Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestemte meg for hvor mye jeg ønsker å spille med i dag, før jeg delte det på fire nøyaktig like store kuponger.

Borussia Dortmund - Marseille >>> X
Odds: 5.70

Basel - Schalke 04 >>> 1
Zenit St.Petersburg - Austria Wien (handicap 0 - 2) >>> X
Odds: 10.00

Arsenal - Napoli >>> X
Ajax - AC Milan >>> over 1.5 mål
Odds: 4,46

Porto - Atletico Madrid >>> 2
Celtic - Barcelona >>> over 2.5 mål
4.23

Går bare en av disse inn, går jeg i pluss - går flere inn så går det veldig mye mer i pluss. :w00t:

Endret av Camorra
Lenke til kommentar

Bong-galore i dag (evt. bong-bong-bangalore)

Bong 1 (trippel):

- Charlton vs. Nottingham Forrest @ 1.98

- Doncaster vs. Burnley @ 2.17

- Blackpool vs. Bolton @ 2.02

Samlet odds 8.68

Bong 2 (trippel):

- Dortmund vs. Marseille @ 1.26

- Steua Bucuresti vs. Chelsea (1-0) @ 3.10

- Celtic vs. Barcelona (1-0) @ 2.05

Samlet odds 8.01

Bong 3 (singler):

- Basel vs. Schalke 04 @ 2.55

- Porto vs. Atletico Madrid @ 2.55

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ville vært forsiktig med ett. Barca uten Messi, jeg ser ihvertfall for meg en skrel der

Helt enig. Celtic kan også overraske på hjemmebane, det er langt fra et dårlig lag og en 1X ville vært mitt beste tips på den kampen, alternativt oer 2.5 mål da jeg forventer litt av en slik kamp.

Lenke til kommentar

Helt enig. Celtic kan også overraske på hjemmebane, det er langt fra et dårlig lag og en 1X ville vært mitt beste tips på den kampen, alternativt oer 2.5 mål da jeg forventer litt av en slik kamp.

Det som ofte skjer når en har bortelag med lav odds er at det ender målfattig. Celtic kom seg jo uansett med nød og neppe til CL og vil barca så blir det klar borteseier, men barca roter jo av og til de også.

Lenke til kommentar

Jeg forventer egentlig ikke så mye ut av en slik kamp. Celtic kan parkere seg foran eget mål og det hele ender enten 1-1 eller 2-0 til Barca.

Lenke til kommentar

Enig i det du sier, MKej. Men kan jo satse på antall mål, at spesfikke spillere scorer, begge lag scorer etc..

Jeg satser ikke så mye på CL, men litt for å få opp spenningen :)

BTW, hva slags odds har Jan Åge?? Satse 1000kr på Barca, så får du igjen 1023. Satse 1000kr på Celtic så vinner du 3000-4000kr...?? Verre enn NT det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...