Patrick123 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Torpedo på døra. 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hva hvis jeg har brukt de pengene på nye bonger? Muligens bongene blir avvist når de oppdager det eller noe, virker så disse betting selskapene har lov til å gjøre det meste. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Håper noen fulgte tipset mitt på PSG + Leverkusen. Ble nervepirrende på slutten, men klingene mynt åkke som. Den ble fulgt, og gir penger i kassa Fikk også inn en dobbel med Olympiacos og Bayern til 5,99 i odds. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hva hvis jeg har brukt de pengene på nye bonger? Trekk ut pengene av kontoen med en gang. De kan neppe sende deg en regning Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Vel, for morgendagen satser jeg dette. Tromsø - Sheriff Triaspol (B - 2.50 @ Unibet) Tromsø sliter på kvalikplass i egen liga, men Sheriff Triaspol står med 8 sire, 1 uavgjort og 1 tap hittil i ligaen, og en måldifferanse på 31-5. Nå har ikke jeg kjempeoversikt over liganivået i Moldovia, men jeg mener å sammenligne Tippeligaen oppmot andre ligaer er som å sammenligne islandsk valuta oppmot en annen valuta. Du kommer til kort. Det eneste som bekymrer meg er klimaet. Det nord norske klimaet er en tøff nøtt for mange lag, og vi skal ikke mer enn 3 år tilbake før man så Tromsø tape 2-1 på dommerfeil mot Atletico Madrid (som forøvrig vant mesterskapet det samme året). En X2 er det sikreste her, fåes til 1.40 @ Unibet. Genk - Thun (H - 1.70 @ Unibet) Genk har vært i grei form i det siste og scorer relativt greit med mål, de har nå to seire og ett uavgjort de tre siste kampene. Thun har også hatt formen, men viser litt synkende form nå med to tap og ett uavgjort på de 3 siste kampene. Dette kombinert med at Thun er på bortebane gjør at jeg tenker hjemmeseier. Til slutt kan jeg nevne en outsider: Swansea - St. Gallen (B - 7.0 @ Unibet) Swansea er å betrakte som høvlig gode i år, men har slitt litt i det siste. 2 tap i de siste to kampene mot Birmingham og Arsenal, mens St. Gallen står med seire i de siste kampene. Form og underdog stempel kan gjøre imponerende ting i denne kampen og du får en X2 til 2.67 @ Unibet. Husk, Swansea er i en helt annen liga med ett helt annet nivå enn St. Gallen, så dette er riktignok en meget tvilsom kamp å bette på. 1 Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Dagens Heinz-kupong: Esbjerg V FC Salzburg >>> U Swansea V St Gallen >>> UB Elfsborg V Standard Liege >>> B Dnipro V Florientina >>> B Tromsø V Sheriff Tiraspol >>> B AZ VS PAOK Salonika >>> H Går alle seks inn gir 228 enheter (altså 57 spill * 4 enheter) 12445,8 i utbetaling. Men nu er jo ikke det hovedpoenget. Som en kombinasjon av disse seks resultatene er nå 57 forskjellige spill satt, og jeg får NOE i retur fra og med 2 seire og med disse odds holder lett fire kamper for at jeg går i pluss. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Husk at Tromsø har skiftet trener. Det kan gi en ny innsprøytning. Tør ikke se bort fra dem mot et Moldovisk lag. Dagens Heinz-kupong: "Heinz" kupong, hva ligger egentlig i det ? Endret 3. oktober 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Husk at Tromsø har skiftet trener. Det kan gi en ny innsprøytning. Faen, det stemmer. De sendte Agnar på dør... Ja, jeg har satt bongen nå og heier som alle andre Moldovere på Sheriff Triaspol i morgen... Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Husk at Tromsø har skiftet trener. Det kan gi en ny innsprøytning. Tør ikke se bort fra dem mot et Moldovisk lag. "Heinz" kupong, hva ligger egentlig i det ? Men trenerne som har tatt over har jo vært med fra før, så ser ikke så positivt på det selv. Hadde det kommet inn en utenforstående som så over spillerne på nytt hadde det vært noe annet, etter min mening. Heinz er en systemvariant der en dekker alle mulige varianter innen 6 utvalg. Heinz består av 57 forskjellige veddemål, der en har 15 dobler, 20 tripler, 15 firlinger, 6 femlinger og en 6ling. Trixie er enklest å forstå for oss nordmenn. Der har man 3 kamper og i norge tilbyr NT 2/3 system der man spiller da 3 kuponger med dobler, AB, AC og BC. I utlandet legger de på ABC som en trippel og man kan da spille 4 kuponger, og kaller det da Trixie. Yankee er samme opplegg med 4 kamper, Canadien er 5 kamper, Heinz er 6, Superheinz er 7, Goliath er 8 osv... Man har også haugevis av andre typer systemer som Patent, Lucky15, Alphabet osv... 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Betsson har "system" som alternativ, men har aldri klart å sette meg inn i hva det egentlig betyr. Om det er noen som bruker Betsson og vet noe om dette mottas svar med takk. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Betsson har "system" som alternativ, men har aldri klart å sette meg inn i hva det egentlig betyr. Om det er noen som bruker Betsson og vet noe om dette mottas svar med takk. Er som jeg nevnte over, de gjør det mulig å spille slike dekkende varianter av systemer, bare at de ikke kaller det for "kule" navn som amerikanerne... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Dagens spill: Kuban Krasnodar - Valencia 1 Swansea - St. Gallen 1 Anzhi - Spurs 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Flinke dere er Mange interessange tips for dagens kamper, har fulgt flere av dem. MAX sender Tottenham og 9 sender Tromsø i aften. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Er som jeg nevnte over, de gjør det mulig å spille slike dekkende varianter av systemer, bare at de ikke kaller det for "kule" navn som amerikanerne... Tenkte jeg skulle prøve meg på et system-spill kun for moro skyld. Har aldri prøvd det før, men skal teste det ut. Har fire kamper med seier til Lyon, Kuban, St. Liege og Fiorentina. Det er dårlig stil å si hvor mye du spiller for, men her legger jeg det i spoiler. 9 kroner på hver bong. Hey, big spender, dig this blender! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Noen ganger må man ha litt flaks. Har en bong med mål til både AZ og PAOK. 0-0 etter 80 minutter. PAOK utlignet til 1-1 etter 93 spilte minutter! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Rødt kort til Sheriff, endte Uavgjort. Skulle hørt på mitt eget tips om X2.... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Lurer litt på Liverpool - Crystal Palace i morgen. Det er en kamp der Liverpool bør vinne med et par mål mot et mye svakere lag, men det er også en typisk kamp som ender uavgjort ut av det blå. Selv om Crystal ikke har scoret på 3 kamper og Liverpool ligger oppe i teten, har jeg lyst til å gå for at begge lag scorer til litt over 2 i odds. I denne kampe scorer Liverpool minimum to mål, og Crystal minimum ett. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Crystal Palace har ikke scoret i de tre siste kampene i PL. De har alle forøvrig endt 2-0 til motstanderen. Liverpool har vært variable men kommet seg med Suarez tilbake på topp. Tror nok det kan bli minst 2-3 mål til Pool i denne kampen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Legger inn denne for i morgen Endret 4. oktober 2013 av Cortese Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Dagens nødbong siden Dortmund tabbet seg ut samtidig som Bayern og United er på god vei til å gjøre det samme. Dobbel: Levante - Real Madrid (1-0) B Barcelona - Valladolid (0-1) H Samlet odds 2.55 Må gudene være med meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå