Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk den jeg også. Veldig dårlig tilbud. Vil du ha et bra velkomsttilbud, så gir unibet deg 200% bonus på første innskudd, og omsetningskravet er 10x bonusen (til sammenligning med betssons 35x), og du må spille på odds over 1.20.

BTW: Kult tips for å fullføre slike bonuser er å spille på livespill som gir pengene tilbake. 89 min ut i en kamp kan du sette penger på at f.eks. hjemmelaget skårer neste mål, og så lenge ingen skårer de neste minuttene får du pengene tilbake og går i 0. Men pengene teller allikevel på omsetningskravet ;)

Javel, takk for tipset. Men tviler på jeg gidder gjøre det.

Det står: "Setter du inn 2000 kr får du 1000 kr gratis"

Betyr det at hvis du setter inn kr 2000 får du kr 1000 i tillegg uansett og ferdig med det, altså uten noen andre betingelser?

Da må det være enklere å gjøre det. Men det er kanskje ikke fullt så enkelt det heller. :roll:

Lenke til kommentar

Javel, takk for tipset. Men tviler på jeg gidder gjøre det.

Det står: "Setter du inn 2000 kr får du 1000 kr gratis"

Betyr det at hvis du setter inn kr 2000 får du kr 1000 i tillegg uansett og ferdig med det, altså uten noen andre betingelser?

Da må det være enklere å gjøre det. Men det er kanskje ikke fullt så enkelt det heller. :roll:

Nei, det er jo nettopp det ikke betyr. Det er et omsetningskrav på 35x bonusen. Det betyr at hvis du setter inn 2000kr og får 1000kr i bonus, så må du omsette for 35 000kr før du kan ta ut pengene igjen.

Lenke til kommentar

Nei, det er jo nettopp det ikke betyr. Det er et omsetningskrav på 35x bonusen. Det betyr at hvis du setter inn 2000kr og får 1000kr i bonus, så må du omsette for 35 000kr før du kan ta ut pengene igjen.

Ja sorry.. innså det litt etterpå, selv om de skriver det litt misledende.

Lenke til kommentar
IcedInsanity, den 17 Sept 2013 - 00:27, sa:IcedInsanity, den 17 Sept 2013 - 00:27, sa:

Kosebong til imårra.

Be warned, nå som eg poster den her går det nok i dass :)

Tipper vanligvis aldri på United selv, mye fordi jeg holder med de. Vurderer også å sende inn samme bong, hvor mye satset du?

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Man United vs Leverkusen:

United har startet sesongen helt greit, men synes dem spiller dårlig fotball. Eneste postive er at Rooney spiller "bedre enn forventet". Går for X2 @ 2 [1\10]. Høy risiko.

Millwall - Blackpool:

Millwall har åpnet med 2 poeng på 6 kamper (24 plass atm). Tapt 3 av 3 hjemme. Blackpool har åpnet veldig sterkt med 16 poeng på 6 kamper, borte står de med 2-1-0. Gode muligheter for at Blackpool forsetter stor formen. Blackpool @ 2.78 (pinnacle) [5\10]

Køben vs Juve:

Burde være en lett seier til Juve. Kan fåes til 1.45 @ Interwetten [6\10]

Andre muligheter:

Leverkusen + Blackpool + Juve @ 17 [0.5\10] HØY risiko

Blackpool + Juve @ 3.5 [1.5\10].

Lenke til kommentar

Helt enig i deg med Blackpool. Tok +0.5 selv, men trolig mer verdi i ren seier. Par poenger i den kampen:

Millwall har ikke vunnet på 12 ligakamper, røk 1-5 mot Derby sist, bare scoret 4 på 6 kamper, mangler Shane Lowry (spilte 39 kamper i fjor), åpner alltid dårlig og taper rundt 70% av kampene sine tidlig på året.

Blackpool har sin beste sesongstart noen sinne, bare sluppet inn 3 mål på 6 kamper, hele 7 forskjellige spillere har gollet til nå og Blackpool står med 3-1-0 H2H siste 3 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...