Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

BTW, hva slags odds har Jan Åge?? Satse 1000kr på Barca, så får du igjen 1023. Satse 1000kr på Celtic så vinner du 3000-4000kr...?? Verre enn NT det...

Hehe, tenkte akkurat det samme! En som ikke har fulgte med i matte timen, eller ikke har så peiling på hvor gode Barelona faktisk er i forhold til Celtic..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, tenkte akkurat det samme! En som ikke har fulgte med i matte timen, eller ikke har så peiling på hvor gode Barelona faktisk er i forhold til Celtic..

Mens andre fulgte med i både norsk og matte, og lærte seg "kunsten" å unngå grunnleggende orddelingsfeil da det heter mattetimen.

Lenke til kommentar

Barcelona er totalt ubrukelig uten Messi, klarer ikke å score på åpent mål mot en annenrangs målvakt selv om de får sjanse på sjanse.

Var på nippet til at det ble meget dyrt i kveld da halve husholdningen var nær ved å fyke i TV-skjermen.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Jeg kommer virkelig ikke over Barca sine sjanser i de siste 10 minuttene... tree ganger er de så og si alene mot keeper, men presterer å bomme. Det er synd å si, men Barcelona uten Messi er til tider trist, selv om Celtic lå bakpå. Jeg blir så frustrert... samme faen hva jeg setter penger på så går det til h...

Morgensdagens kuppong:

Dobbel:

- PSG vs. Benfica

- Bayer Leverkusen vs. Real Sociedad

Samlet odds 3.03

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...