en uke siden traff på alt. Føler mest for å bare gå all in på et idiotbet og bli ferdig med hele tøvet, tape gjør jeg jo uansett. Endret 7. oktober 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Følger Dybwad sine tips og prøver Port Vale og Leyton Orient i dag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Hadde du muligheten for mer handikap på Manning-ekspressen? I så fall ville jeg gått for det. EDIT: Det hadde du ikke nei. Ser du tippet hos Unibet. Endret 8. oktober 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Følger Dybwad sine tips og prøver Port Vale og Leyton Orient i dag. Dybwad, sov med ett øye åpent i natt. 5 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hadde du muligheten for mer handikap på Manning-ekspressen? I så fall ville jeg gått for det. EDIT: Det hadde du ikke nei. Ser du tippet hos Unibet. Riktig! Hadde lett gått for en -34.5 om det hadde vært mulig. Eneste problemet er at Manning kanskje kommer til å la second QB spille litt etterhvert... Dæven for ett offense though. Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Flames kampen o5.5 og Kings blir nattens NHL dobbel! Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Greece - Slovakia 11 Oct 2013, 20:45Soccer » World » World Cup 2014Hellas er likt på poeng med Bosnia i toppen av gruppe G. Bosnia møter Liechtenstein hjemme og da må Hellas ta denne for å ha noe sjanse til å vinne gruppen. Vil derfor tro de er forsiktige for å ikke trå feil og satse på at målet kommet etterhvert. Svært forsiktige lag som møtes og de har ett snitt på 1.63 og 2.00 i kampene sine så langt. Hellas har bare gått over i en kamp så langt, tapet borte for Bosnia i Mars. Litt mer mål i Slovakia sine kamper, men dem selv er ikke akkurat målfarlige. De klarer stort sett bare ett, selv mot Liechtenstein. Har ikke noe særlig tro på at de scorer i denne kampen. De har heller ingenting å spille for her.Velger derfor under 2.5 må til 1.70 @ Tempobet. Tipper 1-0 her? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Prøver meg på to bonger på vennskapskamper mellom klubblag fra tyske divisjoner. Vennskapskamper er et skummelt farvann, men etter å ha sett litt på statistikk og form kommer jeg fram til at dette er sannsynlige resultater. Bong 1: Dobbel - Bayer Levekusen vs. Fortuna Dusseldorf @ H 1.53 - SC Paderborn 07 vs. SC Wiedenbruck @ H 1.45 Samlet odds 2.22 Bong 2: Firling - Luzern vs. Biel @ H 1.52 - Karlsruher vs. SC Wehen Wiesbaden H @ 1.75 - Bayer Levekusen vs. Fortuna Dusseldorf @ H 1.53 - SC Paderborn 07 vs. SC Wiedenbruck @ H 1.45 Samlet odds 5.90 De fleste kampene er mellom la fra forskjellige divisjoner, bortsett fra Leverkusen-kampen. Leverkusen har kun to spillere som er borte på landslagskamp (Lars Bender og Sidney Sam), men hvordan lagoppstillingen blir vet man jo ikke. Litt risikabelt å ha de samme lagene på to bonger, men jeg er så langt nede i sumpa at noe må prøves. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Her har vi en hyggelig bong EDIT: Så gjenstår det å se om det er en tabbe å ta Italia på så mange bonger. Endret 10. oktober 2013 av Dolph Lundgren Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Både Danmark - Italia og Kroatia - Belgia er vanskelige kamper. Italia har et godt lag med seg til Parken, men de har ingenting å spille for da de er sikret seieren. Danmark derimot har alt å spille for da de ligger på 3. plass i gruppen, ett poeng bak 2. plassen. Det skal sies at de ennå ikke har vunnet på hjemmebane i denne kvalikken, de står med 0-2-1. Belgia leder sin gruppe 5 poeng foran Kroatia med 2 kamper igjen. Belgia har 7-1-0, det ene uavgjortresultatet kom mot nettopp Kroatia. Belgia tar mest sannsynlig gruppeseieren, men ønsker nok å sikre den. For å gjøre det trenger de minst ett poeng. Med tap vil Kroatia være kun 2 poeng bak. Belgia møter Wales hjemme i siste kamp, mens Kroatia har Skottland borte. Det kan fort bli en kamp hvor Belgia ligger bakpå og trygger poenget, mens Kroatia presser på. De har ingenting å tape da Serbia ligger 6 poeng bak på 3. plass. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Dobbelt-sjangse er alltid lurt på slike kamper Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Skal vi danse - Kathrine Sørland vinner til 3 i odds. Hun danser som ei gudinne og motstanderene hennes er blant annet Carl og Eli Hagen. Greit spill å slenge inn en unit eller to, la den gå i glemmeboken, for så å se at saldoen er tredoblet om 5 uker. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Skal vi danse - Kathrine Sørland vinner til 3 i odds. Hun danser som ei gudinne og motstanderene hennes er blant annet Carl og Eli Hagen. Greit spill å slenge inn en unit eller to, la den gå i glemmeboken, for så å se at saldoen er tredoblet om 5 uker. Har ikke den på Unibet desverre. Var ikke dum den nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå