Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Landslagspause nå og på fredag ser jeg to spennende objekt.

1. Kroatia - Belgia B 2.80
Belgia leder sin gruppe med 22 poeng, Kroatia på andreplass med 17. Belgia står med 8-1-0 i kamper og 15-2 i målforskjell, mens Kroatia har 5-2-1 og 11-5. Det forrige møtet endte uavgjort. Lagmessig bør vel Belgia ta dette, men det at de ligger så godt an kan gjøre at de roer litt ned. Det skal derimot sies at Belgia nok vil sikre gruppeseieren og det trenger de minst uavgjort her for.
2. Danmark - Italia B 2.75

Italia er sikret gruppeseier med 20 poeng (6-2-0) og 15-5. Danmark derimot er på tredjeplass med ett poeng opp til andre. De har vært jevne (3-3-2), men det skal nevnes at de ennå ikke har vunnet på hjemmebane (0-2-1). Italia vant det forrige møtet 3-1, men her har de ingenting å spille for , mens Danmark må satse alt. Italia sitt lag er temmelig solid.

Italias tropp til kampen:

Goalkeepers: Gianluigi Buffon (Juventus), Federico Marchetti (Lazio), Salvatore Sirigu (Paris Saint-Germain).

Defenders: Ignazio Abate (AC Milan), Davide Astori (Cagliari), Federico Balzaretti (Roma), Leonardo Bonucci (Juventus), Giorgio Chiellini (Juventus), Lorenzo De Silvestri (Sampdoria), Manuel Pasqual (Fiorentina), Andrea Ranocchia (Inter Milan).

Midfielders: Alberto Aquilani (Fiorentina), Antonio Candreva (Lazio), Daniele De Rossi (Roma), Alessandro Diamanti (Bologna), Alessandro Florenzi (Roma), Emanuele Giaccherini (Sunderland), Claudio Marchisio (Juventus), Riccardo Montolivo (AC Milan), Thiago Motta (Paris Saint-Germain), Andrea Pirlo (Juventus), Andrea Poli (AC Milan), Marco Verratti (Paris Saint-Germain).

Forwards: Mario Balotelli (AC Milan), Alessio Cerci (Torino), Alberto Gilardino (Bologna), Lorenzo Insigne (Napoli), Pablo Osvaldo (Southampton), Giuseppe Rossi (Fiorentina).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å tipse om kuppongen før det er 45 minutter igjen av den siste kampen, eller? ;)

Enig. Komme med tipsene når det er for sent for andre, hva er vitsen med det :huh:

Forresten Belgia regner langt fra sikker mot Kroatia. Tror helst Kroatia vinner.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Fredrikstad-Bodø/Glimt spiller i kveld (sendes kl 19 på Zebra).

BG har vært gode borte men er allerede klare for opprykk til Tippeligaen og har kun æren å spille for. Fredrikstad har sju poeng opp til kval før kveldens kamp. Ville satset på H eller U her. Under 2.5 mål er vel også en mulighet.

Lenke til kommentar

Satte denne i dag eneste:

1. FC Midtjylland - FC Vestsjælland
1.57
07.10.2013 19:00
Fotball - Danmark - Superliga
Kamp Vinner , Du spilte på:1
2. Örebro SK - Landskrona BOIS
1.40
07.10.2013 19:00
Fotball - Sverige - Superettan
Kamp Vinner , Du spilte på:1
Lenke til kommentar

Jeg fulgte det tipset ditt, Delvis.

Her er mitt for kvelden, jeg vet ennå ikke om jeg skal gå for det.

Italia -> Serie B

Crotone - Reggina

2.50 - 3.00 - 2.85

Crotone ligger på 10. plass med 3-1-3 i kamper (2-0-1 hjemme) og 11-12 i målforskjell. Forrige kamp tapte de mot Cittadella (12. plass), men før det sto de med to strake seire mot blant annet Modena.

Reggina ligger under nedrykksstreken på 21. plass med 1-3-3 i kamper (0-2-1 borte) og 5-9 i målforskjell. Deres siste seier kom for 5 runder siden, da 3-1 over tabelljumobo Juve Stabia.

Tradisjonelt sett ender kampene mellom disse med uavgjort (5 av de 6 siste har blitt poengdeling), men Reggina vant det forrige møtet 1-0. Jevn kamp og ganske åpen, men Crotone får tipset.

Lenke til kommentar

Tror du misforstår litt. Såklart kan kamper bikke begge veier, sier vel seg selv.. En annen ting er å tippe på 2 ukjente lag, der ingen av laga har noe spesielt bedre statistikk, eller vi får opplyst noe spesielt angående skadesituasjon osv. Spesielt i italia er det mange spesielle resultat. Er vel fremdeles mye kampfiksing som pågår...

Lenke til kommentar

Gimnasia La Plata - Velez 08 Oct 2013, 00:30

Soccer » Argentina » Primera Division

2 lag midt på tabellen og helt merkelig odds på over/under her. Statsmessig er det sånn 50/50 hvor denne går, men over betaler likevel 2.88, mens under faller stadig. Tviler på at bookmakerne roter så fælt så noe er "up" her i natt. Går derfor for under 2.5 til 1.51 @ Marathonbet i denne.

Lenke til kommentar

Det er sant, men magefølelse er som oftest basert på kunnskap. I det her tilfellet og på enkelte andre tips trur eg ikkje det er det.

Jeg er uenig, jeg syns statistikken tilsier hjemmeseier. Hvor mye mener du skal tilsi at en kamp bikker den ene eller den andre veien bortsett fra form, tabellplassering og hjemme- borteform?

Lenke til kommentar

Det er sant, men magefølelse er som oftest basert på kunnskap. I det her tilfellet og på enkelte andre tips trur eg ikkje det er det.

Var en ganske interresant sak om magefølelse på nrk/p1 her i uken. Hvordan magefølelse ble brukt blant annet i politiet. Erfaring og kunnskap gir magefølelse og det ble snakket endel om hvordan innsatsledere f.eks brukte dette til sin fordel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...