Delvis Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Heppa på! Estoril - Porto (1-0) B @ 2.07 Porto står med 4 av 4 seire og har scoret 9 og sluppet inn kun ett. 2.07 er god odds på klar borteseier. Den stenger 21.15. Snappet den på liveoddsen et sekund før Porto scoret Men vi får se om den holder da. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Milan vs. Napoli. Milan har startet dårlig denne sesongen med blant annet tap mot Hellas Verona og en heldig uavgjort mot Torino. Står med 1-1-1 i ligaen denne sesongen og har nærmest en hel startellever på skadelisten, en startellever som kunne tatt poeng i samtlige ligaer. Har tradisjonelt sett hatt overtaket på Napoli på San Siro, men de tre siste oppgjørene har endt uavgjort (1-1, 0-0 og 2-2). Napoli har full tropp og står med full pott etter tre kamper. De overbeviste også ute i Europa med en seier mot Dortmund. Har ikke vunnet på San Siro på de siste 24 kampene, men skal de gjøre det noen gang så må det nesten bli nå. Napoli får tipset, enten 2.75 på borteseier eller 1.68 på x2. Milan vs. Napoli. Milan har startet dårlig denne sesongen med blant annet tap mot Hellas Verona og en heldig uavgjort mot Torino. Står med 1-1-1 i ligaen denne sesongen og har nærmest en hel startellever på skadelisten, en startellever som kunne tatt poeng i samtlige ligaer. Har tradisjonelt sett hatt overtaket på Napoli på San Siro, men de tre siste oppgjørene har endt uavgjort (1-1, 0-0 og 2-2). Napoli har full tropp og står med full pott etter tre kamper. De overbeviste også ute i Europa med en seier mot Dortmund. Har ikke vunnet på San Siro på de siste 24 kampene, men skal de gjøre det noen gang så må det nesten bli nå. Napoli får tipset, enten 2.75 på borteseier eller 1.68 på x2. Fikk ikke fulgt tipset grunnet tidsforskjellene og ett kraftig sovehjerte, men meget godt analysert. Fortsett sånn er du snill, hadde vært konge:) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Takker, fant den for 2.30 på Unibet. Trenger en fin avslutning på en dårlig helg. Sorry, bro Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hah, det er så typisk det! Greide heldigvis å begrense tapet med Napoli og tre sene hjemmeseire i brasiliansk fotball. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Siden jeg begynte min spede tippekarriere en dag i oktober i fjor, har jeg hatt opp og nedturer... kanskje mer nedturer enn oppturer... okei, det har vært kun nedturer, da. Men nå, takket være en galematiasbong har jeg endelig oppnådd den største lykke som kan forekomme. Etter ca. 330 dager er jeg offisielt i pluss! Jeg har faktisk tjent på tipping! Herregud, jeg får ikke puste! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Har tatt store sjanser på en i dag. Men satser ikke mye da. Usj. Hva skulle jeg tullingen ta den U 17 kampen for. Men tok Lommedalen i stedet etter at den røyk så da ser det ut til å gå bra. Endret 23. september 2013 av Delvis Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Siden jeg begynte min spede tippekarriere en dag i oktober i fjor, har jeg hatt opp og nedturer... kanskje mer nedturer enn oppturer... okei, det har vært kun nedturer, da. Men nå, takket være en galematiasbong har jeg endelig oppnådd den største lykke som kan forekomme. Etter ca. 330 dager er jeg offisielt i pluss! Jeg har faktisk tjent på tipping! Herregud, jeg får ikke puste! Heh, fikk meg til å smile i allefall. Nå kan du begynne å bekymre deg for limits 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Heh, fikk meg til å smile i allefall. Nå kan du begynne å bekymre deg for limits Huh? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Bookies liker ikke folk som vinner Har btw Tours HamKam ForDus Espan idag. Litt seint ute med HamKam tho Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Andre som vant på Brentford - Leyton Orient i går? Visst søren smalt denne inn sammen med Göteborg i går Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Andre som vant på Brentford - Leyton Orient i går? Visst søren smalt denne inn sammen med Göteborg i går Absolutt imponerende av Orient i går. Bare 7 lag har noensinne startet bedre i de 4 øverste divisjonene... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Vi focuserer litt på dagens kamper og muligheter. Noen alternativer som vi har plukket ut som aktuelle: Marseille - Saint Etienne : 1 - 2.00 Örebro SK - Brage IK ( 0 - 1. ) : 1 - 1.57 Sportfreunde Lotte - SSVg. Velbert : 1 - 1.24 Barcelona - Real Sociedad Handikap ( 0 - 1. ) : 1 - 1.37 1860 München - Borussia Dortmund : 2 - 1.20 Manchester City - Wigan : 1 - 1.23 Southampton - Bristol City : 1 - 1.33 Atletico Madrid - Osasuna Handikap ( 0 - 1. ) : 1 - 1.59 Kjenner meg litt utrygg på Barcelona i dag. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) 6 dobbel i dag, atletico madrid på alle Sammen med Southampton, Barcelona 1- hc, Malaga, Tottenham, Levante og City Endret 24. september 2013 av korehoret Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Spiller disse idag. Spilles i forskjellige singler og kombinasjoner på bet365, tok bare PT av NT for enkelhetenes skyld :-) Traff på 3 av 4 igår, bare den tyske som glapp siste minuttene, så satser på full pott idag Endret 24. september 2013 av *@lex* Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Satte rimelig mye på Barca -5 hc. Typisk at messi brenner et par store da For et sjansesløseri, så og si hele barca spiller dårlig nå. 3 mål på 20 min. Ingen på de neste 50. Endret 24. september 2013 av korehoret Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ka trur dokke om Malaga - Almeria kampen? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Misset på 1 kamp igjen. Disse uavgjortene.. Men god fangst fordet! Satser på en bedre onsdag :-) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Betsson har Arsenal til 2.08 i morgen på borteseier over West Brom. Ligacup er Ligacup, men Arsenal burde vel ta det uansett? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Takket være to mål på 15 minutter av Leicester i dag drog jeg inn litt i dag Veldig synd på den ene bongen at jeg skulle ryke på en kamp Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Noen som vet om det er noe grense på hvor ofte man kan ta ut fra Unibet kontoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå