LowBalls Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Haha Mallorca 2-1, Gijon 1-0 TYPISK at Valencia vinner 0-4 idag, og vi taper på at Gijon ender tapsrekken. Tror denne lappen er tapt ja. Bilbao snur ikke dette på en omgang. better luck next time Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Nå skal jeg jakte på den perfekte kampen for ikveld, har tatt ut 3000kr av betting kontoen, siste 500 skal fordobles Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Nå skal jeg jakte på den perfekte kampen for ikveld, har tatt ut 3000kr av betting kontoen, siste 500 skal fordobles Ser ut som Everton skal ta dette greit, så setter 500 av de 700 jeg tjener på Valencia seier idag. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Prøver meg på valencia i dag jeg å. Hvis ikke det går så må jeg nok vurdere en lengere pause, har ikke penger til og spille son som det går nå Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Satte mine penger på Valenica også. Ser ut som vi alle trenger Valencia nå ja. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Haha. SEr ut som jeg fikk lokket med meg mange ut på et håpløst oppdrag. Må desverre si at jeg ble hentet av en kompiss, FØR jeg fikk satt betten. Gevinstpengene fra Everton-bongen kom ikke inn på konto LITT glad for det nå. EDIT; Siden jeg var for sen til Valencia kampen (heldigvis), og for sen til New England - Houston, så satt jeg penger på denne trippelen til imorgen: Elfsborg v IFK Goteborg - B Helsingborg v Malmö FF - B Djurgården v GAIS - H Satset med Dobler system, der jeg kan tape 1.. 300 kr i innsats, og kan vinne 1691. Endret 3. mai 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Da satte jeg akkurat 5000 på porto seier i andre omgang. Da er det bare og krysse fingrene, trenger sårt en seier nå :EDIT: Var foresten 2 i odds. Endret 3. mai 2009 av Kennet_H Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Da satte jeg akkurat 5000 på porto seier i andre omgang. Da er det bare og krysse fingrene, trenger sårt en seier nå :EDIT: Var foresten 2 i odds. Du har noen syke innsatser, vinner du som oftest? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Og de starter andre omgang som det tottalt underlegene laget, flott! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! :!: Lurer på om jeg skal ta ut pengene nå med 2800 i fortenste Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Spiller på live betting, så betta i pausa på seier i andre omgang turte ikke mer så tok ut pengene med 2900 i forteneste, skulle sikkert ikke ha gjort det, men hadde virkelig ikke lyst til og miste de pengene Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Spiller på live betting, så betta i pausa på seier i andre omgang turte ikke mer så tok ut pengene med 2900 i forteneste, skulle sikkert ikke ha gjort det, men hadde virkelig ikke lyst til og miste de pengene Hva mener du med å ta ut betten? Avbrøt du liksom? Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 På live betting fungsjonen til unibet, er det ett cash out beløp som forandre seg hele tiden etter hvordan det ser ut til og gå, Siden jeg lå an til og vinne så var beløpet høyere en insatsen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 På live betting fungsjonen til unibet, er det ett cash out beløp som forandre seg hele tiden etter hvordan det ser ut til og gå, Siden jeg lå an til og vinne så var beløpet høyere en insatsen. Sweet. Har ikke sett noe slikt på bet365, men ska se etter. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Akkurat nå var det ikke så sweet for meg, for porto skorte i gjenn, så jeg vant 2900, i steden for 5000 som jeg hadde vunnet hvis jeg ikke casha ut Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hehea. Jo. Men bedre å være på den sikre siden! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jepp Maritimo hadde tverrlegger ut rett etterpå, og mange andre sjangser, så det kunne lett gått den andre veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå