korehoret Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Köln og Borussia Mönchengladbach i dag. Usikker dobbel. Satser ikke så mye Ja, har rosenborg på 2 bonger Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Vel endte opp med bare en single på Köln jeg denne gang. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Fulgte tips. Köln og Rosenborg. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Og der jinxa jeg det.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Er ikke Rosenborg ganske bankers i dag? Viser hvor lett det er å tjene penger i det lange løp på dette dritet. 1 Lenke til kommentar
galedali Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Satte uavgjort på den jeg.. men med norsk eliteserie er det ikke lett. det skulle jeg gjort og Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Er det ikke billigere å bare kutte ut Tippeligaen for å erstatte det med å kaste terninger i stedet for? Er akkurat like (u)forutsigbart... Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Inni granskogen altså, Tippeligaen og norske lag er noe dritt. Halvparten av dagens tap sørget Rosenborg (eller Haugesund, jeg vetta søren jeg. Dårlig og uforutsigbar norsk fotball!) for, den andre halvparten sørget jeg for når iPad minien fløy inn i 60" LED TVen... Endret 20. september 2013 av Camorra 1 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Inni granskogen altså, Tippeligaen og norske lag er noe dritt. Halvparten av dagens tap sørget Rosenborg (eller Haugesund, jeg vetta søren jeg. Dårlig og uforutsigbar norsk fotball!) for, den andre halvparten sørget jeg for når iPad minien fløy inn i 60" LED TVen... Høres i hvert fall ut som at du har råd til å dekke tapene Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Er det ikke billigere å bare kutte ut Tippeligaen for å erstatte det med å kaste terninger i stedet for? Er akkurat like (u)forutsigbart... Hvis du virkelig tror det er sant er jo Tippeligaen en gullgruve, gitt at du bare satser på utfall med over 3.00 i odds. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 det skulle jeg gjort og Men, i tippeligaen setter jeg nesten aldri penger på lav odds, hvis jeg skal spille så er det for å ta noen sjanser (slik som i dag).. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Høres i hvert fall ut som at du har råd til å dekke tapene Tja... Nei. Det vil si at fra nå av blir det ikke TV annet enn på PC-en her på hybelen. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Tanker om morgendagen? Mye spennende virker det som:) Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Har kjørt inter, atletico madrid, newcastle og napoli uavgjort eller seier på alle bongene... Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Æsj, i dag satte jeg Liverpool seier og Sturridge mål på alt for mange kuponger... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Gikk til helvete på de fleste bonger i dag også, satte en tidligere i kveld så gikk ikke helt tomhent hjem Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Southampton og Atletico seier gjorde det til en bra dag I morra må inter, arsenal og napoli levere Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Tok ingen risk og valgte bare Barcelona og A Madrid (UB). Liten odds, men desto høyre innsats så blir det jo litt. Bedre å vinne litt enn å tape. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Går sikkert til helvete, men prøver likevel: Crystal Palace - Swansea U Cardiff - Tottenham B Manchester City - Manchester United U Odds: 18,06 Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Tok ingen risk og valgte bare Barcelona og A Madrid (UB). Liten odds, men desto høyre innsats så blir det jo litt. Bedre å vinne litt enn å tape. Kortsiktig kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå