JokerN_ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 BTW, hva slags odds har Jan Åge?? Satse 1000kr på Barca, så får du igjen 1023. Satse 1000kr på Celtic så vinner du 3000-4000kr...?? Verre enn NT det... Hehe, tenkte akkurat det samme! En som ikke har fulgte med i matte timen, eller ikke har så peiling på hvor gode Barelona faktisk er i forhold til Celtic.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Arsenal og Chelsea @3.05 Milan og Dortmund @3.38 Dortmund, Barca og Atletico @5.57 Trenger en solid opptur i kveld. Jeg likte den andre komboen din... nei, nei, nå må jeg holde meg i skinnet og la de tre andre bongene ryke først. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hehe, tenkte akkurat det samme! En som ikke har fulgte med i matte timen, eller ikke har så peiling på hvor gode Barelona faktisk er i forhold til Celtic.. Mens andre fulgte med i både norsk og matte, og lærte seg "kunsten" å unngå grunnleggende orddelingsfeil da det heter mattetimen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Mens andre fulgte med i både norsk og matte, og lærte seg "kunsten" å unngå grunnleggende orddelingsfeil da det heter mattetimen. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Dette lover særdeles dårlig Da er det 99% sikkert at de pengene er tapt. Endret 1. oktober 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Mens andre fulgte med i både norsk og matte, og lærte seg "kunsten" å unngå grunnleggende orddelingsfeil da det heter mattetimen. Sakset fra retningslinjene: Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende. Sånn, da fortsetter vi on-topic. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ser ut til å bli ein del stang ut for Barcelona.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Barcelona er totalt ubrukelig uten Messi, klarer ikke å score på åpent mål mot en annenrangs målvakt selv om de får sjanse på sjanse. Var på nippet til at det ble meget dyrt i kveld da halve husholdningen var nær ved å fyke i TV-skjermen. Endret 1. oktober 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ser ut som Atletico M skal redde stumpene i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Arsenal og Chelsea @3.05 Milan og Dortmund @3.38 Dortmund, Barca og Atletico @5.57 Trenger en solid opptur i kveld. Synd Patrick bare måtte jinxe nr. to ellers hadde dette vært en perfekt tippekveld. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Gikk såvidt litt i pluss ikveld, men Zenit og Milan skuffet. Milan var jeg dog litt usikker på, men Zenit så jeg som ganske sikker. Synd de fikk rødt kort før pause. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Helvete, trengte to mål til i Barca kampen for å vinne 10k! Celtic fikk jo en utvist også damn. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg kommer virkelig ikke over Barca sine sjanser i de siste 10 minuttene... tree ganger er de så og si alene mot keeper, men presterer å bomme. Det er synd å si, men Barcelona uten Messi er til tider trist, selv om Celtic lå bakpå. Jeg blir så frustrert... samme faen hva jeg setter penger på så går det til h... Morgensdagens kuppong: Dobbel: - PSG vs. Benfica - Bayer Leverkusen vs. Real Sociedad Samlet odds 3.03 Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Etter dagens, gårsdagens og dagen før dets nederlag har jeg nå utestengt meg selv i 6 måneder fra Betsafe. Hele -5000,- siden 1. september... GLHF. Endret 1. oktober 2013 av Camorra Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Kun 4 av 13 kuponger gikk inn i kveld, men gikk i pluss da.. Skulle likt å se flere mål i Basel kampen, og Milan seier over Ajax. Endret 1. oktober 2013 av c7Nn Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Tørr ikke satse mer på over 2.5 mål, har røket nok ganger på den feilen. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Dagen ble jo ikke så ille til slutt da. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Her var det bare skuffelse, 3 bonger som ryker med 1 kamp, først Zenit, Reading, så Barca. Vi får håpa det blir likar i morra Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Dagens kamper er jo helt på trynet. Vil dere vite hvem som vinner, finn frem terningen. #Nobets! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ja vil si det litt bedre enn i går. Juventus er jeg nesten helt sikker på vinner. CSKA også. Av de som har noen odds verd å spille med. Handicap holder jeg meg helst unna. Har også god tro på Bayer L. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå