Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Dagens nødbong siden Dortmund tabbet seg ut samtidig som Bayern og United er på god vei til å gjøre det samme.

Dobbel:

Levante - Real Madrid (1-0) B

Barcelona - Valladolid (0-1) H

Samlet odds 2.55

Må gudene være med meg...

Var vel ikke noe sjokk at dormtund og united ikke vinner. Dortmund kampen var kanskje 60/40 i favør dortmund, mens united er elendige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens nødbong siden Dortmund tabbet seg ut samtidig som Bayern og United er på god vei til å gjøre det samme.

Dobbel:

Samlet odds 2.55

Jeg blir hvertfall med deg, men da spørs det om gudene blir det :roll:

Har også tatt en trippel tidligere i dag med likt Barcelona(0-1) pluss Sporting Lisboa og Club Brugge.

Lenke til kommentar

Dobbel:

Samlet odds 2.55

hehehe. fulgte den med 10 units.. gikk ikke så bra.

Lenke til kommentar

Jeg er så frustrert nå at jeg har ikke ord... absolutt alt, og da mener jeg alt, jeg setter penger på bommer jeg på. Hadde 3200 units inne på kontoen for 2 uker siden, nå har jeg 1300.

Å tape på tipping er greit, det er forventet, men når du taper på lag som United, City, Bayern, Dortmund og Real, da føler jeg rett og slett en utrolig form for oppgitthet og håpløshet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tenker på en bong til i morgen. Jeg har to alternativ; en "enkel" trippel og en litt tøffere en.

Bong 1:

Norwich - Chelsea ( 1. - 0 ) B 2.60
Tottenham - West Ham ( 0 - 1. ) H 2.08
West Brom - Arsenal ( 1. - 0 ) :B 2.85

Samlet odds 15.41

----------------------------------------------------------------------------------------------

Bong 2:

Norwich - Chelsea B 1.67
Tottenham - West Ham H 1.41
West Brom - Arsenal B 1.80
Samlet odds 4.24

Det er fristende å prøve handicap-bongen, men jeg er usikker da jeg har bommet så mye i det siste...

Lenke til kommentar

Ja, føler jeg burde satse sikkert, men det er fristende med 15.41 i odds og ikke 4.24.

Jeg vurderer en innsats på den "sikre", en liten innsats på handicapet og kanskje en med handicap til Arsenal og Tottenham og kun Chelsea-seier.

Edit: Okei, satt tre bonger:

Bong 1: Ren seier til Arsenal, Spurs og Chelsea

Bong 2: 1-0 i handicap og seier til Arsenal og Spurs med ren seier på Chelsea

Bong 3: 1-0 i handicap og seier til Arsenal og Chelsea med ren seier til Spurs.

Needles to say, dette kan gå veldig bra eller veldig dårlig.

Edit 2:
Phu, so far so good.

Edit 3:

Se min håpløshetspost nr. 12433

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Juve er et god tips. Selv om de ikke har vært helt tilbake til sitt gamle jeg har de likevel hatt en god form. Milan derimot sliter enormt med skader og har mer eller mindre hver eneste offensive spiller ute. De har heller ikke gjort det særlig bra i ligaen og ligger på en skuffende 12. plass.

Juventus er favoritten på papiret (og oddsen), men slike oppgjør kan godt tippe begge veier.

Vær forsiktig med å sette penger på Juve da en odds rundt 1.50 ikke er noe særlig i et slikt oppgjør.

Lenke til kommentar

Hva med å tipse om kuppongen før det er 45 minutter igjen av den siste kampen, eller? ;)

Har forresten et systemspill med seier til PSG, Lazio, Benfica og Juventus. Samtlige kombinasjoner under solen, og noen av de må da for pokker gå inn!

Close call, men 3 av 4 gikk inn.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Hei

Har lyst til å begynne å bette litt, men når jeg forsøker å sette inn penger med Visa-kortet mitt får jeg opp en feilmelding (ingen kode. Får bare sekjed om å prøve igjen senere). Har prøvd både bet365, Unibet og Betsafe, og får ikke satt inn penger hos noen av dem. Noen som har peiling på hvorfor dette skjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...