Delvis Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 0-4. Like greit å følge her: http://www.flashscore.com/ Fin side, mange takk Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Finnes det noen gode kombinasjoner for i ettrmiddag/kveld? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Vel, jeg vil ennå anbefale Lazio borte mot Sassuolo. Oddsen ligger på 1.89. Lazio har 3-0-2 (3-0-0 hjemme og 0-0-2 borte), men begge bortetapene har vært mot Juventus og Roma. Helt akseptabelt, altså. Sassuolo er nyopprykket og står med 0-1-4 og 2-16 i målforskjell. Spilte overraskende 1-1 mot Napoli i forrige runde, men det var en særdeles svak kamp av et Napoli som tok lett på oppgaven. Sassuolo tapte i 4. runde 7-0 mot Inter. Laizo har noen skadeproblemer, men verden står ikke til påske om Sassuolo tar med seg poeng herifra. Handicap er virkelig å anbefale her. På 1-0 er oddsen 1.87, 3.70 og 3.35, mens den på 2-0 er 1.28, 5.25 og 7.00. Jeg vil faktisk anbefale handicap-spillet med 2-0, men 1-0 er sikrere. Utbetalingen er helt latterlig uansett. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Sassuolo utligner til 2-2... hva i helvete skjer med verden? Lazio leder 2-0 og går rett på snørra... og med det er jeg i minus igjen. Noen som har et godt tips? Hva tenkes om Sunderland - Liverpool? LFC skal vek ta det, men Sunderland kan ha fått en god reaksjon etter at de kvitteg seg med trollet. Endret 29. september 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Og Inter også. Ja nå er det bare noen får Norske igjen å håbe på her for meg Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Standard Liege fortsetter å imponere. Da går i det minste et bet inn i dag (om de ikke skulle slippe en tre mål i 2.omgang) - en firling med nederlandsk og belgisk fotball. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Dette har vært en fullstendig katastrofal uke. Forhåpentligvis rir LFC dette i land med 2 mål eller mer slik at jeg ennå er i pluss, men pokker ta... Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg er minus -4000 "enheter" denne uka. Alle de "sikre" som jeg har tatt med for å få litt høyere odds på mange kuponger har jo feilet helt... 1 Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Litt stang ut denne helgen føler jeg, men kjører en mandagsdobbel litt tidlig pga kampstart i første kamp: Atl. Nacional - La Equidad 30 Sep 2013, 00:30Soccer » Colombia » Liga PostobonVanskeligere å få en bedre åpning enn Atl. Nacional med sine 8-1-0 og 19:5 i målscore. Leder serien med 5 poeng og hele 3 kamper mindre spilt enn Junior på 2 plass. Har i tillegg slått de beste bak seg og da lover det jo unektelig bra. La Equidad på 8 plass og mye uavgjorte i sekken, men tror de skal få kjørt seg her.Sligo - Cork City 30 Sep 2013, 20:45Soccer » Ireland » Premier LeagueSetter min lit til Sligo som innfridde på fredagens dobbel. Er på 2 plass og kan enda ta igjen ledende St Patrick's da de skal møtes i neste kamp. Da må man selvsagt vinne her. Sterke hjemme og slipper inn få mål. Cork City er nummer 6 av 12 og kan ikke oppnå noe som helst denne sesongen. Det er 19 poeng opp til Europa Liga og 18 poeng ned til Bray på nedrykke. Tror på hjemmeseier her.BetCris gir 1.60 x 1.52 = 2.43 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Traff på betis, murcia og roma. Røyk på monaco. For en uke Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Litt stang ut denne helgen føler jeg, men kjører en mandagsdobbel litt tidlig pga kampstart i første kamp: Atl. Nacional - La Equidad 30 Sep 2013, 00:30 Soccer » Colombia » Liga Postobon Vanskeligere å få en bedre åpning enn Atl. Nacional med sine 8-1-0 og 19:5 i målscore. Leder serien med 5 poeng og hele 3 kamper mindre spilt enn Junior på 2 plass. Har i tillegg slått de beste bak seg og da lover det jo unektelig bra. La Equidad på 8 plass og mye uavgjorte i sekken, men tror de skal få kjørt seg her. Sligo - Cork City 30 Sep 2013, 20:45 Soccer » Ireland » Premier League Setter min lit til Sligo som innfridde på fredagens dobbel. Er på 2 plass og kan enda ta igjen ledende St Patrick's da de skal møtes i neste kamp. Da må man selvsagt vinne her. Sterke hjemme og slipper inn få mål. Cork City er nummer 6 av 12 og kan ikke oppnå noe som helst denne sesongen. Det er 19 poeng opp til Europa Liga og 18 poeng ned til Bray på nedrykke. Tror på hjemmeseier her. BetCris gir 1.60 x 1.52 = 2.43 Skulle følge, og satse H på Atl. Nacional - La Equidad med 0-1 ved kampstart, men UNIBET TILBYR JO FAEN IKKE COLOMBIANSK FOTBALL! Kjedelig den altså, men fulgte råd nr 2 og heiv inn enn smårisky H på Fiorentina mot Parma, risky pga sjangsen for U der altså... Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Er ikke det jævla typisk at det siste laget som du har på bongen, leder 2-1 til 90+3 min, så slipper dem inn et mål. Ikke første gang det skjer for å si det sånn. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Er ikke det jævla typisk at det siste laget som du har på bongen, leder 2-1 til 90+3 min, så slipper dem inn et mål. Ikke første gang det skjer for å si det sånn. Burde tatt X da vet du. Du og må vite at italienske kamper varer i 2 x 45 min på to stykker med overtid. Tapte forøvrig selv en sekser-kupong som ikke gikk inn grunnet utligningen i 93-minutt... Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Burde tatt X da vet du. Du og må vite at italienske kamper varer i 2 x 45 min på to stykker med overtid. Tapte forøvrig selv en sekser-kupong som ikke gikk inn grunnet utligningen i 93-minutt... Gikk glipp av 31 k på grunn av den utlikningen... 3 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Btw, New Orleans Saints har vært en "gullgruve" hittil i år. Satt seier på dem med -6.5 p fra start, med småpene 1.91 i odds. Bongen mistet dog litt verdi når Seahawks ikke klarte mer en enn U på en S med -3.0 p fra start (tapte ikke bongen, men mistet odds fra Seahawks kampen.) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kjekt om bare en av de hadde gått inn, forhåpentligvis den i midten Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det går ikke fram hvem du har spilt på i hver kamp, hvis det ikke er favorittseier på alle? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Tenker jeg prøver meg på kun single i kveld. Må kikke over kampene litt mere etter jobb Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Delvis, den 01 Okt 2013 - 09:57, sa:Delvis, den 01 Okt 2013 - 09:57, sa:Det går ikke fram hvem du har spilt på i hver kamp, hvis det ikke er favorittseier på alle? Det er litt forskjellig, har Ajax - AC på 3 stk hvor jeg har spilt H-U-B. Hater egentlig å ta samme kamp på flere bonger. Nederste bong låter B-B-B-B, Atletico Madrid har vært overraskende gode så føler nesten den er sikker. Tror Napoli kan ta Arsenal i dag, de har vunnet 4 av 5 kamper i det siste å er meget sterke, men det er jo for så vidt Arsenal også. Endret 1. oktober 2013 av Cortese Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Tenker jeg prøver meg på kun single i kveld. Må kikke over kampene litt mere etter jobb Eneste jeg kjenner meg ganske sikker på i dag er Bor D mot O Mar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå